לפטר לקוח - מה דעתכם?

menash76

New member
לפטר לקוח - מה דעתכם?

קראתי כתבה שנורא הזדהיתי איתה - לפטר לקוח שמדברת על סוגי לקוחות שונים שבעלי עסקים נתקלים בהם, וגם על אפשרות של "פיטורי לקוחות". מעניין אותי לשמוע דעתכם והאם חוויתם מקרים כאלו?
לינק למאמר למי שפספס את הקישור אליו - [URL='http://www.dmnt.co.il/']www.dmnt.co.il/בלוג/לפטר-לקוח-יש-דבר-כזה/[/URL]
 
היי


בלוג נחמד יש לך


הפורום כעיקרון מיועד יותר לשכירים שעובדים במתן שירות, הסתובבו פה בעבר בעלי עסקים עצמאיים, אבל הם תמיד היו מיעוט, כך שנושא פיטור הלקוחות במובן הזה לא ממש עלה כאן. באופן כללי - זכותו של כל בעל עסק להחליט עם מי הוא רוצה לעבור, אבל לא הייתי ממליצה לפטר לקוחות באופן גורף.

מהצד השני, אני לא מזמן הרגשתי "מפוטרת" כלקוחה, אחרי שנותן שירות שכיר הודיע לי שעדיף לי לפנות למתחרים שלהם כי לדבריו הוא לא יוכל לתת לי תנאים טובים יותר, וזה יהיה בזבוז זמן עבורו לבדוק את האופציות עבורי. הקשבתי לעצתו, במיוחד כי במצב כזה שמבהירים לי שלתת לי שירות יהיה בזבוז זמן, אני לא מעוניינת להיות לקוחה שלהם.
 

שאננה

New member
מקרה אחד

שעבדתי במכירות ,הייה לי לקוח די מבוגר שקנה מוצר די זול ,והחליט שאנו התמיכה שלו.בבקרים הייה די מת .ומידי פעם בא כדי להעביר את הזמן שלו , ושגע אותי בכל מיני שאלות.אך תפקידי הייה למכור ולא הסבר חד פעמי ובשביל זה יש חוברת הוראות ותמיכה.ושנגשתי לפעמים למכור או לא הבין למה אני עוזב אותו למרות שהסברתי לו שאסיים אחזור עליו ,ופעם למרות שנתתי לו את הנשמה החצוף עוד התלונן עלי.
הזמן שהשקענו בו לא הייה שווה לדעתי את הלקוח שישאר
אך מצד שני המשיך לקנות אצלנו בעיקר מוצרים זולים (שלא בטוחה שהרווחינו עליהם) ,שידע שלא יקבל שירות כזה טוב בשום מקום אחר.
 
למעלה