כשהדלת סגורה

כשהדלת סגורה


אמנם זה פחות קשור לשירות לקוחות, אבל אני מניחה שזה משהו שקורה בכל מקום עבודה שהוא: הדלת סגורה, אבל זה לא מונע מאנשים לפתוח אותה ולהיכנס, ובחלק מהמקרים אפילו להעביר ביקורת על מי שנמצא מעברה השני של הדלת.

זה למשל משהו שקרה לי בימים האחרונים לא אחת - מסיבות שונות העדפתי לשבת עם דלת סגורה, ואפילו דאגתי שיהיה קצת מורכב לפתוח אותה אם מדובר באנשים שלא אמורים לפתוח אותה. תסלחו לי על הTMI - בין היתר, אני סובלת בימינו מבעיה בעיניים שדורשת טיפול מאסיבי בשלבים, ומהסוג שדורש להיות עם עיניים עצומות במשך פרק זמן מסוים, ומן הסתם אני מעדיפה שאנשים לא יכנסו למשרד כשאני באמצע הסיטואציה הזאת.

אממה? מישהי שיש לה גישה נכנסה למשרד שלי כשרק התחלתי, וכשביקשתי בעדינות שתצא היא יצאה - אבל לא סגרה את הדלת עד הסוף, כך ששתי דקות לאחר מכן נכנס לחדר מישהו שלא היה אמור להיכנס, ועוד מישהו שאני לא ממש מכירה, והוא נכנס בדיוק בזמן שהייתי עם עיניים עצומות + תכשירים שראו אותם, ואני הבנתי שמישהו נכנס כי שמעתי טפיפות רגליים ואחריהם צעקה "מה קרה???" כי הוא לא הבין את מה שראה מולו וחשב שקרה לי משהו.

זה היה מאוד מביך, ובאופן כללי אני כבר שנים מנסה להבין את הקטע הזה - רק אותי חינכו שאם אני רואה דלת סגורה, כנראה שיש סיבה שהיא סגורה ואין שום סיבה שאני אפתח אותה בלי לדפוק ולקבל אישור קודם?
 

nofi1456

New member
אז בואי נעשה קישור לשירות לקוחות

לצערי הרב, דווקא כן נראה שחינכו רק אותך, ואותי, שאם הדלת סגורה כנראה שיש לזה סיבה.
אצלנו גם כשהדלת סגורה, ונעולה, וכתוב שפתוחים עד 00:00, והשעה כבר 00:30, זה לא מונע מאנשים לדפוק על הדלת ולדרוש שנכניס אותם עכשיו ומיד.
בני אדם יכולים להיות כאלה, מתנהגים בעבודה, בבית וברחוב אותו דבר.
 

a wild rose

New member
אז לי יש גם קישור לשירות לקוחות וגם שדרוג

בעידן הדיגיטלי יש דלתות נעולות אחרות וזה המחשב, קורה לפעמים שנדרשים לסיוע של אנשי המחשוב אז הם מתחברים למחשב של אותו עובד - אבל הם לא תמיד מבקשים אישור לפני שעושים את זה וגם לא תמיד מתאמים, וזה מאוד בעייתי כשמישהו מתחבר לך למחשב בזמן שאת עובדת על משהו חשוב שלא הספקת לשמור, וקורה גם שאנשים עובדים על משהו פרטי/אישי/משהו דיסקרטי שקשור לעבודה, וזה לא מתאים שמשה מהמחשוב ישתלט לך על המחשב לפני שהספקת לסגור את זה.

בשדרוג אחר נתקלתי אצל קוסמטיקאית שהייתי מטופלת אצלה - הייתי באמצע טיפול, מסוג הטיפולים שמתבצעים בלבוש חלקי מאוד, ולקוחה אחרת פתחה את הדלת לרווחה ונכנסה - זו מישהי שעברה טיפול לפני, וחשבה ששכחה את התיק שלה בחדר, ובמקום להמתין שאני אסיים את הטיפול או אולי לדפוק ולשאול אם אפשר להוציא לה את התיק, היא חשבה שהדבר הכי מתאים לעשות זה להיכנס (ועוד הסתבר שהתיק שלה בכלל לא היה שם).
אני לא הבנתי בהתחלה למה אף אחד מהעובדות במקום לא עצרה אותה ולא מנעה ממנה לפתוח את הדלת, אבל בהמשך הבנתי שגם בעלת המקום עצמה היא מאלו שלא מבינים את המשמעות של דלת סגורה, ובמקרה שלה היא ידעה מה הולך מאחורי הדלת, אבל יותר מפעם אחת קרה שהיא בעצמה נכנסה לחדר כשהייתי באמצע טיפול, ולא כי היה דחוף וקריטי שתיכנס באותו רגע והיא גם יכלה לדפוק ולהזהיר שהיא נכנסת, לפני שפותחת לרווחה את הדלת, וזה שהיו בחוץ רק נשים לא הופך את זה לבסדר.

