שכירת דירה

Lady in red2

New member
שכירת דירה

אני חושבת לגור בדירה לבד בפתח תקווה או כפר סבא. האם תוכלו להמליץ לי על איזורים בערים אלה? חשוב לי מיקום מרכזי, סביבה טובה, נגישות לתחבורה ציבורית.
 
אני פחות מכירה את הערים האלו כאופציות למגורים

אפשר לשאול למה הכיוון הוא דווקא הערים האלו?
&nbsp
אני יודעת שבפתח תקווה יש פריחה לאחרונה, ואני יודעת גם שלא כולם מחזיקים בדעה המאוד שלילית שיש לי העיר, אבל אני לא מבינה מה מושך אנשים צעירים בדגש על רווקים לגור שם - זו עדיין פתח תקווה
 

Lady in red2

New member
תודה על התגובה
זה בגלל

עבודה בכפר סבא... אבל העבודה קרובה לתחנת רכבת ולכן חשבתי על פתח תקווה. ככה גם אני אוכל לגור קרוב לתל אביב.
 

orveaha

New member
כמי ששוקל את פתח תקווה גם

קרבה לתל אביב ומחירים זולים יותר מרמת גן וגבעתיים... אם יש אלטרנטיבות אחרות נשמח לשמוע...
 
עונה לשניכם - ואם יורשה לי

אהמר ששניכם במקור מהפריפריה?
&nbsp
פתח תקווה נראית קרובה יחסית לתל אביב, בקו אווירי זה גם יחשב כעובדה נכונה, אבל המציאות בפועל היא שלמעט שעות מסוימות בהם הכבישים ריקים, קו תל אביב פתח תקווה זו חוויה לא נעימה וממושכת. פתח תקווה היא הבן החורג של גוש דן - היא גם מרוחקת יותר, היא גם בנויה הרבה פחות טוב מרמת גם וגבעתיים (כשגם לרמת גן לא חסר - אבל ברמת גן זה רק באופן חלקי). אם יש לכם רכב ואתם לא מתכננים לנסוע באופן קבוע בשעות העומס, אולי יהיה לכם משתלם לגור בפתח תקווה. אם אתם עם דו גלגלי זה עוד יותר טוב - אבל בגדול פתח תקווה היא לא עיר אידיאלית עבור צעירים, גם אחרי ההתפתחויות האחרונות (שנוצרו ככל הנראה הודות לצעירים שברחו לשם בגלל יוקר המחייה).
&nbsp
&nbsp
 

Lady in red2

New member
אני במקור

מאיזור השרון, ונסיעה לת"א מהאיזור הזה יכולה להיות בעייתית...
&nbsp
אז מה האלטרנטיבות?
 
כל אחד ומה שנוח לו

אני ממליצה לבדוק דרך גוגל מפס את האופציות בנסיעה ברכב (או בתחבורה ציבורית אם זה רלוונטי) בשעות שרלוונטיות לכם למקום העבודה ולמקומות חשובים אחרים. בלא מעט מקרים מה שנראה קרוב ונוח מתגלה כשונה במציאות, במיוחד בשעות עומס בכבישים, או שמגלים שמדובר באוטובוס שהוא מאסף שעושה סיבובים בכל העיר.
&nbsp
הסיבה שהנחתי שאתם מהפריפריה היא כי זו תופעה מוכרת שהמרחקים הולכים וגדלים ככל שמתקרבים לגוש דן - ומה שנראה למישהו מהפריפריה קרוב, למי שגר במרכז זה רחוק. זה גם מאוד תלוי איפה מרכז החיים שלכם כולל העבודה.
 
למעלה