מעבר למרכז מבאר שבע?

matanbs1985

New member
מעבר למרכז מבאר שבע?

שלום רב, הנני הנדסאי אלקטרוניקה, יש לי שאיפה לעבור לאזור המרכז, עכשיו יש עם זה חששות ושינוי מאוד מהסביבה אליה אני רגיל, מאמין כי ההתרגלות תהיה מהירה.
עכשיו הדילמה היא כזאת, כרגע לא מצאתי עבודה במרכז, האם עדיף למצוא עבודה ואז לחפש יחידת דיור, הבעיה שאני יצטרך לעשות נסיעות רבות כל יום לבאר שבע, או לנסות להסתדר במרכז אצל משפחה או חברים שזה בעיתי.
האם עדיף למצוא דירה נוחה ואני שם דגש על משופצת באזור רמת גן, גבעתיים, עד 2800 שקל.
רואי לציין שיש לי סיוע בשכר דירה ממשרד השיכון של 800 וגם נכות, ככה שהמעבר היה לי יחסית נוח ואני יכול להסתדר, הדילמה הינה בכך שאם אני ימצא עבודה, היה קשה לי למצוא יחידת דיור נוחה ומתאימה לי כי רוב הזמן היה בעבודה.
מה דעתכם?...לקחת הימור?...יש לי ניסיון בתחום ואני מגשש לגבי מקומות עבודה.
אולי למצוא ולהודיע שבוע אני מתחיל, ככה לתת לי זמן של שבוע למצוא מקום טוב למגורים, חשבתי גם על איזור ראשון לציון, יש שם יחידות דיור פרטיות מאוד נוחות.
מה אתם היתם עושים במקומי?...
הבעיה שלי הינה שעקב מגבלה פיזית קלה, אני חייב עבודה בישיבה, עככשיו בדרום זה קצת בעיתי למצוא ואני גם מסתכל על אופק תעסוקתי וניסיון שבדרום אני לא יצבור אבל במרכז כן...
אם אנייתחיל עבודה, תהיה לי בעיה להתנהל במציאת דירה ומעבר, גם מאמין שאם דברים ישתנו, לא תהיה בעיה להכניס מישהו אחר במקומי.
ואני גם שם דגש על דירה משופצת, לא שאני מפונק, אבל ראיתי שיש, פשוט הם נחטפות ממש מהררררר...
תודה.
 
אז ככה...

דבר ראשון - הסבירות שתמצא דירה סבירה בדגש על משופצת במחיר שציינת בר"ג גבעתיים, הינה קלושה עד קלושה מאוד. המחירים במרכז שונים מאוד מאלו בדרום, ואם אתה מעוניין לגור לבד בדירה משופצת ובאזור נגיש למקומות עבודה, תצטרך להתכונן לסכומים גבוהים יותר, 3,500 התחלתי, אולי מעט פחות אם יהיה לך מזל או שתהיה מוכן להתפשר על מצב הדירה או על האזור. את המחירים בראשון לציון אני פחות מכירה, אבל השאלה היא גם איפה תעבוד ואם אתה נייד - זה מאוד משמעותי, במיוחד בבחירת אזור מגורים בתוך העיר עצמה.
&nbsp
למצוא עבודה זה גם לא קל, אבל רצוי קודם למצוא עבודה ואז לעבור. אגב - זה דבר מקובל להתחיל לעבוד חודש אחרי הקבלה לעבודה, היות שבדרך כלל אנשים עוזבים מקום עבודה קיים בשביל להתחיל במקום חדש, ונדרשת התראה מוקדמת. אם בחודש לא תצליח למצוא דירה, תוכל לנסות למצוא סאבלט לתקופה הראשונית. ככה גם תהיה לך הזדמנות להתרשם מהאזור ולבדוק מקרוב איפה כדאי לך לגור.
&nbsp
בהצלחה!
 

matanbs1985

New member
תודה רבה מכל הלב על התגובה...דבר נוסף...

אני כן נייד עם רכב מסודר, עד כמה קריטי המרחקים בשעות הבוקר?..כוננתי לאזור המרכז...
חשבתי לכיון אור יהודה גם בתקווה למצוא משהו נוח ומתאים באזור רעננה למשל.
אם אני יחליט לעשות מעבר למרכז, אז אני ישלים בקורות החיים כתובת מסוימת באזור המרכז, ולאחר שיתקבל למקום עבודה, יתן ריזיקה של שבוע בערך, ואז יתחיל חיפושים של דירה, יוצאה לי להשתמש בגוגל מפות הרבה פעמים לבדיקת מרחקים...
תודה .
 

alondr

New member
לדעתי אל תבנה על הרכב להגעה לעבודה

בתוך גוש דן... בשעות העומס בין 6:30 ל 9:30 הגעה לתוך תל אביב יכולה לקחת מעל שעה וגם החנייה בתוך תל אביב מאוד יקרה ועלולה לעלות לך ביוקר כל חודש....
הרכב יהיה יותר שימושי לך להתניידות תוך איזור המגורים.... תשקול למשל אם תגור בראשון למשל לבחור איזור מסויים שקרוב לחניון במחלף שפירים שם החנייה בחינם ויש תחבורת המשך מהירה לתל אביב ובחינם
 
מצטרפת לalondr

ומוסיפה גם שנראה שאתה מכוון לטווח רחב מדי מבחינת מרחק - במרכז דברים הולכים אחרת מאשר בפריפריה וזה תופס גם לנושא המרחקים - אור יהודה ורעננה אלו שני אזורים נפרדים שלא נחשבים מרכז ממש - אור יהודה זה בקעת אונו ורעננה זה שרון, אם תעבוד בגוש דן הנסיעות יהיו לא קצרות ויכללו פקקים ואם אתה בונה על חיי חברה וכדומה, תצטרך לקחת בחשבון שגם בשביל זה תצטרך לנסוע כל פעם לאזור תל אביב. אני ממליצה לא להתייחס למרחק בקו אווירי כאל קנה מידה לגבי זמן ההגעה למקום זה או אחר - במרכז זה הולך אחרת במיוחד בשעות העומס.
&nbsp
אני ממליצה לכתוב בקורות חיים שאתה מתכוון להעתיק את מקום מגוריך, זה אמור להספיק בשביל המעסיקים, אין צורך להמציא כתובת. זה גם יכול להקל עליך כי תוכל למקד את אזור המגורים המבוקש בהתאם למקום העבודה ולגישה אליו.
 

matanbs1985

New member
תודה רבה, השגתי מלא תובנות בזכותכם


 
למעלה