אותי היא איבדה בתור לקוחה.
 
זה לא סוד שלישראלים אין כבוד לפרטיות

וגם לא הבנה לזמנים בהם הם לא יכולים לקבל שירות, בהקשר למה שכתבה נופי, וכבר נתקלתי בכאלו שמבקשים "בכל זאת" משהו אחד, או במקרה של טיפול - אולי אותו אדם שנותן שירות יכול לעזור להם במשהו קטן ועכשיו במיידי, אז מה אם הוא מטפל כרגע במישהו אחר. לצד זאת, השיא שנתקלתי בו היה מקרה של מישהו שנכנס לחדר של רופא בזמן שהייתי שם ודרש מהרופא שיבדוק אותו וייתן לו תשובות - ובשני המקרים שזה קרה שני הרופאים בהם היה מדובר לא ראו לנכון להעיר לאותו אדם, באחד המקרים אני מצאתי את עצמי מתווכחת עם אותו אדם ומודיעה לו שימתין שאני אסיים בזמן שהרופא שתק, ובמקרה השני לא היו לי אנרגיות אז פשוט יצאתי מהחדר וחזרתי אחרי שהוא יצא (הרופא הודה לי על ההבנה, אבל לא חשב כנראה שעשה משהו לא תקין).
&nbsp
מה שאת מתארת זה יותר גרוע - כי כאן זו פגיעה ממש מוגזמת בפרטיות שלך, לצד העובדה שזה מפריע למי שמבצע את הטיפול ומסיח את דעתו, וכשזה מגיע מבעלת המקום זה ממש שיא החוצפה. אני מקווה שהיא לא נתנה לך כהסבר את הטענה שיש רק נשים בחוץ - אותי זה היה ממש מעצבן, וזה משהו ששמעתי מהזויה אחת שפתחה וילונות בתאי הלבשה בחנות בגדים למרות שמוכרת שהייתה במקום ניסתה לעצור אותה ואמרה לה שכל התאים תפוסים, היא בכל זאת עברה ופתחה וילונות וכשבנות העירו לה היא הגיבה בצורה מגעילה ובוטה "אז ראיתי לך את החזייה! אפשר לחשוב!". קרה לי גם שמוכרת בחנות ניסתה להיכנס לתא בזמן שמדדתי בגדים, וכשמיהרתי לתפוס את הוילון ולא לאפשר פתיחה היא נזפה בי שזה בסדר כי "אני עובדת פה", היא רצתה להוציא בגדים שהיו בתא, ולא חשבה שיהיה יותר הגיוני לחכות שהלקוחות יצאו מהתאים... אמרתי לה שזה שהיא עובדת במקום לא הופך את מה שהיא עושה לבסדר.
&nbsp
 

liron50

New member
זה מאד תלוי באופי העבודה ובנהוג בכל מקום

פעם למשל שהלכתי לרופא, ראיתי דלת סגורה והנחתי שיש מטופל בפנים. אז חיכיתי וחיכיתי ורק אחרי כמה דקות דפקתי בדלת והתברר שאין אף אחד. באופן חד פעמי הרופא עבר לשבת בקומה עליונה.
&nbsp
במקומות שזה לא שירות לקוחות. זה הרבה יותר תלוי באופי המקום. אפשר לטעון שיש רעשים ולכן צריך לסגור את הדלת,
מצד שני מנהלים רוצים לפעמים שקיפות כדי לדעת שהעובד לא משחק. בהרבה מקומות הפתרון הוא דלתות עם חלק עליון שקוף. כך שניתן לסגור, ועדיין מי שעובר רואה שיש אנשים בפנים.
 
למעלה