העבודה בשירות טלפוני נעשית קשה מדי

העבודה בשירות טלפוני נעשית קשה מדי


הזלזול והיחס המזעזע (כן, מזעזע ממש. יש אמירות שנאמרו, איומים מפורשים וקללות איומות שאני מתביישת לחזור עליהם) של לקוחות לנותני שירות נעשה מעיק במיוחד ומוריד בצורה דרסטית את המוטיבציה לעבוד בשירות לקוחות. זה פשוט לא להאמין.
אני משקיעה את מרב האנרגיות שלי בעבודה, המנהל מרוצה מהתפקוד שלי ומחשיב אותי בתור עובדת טובה וחרוצה. המשרד תכף עושה רילוקיישן לאזור הצפון והוא מאוד רוצה שאצטרף אליהם (לא אעבור אתם מכמה סיבות).
אני כבר שנים עובדת בשרות, והעבודה נעשית רק יותר קשה.
בחיפוש עבודה אני תמיד מעדיפה עבודה שלא כוללת שירות, אבל ברוב הפעמים אין לי הרבה ברירה כי זה מה שיש.
 
היי


הפורום לא הכי פעיל כפי שבטח שמת

&nbsp
עבודה בשרל"ק ידועה כקשה ושוחקת, אין בשורות בתחום הזה. יש הרבה אפשרויות עבודה בשוק שאיננן כוללות שירות, או לפחות לא שירות מהסוג שאת מתארת - יש הרבה משרות בק אופיס, ומשרות מסוגים אחרים לגמרי.
היכן את גרה? האם את סטודנטית? אני בטוחה שתוכלי למצוא אפשרויות שיהיו טובות בשבילך משמעותית.
&nbsp
לגבי הרילוקיישן - אם מדובר במרחק גדול, יש מצב שאת זכאית לפיצויים כדין מפוטר ולזכאות לדמי אבטלה (בהנחה שאת לא סטודנטית). אני ממליצה לך לברר זאת.
 
היי


אכן, הפורום כמעט ולא פעיל, וחבל.

לפני יומיים עשיתי חיפוש באתרי משרות עבודה ולא מצאתי משהו שאני חושבת שמתאים לי, כמו בק-אופיס למשל או עבודה פקידותית ללא קהל.
יש הרבה מאוד משרות בשרות לקוחות, מכירות ושימור לקוחות, קופה, מזנון, דיילות או כאלה שדורשות רישיון נהיגה / רכב או תואר ראשון (עדיין אין לי. אני סטודנטית).

לגבי הרילוקיישן - מדובר במרחק יחסית גדול (שעה נסיעה ברכב, שעה וחצי בתחבורה ציבורית) אבל לגבי הפיצויים לא נראה לי שאקבל משהו בכל מקרה, כי לפני חצי שנה חברה גדולה קנתה אותנו, העובדים "פוטרו" כדי להיכנס בתור העובדים של החברה החדשה ואי לכך קיבלנו פיצויים. אז בכל מקרה אין עוד פיצויים בזמן הקרוב.
מה שכן, הוא מאוד רוצה שאעבור איתם - בין עוד כמה עובדים - ולפני כמה ימים דיבר איתי והציע להגדיל את שכר המינימום שאני מקבלת לשעה (לשכר מנהל) ולדאוג להסעות על חשבון החברה בלי שאצטרך לשלם על מוניות שהוא יחזיר את התשלום עבורן בסוף החודש עם קבלת הקבלות.
אז הסכמתי לנסות לתקופה מסויימת. סיכמתי שלא אתחייב לכלום, אתחיל לעבוד במקום החדש ונראה איך דברים מסתדרים.
ברגע שאמצא משהו יותר מתאים ויותר קרוב לאזור מגוריי עם שכר ותנאים דומים לאלה שהוא הציע - אעזוב.
 
למעלה