סתם פריקת תסכול

סתם פריקת תסכול

בעל הדירה שאני שוכרת לא נמצא עכשיו בארץ ואני לא זוכרת מתי הוא אמר שהוא יחזור. בדיוק עכשיו נוצר מצב שאני צריכה אותו.
כידוע אני גרה בדירת חדר ובחלק של המטבחון אתמול פתאום כבתה הנורה. חשבתי שהיא נשרפה אז היום קניתי נורה חדשה והרכבתי במקומה אבל גם היא לא דולקת. (לא סביר שמכרו לי נורה שרופה..) מה שאני חושבת הוא שזה קשור לשלטר שאיתו אני מדליקה ומכבה את האור שם, הוא לא "יושב במקום" כמו שצריך וקצת רופף אז זה איכשהו קשור לזה ועם זה כמובן שאני לא יודעת להתעסק.
נוצר מצב שהמקום שאני נמצאת בו הרבה, מבשלת ומכינה אוכל, חשוך ואין עם מי לדבר. לא ממש בא לי להזמין חשמלאי שאני לא מכירה אבל כנראה שלא תהיה לי ברירה בסוף..
 
אז או

שתיצרי איתי קשר אם יש לך אימייל שלו נגיד. או שתנסי להתקשר אליו בכל זאת, כי יש אנשים שלוקחים טלפון לחו"ל. או שתנסי להתקשר אליו הביתה ולראות אם מישהו מהמשפחה שלו יענה ותדברי איתם.
ואם את תופסת אותו או מישהו משפחה שלו, אז או שישלחו מישהו לסדר או תבקשי רשות להביא חשמלאי משלך ולהתקזז אחר כך איתו כשהוא יחזור.
לפני כמה זמן התפרק לי הברז במטבח. בעל הבית זמין והכל בסדר, אבל לא היה לי כוח ליצור קשר איתו ואז שהוא יגיד לי ליצור קשר עם מי שאמור לתקן את זה (אני כבר יודעת את התשובה לבד). אז פשוט לקחתי מישהו ותיקנתי את הברז ושילמתי על זה וזהו. יותר חשוב שיהיה לי ברז מלהתחיל עכשיו להתקשר לשני אנשים שונים רק בשביל זה. אז אולי שווה לך אם זה תיקון קטן פשוט לתקן וזהו.
 
אין לי שום דרך להשיג אותו

ניסיתי להתקשר אליו בכל זאת אבל ענה לי איזשהו משיבון לא ברור. בקיצור הוא לא זמין. האמת שעשיתי טעות, לפני כמה זמן הוא שלח SMS לי ולשאר הדיירים שהוא לא יהיה בבית ונתן טלפון של מישהו אחר מטעמו אבל בטיפשותי מחקתי את ההודעה הזאת כך שאין לי את הטלפון של מי שמטעמו. ניסיתי להשיג גם את השכנים, הדיירים האחרים בדירה המחולקת אבל לא השגתי אותם כל היום..
 

alondr

New member
בעייה

במקרה הכי גרוע תזמיני חשמלאי אם זה רק המפסק זה לא סיפור יקר...200-250
ותבקשי ממנו שיחזיר למרות שלא חייב כי את מחקת את המספר של הנציג שלו...
 
למעלה