שלום, אני משכירה דירה ברמת גן,

APRSMON

New member
שלום, אני משכירה דירה ברמת גן,

הדיירים הודיעו לי שהם מפנים את הדירה ביולי, האם כדאי כבר
עכשיו לפרסם את הדירה להשכרה?
 
כמו שאני רואה את זה

אין לך מה להפסיד מפרסום מוקדם. יחד עם זה, קחי בחשבון שאולי לא הרבה אנשים מחפשים דירה מעכשיו ליולי. אבל להפסיד מלפרסם עכשיו עד שתשכירי אותה, אין לך מה להפסיד, כאמור. מקסימום תעלי את המודעה שוב עוד כמה חודשים.
 

APRSMON

New member
תודה רבה.


 

im mitzi

New member
באיזה איזור?

אנחנו שוקלים מעבר דירה ביולי-אוגוסט ברמת גן, אבל זה מאוד תלוי באיזור
 

APRSMON

New member
הדירה היא קרוב לרחוב הירדן

ברחוב שקט, 4 דיירים בלבד, משופצת ונעימה מאוד, קומה 2
כאשר הבנין הוא קומת קרקע ועוד קומה מעל.
 

im mitzi

New member
תודה, אנחנו מחפשים באיזור צפון העיר

שיהיה בהצלחה
 

avvv

New member
נראה לי קצת מוקדם מדי

אלא אם כן זה מראש לטווח ארוך.
לכאורה אין לך מה להפסיד, אבל בפועל ייתכן שבמאי, כשרוב האנשים שמחפשים דירה יראו את המודעה, הם יחשבו שהיא ישנה ושיש בדירה בעיה.
אולי כדאי רק בעדינות :)
 
מודעה לא נשארת ארבעה חודשים

בדרך כלל האתר משאיר אותה חודש או חודשיים אם זה ללא תשלום.
 
לדעתי זה חסר טעם

אנשים לא מחפשים דירות 5 חודשים מראש, מי שמחפש דירה ביולי סביר להניח שיתחיל לחפש הכי מוקדם במאי.
 

alondr

New member
אנשים דווקא כן מחפשים דירות מראש

כשמדובר בדירה שמיועדת למשפחה עם ילדים ולא לרווקים/שותפים,משפחות ללא ילדים
ויש את העניין של מועדי רישום לגנים ובתי ספר אז כדי להספיק לרשום ילדים לשנת הלימודים הבאה ולודא שאכן ישבצו אותך באיזור הרצוי ובקרבת מקום המגורים העתידי... נדרש לשריין חוזה מראש ... בנוסף יש את העניין של סיום חוזה בחודשי יולי אוגוסט עקב החופש במוסדות הלימוד וביצוע המעבר עצמו לא באמצע שנת לימודים.
בנוסף אם מחכים לדקה ה90 בדרך כלל זה מוביל לכניסה ללחץ וחילוץ להתפשרות על דירה פחות מתאימה בגלל שיש לך דד ליין של פתיחת שנת הלימודים למשל
בדיוק מאותה בסיבה שכל הסטודנטים מתכווננים לשריין לעצמם דירות כמה חודשים לפני תחילת הסימסטר ... ומישהו שמחפש בדקה ה90 יתקע עם הדירות הפחות טובות וגם בעל דירה שחיכה לדקה ה 90 ולא סגר חוזה יכול להתקע עם דירה ריקה עד הסימסטר הבא
 
יש משהו בדבריך

אם כי מה שכתבת מעורר תהיות - האם בעלי דירות שכאלו מפרסמים אותן 5 חודשים מראש? כמה זמן מראש לפיכך נדרש ממשפחות שגרות בשכירות להודיע לבעלי הבית שלהם שהם מעוניינים לעזוב? מהמעט שאני מכירה בתחום, גם אם מדובר לרוב בפרק זמן ארוך יותר מהמקובל, 5 חודשים מראש זה לרוב לא משהו רגיל.
&nbsp
ההשוואה לסטודנטים לא מתאימה לדעתי, כי סטודנטים אמנם לא מחכים לרגע האחרון, אבל נדירים הסטודנטים שישכרו דירה בפרק זמן מוקדם יותר מהחודש בו מתחילה שנת הלימודים - ונדירים עוד יותר הסטודנטים שמשריינים לעצמם דירות כמה חודשים לפני תחילת הסמסטר. אמנם בבאר שבע המצב מעט שונה, אבל עדיין זה לא מגיע למצב של כמה חודשים לפני כן ובטח שלא 5 חודשים לפני כן. זה לא עניין של "לתפוס דירות טובות", אלא שאנשים לא מפנים דירות בהתראה של 5 חודשים, ולכן דירות לא מפורסמות להשכרה בפרק זמן של כניסה תוך חודש בדרך כלל, גם כשמדובר בסטודנטים.
 
למעלה