אמירות לא שירותיות

אמירות לא שירותיות


אז הבנתי שיש מי שמסתובבים פה, וכבר לא עובדים בתחום, אז אין להם חוויות מהעבודה לשתף, אבל מה עם חויות שירות כלקוחות?

בואו ספרו על מקרה - לא חייב להיות עדכני, בו שמעתם אמירה לא שירותית, או נתקלתם בחוויית שירות מהסוג שהייתם מצפים שתגרום למנהל של אותו עובד לנער אותו בטירוף, במקרה הטוב.

מי מתחיל?
 

גברת ע

New member
לפני כחודשיים בבנק הלשעבר שלי

בנקאית אמרה לי: לא מעניין אותי "וואלה יופי" מה שאת חושבת
וסגרה את הטלפון.
&nbsp
באותו בנק וסניף כנראה מעודדים צורת שיחה בסגנון זה מכיוון שבאותו הסניף נתקלת בפקידה אחרת שאמרה לי אולי תהיה בשקט את מפריעה לי, כשניסיתי להסביר לה מה אני צריכה, מיותר לציין שבסוף לא נעשה מה שהייתי צריכה וחוייבתי בעמלה שלמחרת אחרי שהם הבינו את הטעות שלהם זוכיתי.
 


לא פלא שזה הבנק לשעבר, התעניינו בסיבה שעזבת? כשעזבתי את הבנק לשעבר שאלו אותי כמה פעמים למה עזבתי, הייתי מאוד כנה, כולל בפני הבנקאי האישי שיידעתי אותו שהוא היה התמריץ העיקרי שלי לעבור בנק, כי לקבל ממנו שירות לא הצלחתי, אבל להתעצבן מהניסיונות שלי לדחוף לי הלוואה כל פעם בהחלט כן.

מה שתיארת קרוב למשהו שעברתי במרכז רפואי שהצלחתי אחרי תלאות לקבל ממנו החזר כספי, אחרי שהצלחתי להוכיח שגבו ממני כסף שלא כדין (ובניגוד מוחלט לנהלים של המקום). כשהתקשרתי לברר למה ההחזר עוד לא נכנס, עובדת עצבנית נזפה בי שאמרו לי מלכתחילה שזה לוקח 30 יום, וכשעניתי שלא אמרו לי שום דבר כזה התשובה הייתה "אז עכשיו אני אומרת לך!" בטון עצבני לא פחות.

בפניות הציבור של אותו מרכז לא חשבו שהיא צודקת, גם מבחינת ההתנהלות וגם מבחינת האמירה, ואחרי התערבות שלהם הכסף נכנס כמו שהיה אמור להיכנס - אחרי מספר בודד של ימי עסקים.
 

גברת ע

New member
במקרה שלי

הבנקאית שלי ידעה שאחת הסיבות העיקריות לעזיבה זה השירות והיחס בסניף. מדובר היה בבנק שהייתי בו מעל עשו וכך גם כל המשפחה שלי כמעט, בשנה האחרונה היחס והשירות ש נהיה מתחת לכל ביקורת שלא לדבר על ריביות גבוהות (עמלה על מינוס של פריים פלוס 16.5) ועמלות מגוחכות (עמלת הקצאת אשראי שגם אם את לא במינוס את משלמת על הזכות שיש לך להכנס למינוס), סירבו לנסות לראות מה אפשר לעשות (ואפשר לעשות), עשיתי סקר שוב מצאתי בנק שגם הריביות נמוכות (פריים פלוס 4 על מינוס) ואין עמלות מגוחכות (להתראות לתמיד לעמלת הקצאת אשראי) ועזבתי.
כשנאמרה האמירה שנאמרה שלחתי מכתב לפניות הציבור של הבנק עצמו, עותק של הפניה הגיעה למנהל וסגנית מנהל הסניף ששוחחה איתי בטלפון ביחד עם הבנקאית שלי ושתיהן היו מופתעות והתנצלו וזיכו אותי על העמלה שגבו ממנו.
מה שמצחיק היה שכשבועיים אח"כ קיבלתי מכתב מפניות הציבור ובו בגדול האשימו אותי שאני לא בסדר ושאת האמירה הזאת אמרה הבנקאית כשהיא סגרה את הטלפון וחשבה שהשיחה התנתקה ולא הייתי אמורה לשמוע את זה אבל אם שמעתי ונפגעתי אז הם מצטערים.
התשובה שלהם הייתה מגוחכת ומצחיקה אז דאגתי לכתוב להם מכתב פלצני ומקושקש בדומה למכתב שלהם , הבטיחו לבדוק ולחזור אלי, עד היום עדין לא קיבלתי תשובה.
כשהבנקאי החדש שלי ראה את התשובה שלהם הוא אמר לי שהוא היה פונה להתלונן לבנק ישראל.
&nbsp
מה שכתבתי במענה שלי לפניות הציבור של אותו בנק היה שבגדול אם מצד שתי הפקידות היה איזשהו נסיון להקשיב לבנאדם שעומד מולם ולא ישר לסתום לו את הפה ולהתעלם, כל הסיטואציה הזאת הייתה נחסכת ולשני הצדדים היה הרבה יותר נעים
 

