זקוקה לעצה

yasmini 100

New member
זקוקה לעצה


אני גרה עם שותפה בדירה בתל אביב. החדרים שלנו צמודים, כך ששומעים כל מה שקורה מעבר לקיר. לשותפה שלי יש בנזוג ואני לבד. בן הזוג שלה ישן אצלינו הרבה ואני נאלצת לשמוע את כל הרעשים שהם עושים בלילות, והם עושים הרבה מאוד!

אני והשותפה הכרנו רק לצורכי המגורים המשותפים, כך שאין לי איתה קשר קרוב ופתוח.

הרעשים שהם עושים מאוד מפריעים לישון ואני לא אשקר שהם גם גורמים לי לקנא. אני לא יודעת איך להעיר לה על זה. אני רוצה לבקש שהיא תזיז את המיטה מהקיר המשותף - אולי כך יהיה פחות רועש.
אני מפחדת שיווצר פיצוץ אם אעיר לה.

האם מישהו היה בסיטואציה דומה?
 
יותר פרודוקטיבי

שתמצאי גם את מישהו. תבקשי שהיא תזיז את המיטה, מה הבעיה עם זה? 1. למה שיווצר פיצוץ אם תעשי את זה בצורה מתורבתת? 2. גם אם נוצר קונפליקט זה לא סוף העולם. אז מה, יש קונפליקט. קורה.

אני ביקשתי מהשכנים לא להתקלח בשעות מסוימות. כי שומעים את הכל אצלי בחדר שינה כאילו שזה אצלי בבית והם חוזרים מאוחר ומעירים אותי. לא הייתה להם בעיה עם זה, הם הבינו.
 
אם היו מבקשים ממני לא להתקלח בשעות מסוימות זה היה מאוד מעצבן

אותי. כך גם לגבי סידור החדר שלי. אני לא חושבת שאת יכול להתערב באיך היא מסדרת את בחדר שלה...אם לא טוב לך תשקלי לעבור דירה.
 
כן כי

את ישראלית וישראלים חיים בתחושה של אני ואפסי עוד. אבל השכנים שלי מגיעים ממדינות אחרות.
 
זה באמת נשמע כמו משהו לא לעניין

אבל אני מניחה שמדובר כאן בבקשה לא להתקלח למשל בשעות הלילה כשהיא ישנה, ולא שהייתה שעה ביום בו יכלו להתקלח, למרות שלא כל אחד היה מקבל את זה.
&nbsp
היה מקרה שסופר כאן בפורום בעבר: מישהי שגרה בדירת שותפים שרצתה לעגן בחוזה שאסור להתקלח בשעות מסוימות כי החדר שלה היה סמוך למקלחת והרעש תמיד העיר אותה, וציפתה גם שהשותפים לא יארחו אורחים שיתקלחו אצלם מהסיבה הזאת, נוצר סביב זה ויכוח שלם, והדעה הרווחת הייתה שאף אחד לא יסכים לגור בשותפות בדירה כזאת. במקרה של עוגי לעומת זאת אני מניחה שהמצב הדדי - אם בדירה שלה שומעים הכל, סביר להניח שזה גם בדירות של השכנים והם נאלצים ללכת אחד לקראת השני.
 
אין לך יותר מדי אופציות

לא הביישן למד ולא החששן חי בשקט - אל תפסלי מצב בו היא לא מודעת לכך שאת שומעת הכל ותרגיש מאוד לא בנוח לגלות את זה.
&nbsp
אם המצב שונה וייוצר פיצוץ, זה יעיד על בעיה חמורה אצלה ולא אצלך. אני בטוחה שאם זו היית את שמרעישה בלילות, ולא משנה איזה סוג רעש, היא הייתה מעירה לך ומבקשת שתהיי בשקט.
 

נוסעת27

New member
אם את כל כך חוששת

אני אצא מנקודת הנחה שזאת הפעם הראשונה שאת גרה עם שותפה, או שגרת עם שותפים שקטים ונוחים עד כה (יש חיה כזאת?).
אני באמת לא מבינה את החשש הגדול. מה הבעיה? אתן גרות יחד וכדי לגור יחד בשלווה צריך לתקשר על דברים. שתיכן ילדות גדולות וברור שהיא עושה סקס עם החבר שלה אין מה להתבייש. כמובן שהקנאה שלך לא רלוונטית אבל לגבי הרעש, תעשי לשתיכן קפה תקשקשו קצת על הא ודה ומן תשחילי לה "תגידי מותק אני יכולה לבקש ממך טובה? פשוט בלילה כש-X ישן פה לפעמים יש מלא רעש ועם כל הפירגון קצת מקשה על השינה, יש אולי מצב שתרחיקי את המיטה מהקיר? אני אשמח לעזור לך לארגן אחרת את הרהיטים אם תסכימי". זהו. בלי דרמה בלי בלאגן, היא בטח גם תרגיש קצת לא נעים לדעת שאת שומעת את ההרפתקאות הליליות ותזיז את המיטה. ואם כל זה לא יעזור, אטמי אוזניים עולים 25 ש"ח בבית מרקחת.
 

נהורית1

New member
הטוב ביותר, תאטמי את האזניים עם אטמים.

אטמים פשוטים, קטנים, עשויים מספוג ואוטמים נהדר. עולה 2 ש"ח בפרפומריה.
יש לי שכנים עם ילדים קטנים. הקיר של חדר השינה משותף לקיר של חדר הילדים של השכנים. מידי פעם הילדים מתעוררים ובוכים המון זמן עד שההורים מתעוררים וניגשים אליהם. אף פעם לא הערתי להם, אבל מצאתי פתרון מושלם עם האטמים. לא שאני לא שומעת כלום, אבל הרעש מאד עמום ונשמע מרחוק מאד.
ואני לא מדברת כבר עם הבעל שנוחר ומעיר אותי....
 
למעלה