לשבור את החוזה?

לשבור את החוזה?

היי, אני גרה בשכירות עם שותפה,
אנחנו רק שותפות גרות יחד בערך חצי שנה ובחודשיים האחרונים יש אצלנו כל הזמן בחורים בדירה והם שונים אחד מהשני, בהתחלה פירגנתי לה בקטע של ממי תהני תחגג הכל טוב אבל זה נהיה כבר מוגזם ששלוש פעמים בשבוע ישן כאן גבר אחר, בלילה יש רעש בבוקר הם נמצאים בדירה, אני מסתובבת בבית שלי ומרגישה כמו בהוסטל בדרום אמריקה (אגב בבית נכנסים עם קוד ולא עם מפתח)

אמרתי לה על זה פעם אחת שזה לא נעים בקטע טוב, של קצת חברות אבל זה פשוט ממשיך ואני קצת לא יודעת מה לעשות בייחוד שכל גבר יודע את הקוד לדירה.

איך אני אעיר לה על זה?
אם זה היה בן זוג אז גם אני הייתי מתרגלת אליו לאט לאט והייתי מרגישה אולי יותר נוח אבל זה כל שבוע מישהו אחר אני מרגישה שזה זול!

זה פשוט לא נעים, אני מרגישה לא בטוחה אני לא יודעת מאיפה היא מביאה אותם גם...
איך אני פותרת את זה?
 
תלוי

במצב האופטימלי צריך היה לנהל שיחה ולקבוע כללים משותפים להבאת בחורים הביתה. בתלות מה את עושה עם עצמך, עובדת\לומדת\ מחפשת את עצמך -כללים כמו שנגיד אם את צריכה לקום בבוקר למשהו אז שבלילה קודם יהיה שקט. או שבין השעות 7 ל- 8 בבוקר כשאת מתארגנת\ קמה\ משתמשת במקלחת\וואט אבר - הגבר נשאר בחדר של השותפה ונותן לך את הזמן שלך והפרטיות שלך, או שיום בשבוע השותפה הולכת דווקא לבית של הבחור, כי אתה צריכה ללמוד\לעבוד\לסרוג. בסך הכל בלי קשר למה את חושבת על זה, זה גם הבית שלך , אבל גם הבית של השותפה וגם היא צריכה לחיות את חייה בין אם הם נראים לך או לא. אם זה לא משהו שאת יכולה לסחוב בשום פנים ואופן - אז כן, לעבור.
 
לא נעים...

אבל הבעיה האמיתית לדעתי היא פחות הבחורים המתחלפים, אלא יותר הרעש והפגישה בפרטיות שלך - גם אם זה היה בחור אחד שגורם לזה, זה לא לעניין וזה חוסר התחשבות מצידה.
&nbsp
אני בעד שתעירי לה בצורה הכי ישירה שיש בשיחה אישית וחדה. תגידי שאת מפרגנת לה, אבל שזה מטריד אותך שאנשים זרים מסתובבים בדירה שאת גרה בה ומרעישים ופוגעים בפרטיות שלך.
&nbsp
אם היא תגיב בצורה לא טובה - כדאי שתשקלי אם לעזוב, אבל יכול להיות גם שהיא לא מודעת לכמה שזה מפריע לך, יש אנשים עם הרגלים שונים ויכול להיות שאם היא הייתה במקומך זה לא היה מפריע לה.
&nbsp
בכללי אני ממליצה לכולם להעלות את נושא אירוח בני זוג בשלב "הראיון" המקדים עם השותפים, זה נושא שמועד לפורענות.
 
למעלה