שאננה

New member
הסעה

בגלל שאני עובדת במקום בו התחבורה הציבורית על הפנים סדרו לי הסעה
יש פעמים שאני לבד בהסעה ,ואנשים מצטרפים להסעות אחרות
יום אחד ההסעה לא הגיעה ,אני מתקשרת לאחר שאני מגיעה למקום בו אוספים אותי מפני שאף אחד לא עדכן אותי שהוא מאחר ,דבר שקורה מידי פעם אבל ניתן לעדכן קודם ואז לא יורדת למטה אלא רק לאחר שהוא מעדכן אותי שהוא למטה.
מתקשרת לחברה של הסעות ,חברה גדולה מאוד שכנראה בגלל גודלה מאפשרת לזלזל בלקוחות שלה
עונים לאחר מספר צלצולים ארוך יחסית אין שם תור המתנה ,כמובן בלי שם הנציג שענה.
שהסברתי לנציג שלא הגיע אמר לי שלא נורא אם מאחרים ולא חייבים להודיע והנהג יגיע ,וקבלתי ניתוק לפנים.

התקשרתי שוב שאלתי עם מי דברתי ואמר מה אתה רוצה אין לי זמן או משהו כזה
לא הבין למה אני כועסת .בנוסף לא הסכים לתת לי את המספר של הנהג שאחר כמעט בחצי שעה.
יום למחרת שוב אותו דבר הפעם התקשרו שהנהג מאחר ברבע שעה ,( פתאום כן ניתן להתקשר ?) ומסרו לי את המספר של הנהג ,אותו בקשתי ליתר בטחון.
פעם נוספת הנהג לא מגיע אמרו לי קח את המספר תדבר עם הנהג מזל שלא הייה לי דרך לרשום.שמעתי את הסדרן מדבר איתו וזה אומר לו שאין לו שום הזמנה כלומר תחשבו שאם הייתי מתקשרת הייתי צריכה שוב להתקשר להגיד זאת .ואז שלחו מונית שהגיעה לאחר חצי שעה איחור מהזמן המקורי.
התלוננתי בפני האחראי אצלנו ומאז זה לא קרה שוב
הייה גם מקרה בעבר בו לא הגיע הסעה והם לא ענו בכלל במשך 3/4 שעה
בסוף הצטרפנו להסעה יותר מאוחרת שהנהג "עשה לנו טובה" והסכים להביא אותנו למרכז העיר ומשם נסתדר.או פעם בבוקר שלא שלחו הזמנה וגם אז לא הייה עם מי לדבר ובסוף הסתדרנו עם כמה אוטובוסים והשיא שם מתקשרים אלינו לאחר 40 דקות איפה אתם ,למה אתם לא נמצאים בנקודת איסוף ? כנראה ראו שהתקשרנו את המספרים ודאגו להסעה.
 

liron50

New member
משהו שכל הזמן מצחיק אותי

שעבדתי בתחנת הדלק והגיעה בחורה צעירה לפני צבא שכל הזמן פנתה ללקוחות
במילה "בחורצ'יק".
&nbsp
אני זוכר שהיה איש מבוגר שבזמן שהיא טיפלה לו ברכב הוא ניגש לדבר עם מנהל התחנה
על נושא כלשהו. כשהיא סיימה לתדלק היא צעקה לו ממרחק "הלו, בחורצ'יק!".
הלקוח הסתובב אליה עם מבט די נבוך לא יודע איך להגיב, ואני זוכר את הפרצוף של מנהל התחנה מתפוצץ מבפנים
 
למעלה