קיטור על (חוסר) תודעת שירות

קיטור על (חוסר) תודעת שירות


היום הסתובבתי עם חברה בתל אביב. נכנסנו לחנות נעליים. היינו היחידות שם בחנות כמעט מהרגע שנכנסנו והמוכר אפילו לא הסתכל לכיווננו.

רק כשנגעתי באיזו נעל כדי למשש קיבלתי את הכינוי שאני לא סובלת "נשמה" ונתבקשתי לא לגעת בתצוגה על הקיר (מה שהיה לגיטימי אבל אפשר היה לוותר על ה"נשמה").

אחרי זה שאלתי אותו לגבי המידה שלי שהיא מידה די קטנה והוא אמר שיש נעליים. ביקשתי דגם מסוים והוא הביא לי בדוגמא אחרת ואמר שקודם אני אמדוד לראות שהמידה טובה לי- שוב, זה לגיטימי אבל הוא אמר את זה בדרך מאוד אגרסיבית.

לאחר מכן, הוא הביא לי עוד אופציה של נעליים למדידה ופשוט זרק לעברי את הנעליים וממש כמעט פגע בי. בשלב הזה כבר הייתי בהלם.

מודה שהנעליים מצאו חן בעיני והגישה שלו ממש לא, והוא פשוט הפסיד לקוחה בגלל התנהגות שלו.

מניחה שתכף אשה מרציפן תבוא ותוכל להרחיב יותר כי הייתי די בהלם מהסיטואציה עצמה.
חשבתי שאולי נהייתי "מפונקת" בגלל שרגילה לחווית שירות אחרת בארה"ב ששם יש נטייה לשים דגש על זה אבל אפילו היא הייתה בהלם מזה.
 
שלום לך


סיפרת שהסתובבת עם חברה ובסוף חשפת מי זו הייתה

&nbsp
הסיטואציה באמת הייתה הזויה כשאחד הדברים היותר הזויים לדעתי היה שהמוכר עשה רושם שלא רואה במה שעושה דבר לא תקין - כבר נתקלתי במוכרים עצבניים שיצאו על לקוחות וניסו להאשים אותם בהתנהלות שלהם (למשל - ברור שאני אנזוף בך בבוטות כי נגעת בתצוגה ועשית לי בלאגן), אבל כאן זה הרגיש כמו שיטת עבודה - וזריקת נעל על לקוחה זה משהו שלא עושים, גם אם האווירה טובה ובעיקר אם היא לא.
&nbsp
אוסיף שספציפית במקרה הזה המוכר אמר שאם אין את המידה בדגם שפרפרי ביקשה, הוא יוכל להזמין ובחנות מבצעים משלוחים - הוא הביע לכאורה שירותיות בהיבט של - אין דבר כזה שאי אפשר לספק את הסחורה. מסתבר אפילו שבחנות הזאת עושים משלוחים לכל העולם (זו הייתה תגובתו לשאלתי אם הם עושים משלוחים לארה"ב), אבל מנגד היחס שלו ממש לא עשה חשק לקנות אצלו, בלשון המעטה.
 
ככה זה כשכותבים בהמשכים


האמת שהוא פשוט כל כך הרגיז אותי שגם אם הייתי מוצאת שם-לא הייתי קונה.
כל ההתנהלות שלו הייתה פשוט לא שירותית בעליל.
אבל נהניתי מאוד
 
למעלה