הדיירים לא משלמים!

Shemes P

New member
הדיירים לא משלמים!

שלום, קיבלתי לפני שנה וחצי דירה בירושה.
לפני כ -5 חודשים עברתי לגור עם חברה שלי שנתיים והחלטנו להשכיר את דירתי.
זוג צעיר רצה לשכור את הדירה, וחתמנו על חוזה ל-3 שנים שבמידה והדייר רוצה לעזוב, עליו לשלם פיצוי שליש שכר דירה ויש לו עד 15 ימים לצאת (שכר דירה-3100 שקלים)

בחודש הראשון והשני הם שילמו לי כרגיל וכל הזמן אמרו שזה דירה טובה ושהם מאוד נהנים שם.

בחודש השלישי טענו הדיירים שיהיה עיכוב של כמה ימים בתשלום, ומאז עדיין יש עיכוב של "כמה ימים ".
שלושה חודשים הם לא שילמו לי, כל פעם הם מביאים לי צ'קים חוזרים.
רציתי לפנות אותם כיוון שמדובר בהפרת חוזה אבל, העו"ד שהתייעצתי איתו טען שאסור לי לפנות אותם, כיוון שהם יוכלו לתבוע אותי ושזה זה לא הפרת חוזה.
עכשיו אני לא לא מבין שזוג לא משלם 3 חודשים,וכל הזמן משקר שישלם "מחר"
יכול להישאר בדירה בלי לשלם ואני יהיה "האיש הרע ".
לפנות אותם מהדירה למרות מה שטען העו"ד?
 
כן

קודם כל רצוי לקחת עו"ד שהוא לא טמבל. אחרי שלוקחים עו"ד לא טמבל, העו"ד הלא טמבל גם מגיש התרעה לדיירים עצמם שישלמו ואם זה לא עוזר, מגיש בקשה בשמך לצו פינוי לדיירים האלה לבית המשפט. צו פינוי רק מפנה את הדיירים, הוא לא מורה על שום שיפוי כלכלי לך. אם תרצה אחר כך, תוכל לפעול כדי לתבוע אותם כספית, אבל זה כבר עניין אחר.
 
אכן אסור לפנות אותם

החוק מאוד מגן על שוכרים בתחום הזה, אבל המצב לא אבוד. בתור התחלה - הם כן מבצעים הפרת חוזה, ואתה רשאי לפיכך לפדות את הערבויות שהם נתנו לך. במקביל, כדאי להתייעץ עם עו"ד נוסף ולשלוח להם מכתב מאיים - אפשר ורצוי שהוא ינוסח ע"י העו"ד עצמו.
&nbsp
בתכלס - אני מניחה שב"לפנות" התכוונת לשימוש באמצעים שלא בהכרח כשרים, כי להגיד להם לעזוב זה לא משהו שיהיה פרקטי, היו אנשים שעשו את זה בעבר וזה דבר שיכול להיות ריסקי עבורך.
&nbsp
 
למעלה