לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1259312,593 עוקבים אודות עסקים

פורום נותני שירות

מה עוד לא נאמר על הלקוח הישראלי... ומי כמונו יודעים עד כמה זה לפעמים נכון עד אימה. כאן בפורום "נותני שירות" אתם מוזמנים לשתף בחוויות השונות של עבודתכם כנותני שירות בסקטורים השונים. אלו מכם שרק החלו בצעדים הראשונים בתחום או שוקלים להיכנס אליו, יוכלו להיעזר בחברים הותיקים והמנוסים בתחומים השונים, לצד הקישורים והמאמרים ששופעים במידע מקיף ומגוון על משרת נותן השירות לסוגיו. כמה פרטים חשובים שראוי להדגיש: הפורום אינו מטפל בתלונות על שירות לקוי, ואם ברצונכם להתלונן עשו זאת בפורום צרכנות. הצעות עבודה ופרסומים שונים שיפורסמו על גבי הפורום ימחקו במיידית. פרסומים מותרים בלוחות הפורום בלבד. אנא הקפידו על שימוש בשפה נאותה והמנעו מתקיפה אישית של חברים בפורום על מנת לשמור על האווירה הנעימה. ביקורת על התנהלות הפורום או על חברים בו - במסרים בלבד. אשה מרציפן

הנהלת הפורום:

אודות הפורום נותני שירות

מה עוד לא נאמר על הלקוח הישראלי... ומי כמונו יודעים עד כמה זה לפעמים נכון עד אימה. כאן בפורום "נותני שירות" אתם מוזמנים לשתף בחוויות השונות של עבודתכם כנותני שירות בסקטורים השונים. אלו מכם שרק החלו בצעדים הראשונים בתחום או שוקלים להיכנס אליו, יוכלו להיעזר בחברים הותיקים והמנוסים בתחומים השונים, לצד הקישורים והמאמרים ששופעים במידע מקיף ומגוון על משרת נותן השירות לסוגיו. כמה פרטים חשובים שראוי להדגיש: הפורום אינו מטפל בתלונות על שירות לקוי, ואם ברצונכם להתלונן עשו זאת בפורום צרכנות. הצעות עבודה ופרסומים שונים שיפורסמו על גבי הפורום ימחקו במיידית. פרסומים מותרים בלוחות הפורום בלבד. אנא הקפידו על שימוש בשפה נאותה והמנעו מתקיפה אישית של חברים בפורום על מנת לשמור על האווירה הנעימה. ביקורת על התנהלות הפורום או על חברים בו - במסרים בלבד. אשה מרציפן

לצפיה ב-'מיומנו של מוכרן טכנולוגי ממורמר - פרק #3'
מיומנו של מוכרן טכנולוגי ממורמר - פרק #3
<< ההודעה הנוכחית
07/02/2010 | 02:59
24
22
יומני היקר,

אני מאוד אוהב את העבודה שלי. לא, באמת. התנאים פגז, המשכורת היי-טק והלקוחות לא שואלים יותר מדי שאלות ורק קונים וקונים. זה כמובן מה שאני אומר לעצמי על מנת לשמור על שפיות. הדבר היחיד שמונע ממני מלאבד אותה זה בור המינוס והחבר'ה הטובים והלא פחות פראיירים שנמצאים איתי. כולנו סוג של תאילנדים של המאה ה-21 מינוס ניחוח הסאן-ברנדרד הממולא המתמר מן המחסן. כוח עבודה איכותי, משכיל או במהלך רכישת השכלה וזול (תנאים יש רק בכלא כבר אמרתי?). סטודנטים שחוסכים להיות עניים, שכל שקל הולך או על אוכל או לימודים. אז כמו שאומרים: "Beggers cant be choosers". זה מה יש ועם זה נסתדר.

היום הייתי רוצה לדבר על הדבר שהכי חורה לי בתור מוכר - זה שמציב אותי פעם אחר פעם על סף מפתן הדלת של אברבאנל. הלקוח הישראלי המצוי והצבוע. הוא מרבה לבלבל בשכל כמה השירות חשוב לו ואף מתרעם כשדבר נעשה למורת רוחו. בפועל, הוא יותר FULL OF SHIT מהחוף התל-אביבי הממוצע. כי בסופו של יום כל מה שמעניין אותו זה הכיס שלו ותו לא. פנים מול פנים הוא אולי יודה לך על ההסברים וההשקעה, אך עם הישמע איזכור המחיר הוא יצחק לך בפרצוף, יקח את רגליו וילך לרשת המתחרה שם הדבר היחידי שמדבר הוא המחיר והשירות הוא של בתי הסוהר. היות ועבדכם הנאמן עובד באחת החברות היקרניות והגזלניות ביותר בארץ, הרי שהשירות האדיב והמקצועי - אם כי נשוך הלשון - זה כל מה שיש לו להציע. כן, אני יודע שאלו מכם שכבר קראו מילה אחת או שתיים שלי בעבר לבטח מגחכים לעצמם כעת. אך יחד עם המרמור שאני שופך פה בגלונים על הדף, ניתן לומר שניחנתי בחוש טאקט בריא (לרוב) אחרת ממזמן גם את העבודה הזו לא היה לי.

אירע נס. בחורה נכה שהתגלגלה ל-n00b Store וקיבלה ממני שירות כיד המלך בבחירת לפטופ, בחרה לחזור לפעם שניה. לא האמנתי שאראה אותה פעם נוספת מאחר והשיחה נגמרה כהרגלה "באני אחשוב על זה". מנסיוני, האינטרפטציות של משפט כזה נעות בין "פחחח", "פחחח, מה אני פראייר?" לבין "אני אקנה אצלכם ביום שיגדל לי זין על המצח, תודה". יכול להיות שטעיתי? צדיק בסדום? הבא ניראה:

X: "אני מבין שהגעת להחלטה?"
לקוחה: "כן, תודה רבה לך. היית מקסים ועזרת לי מאוד".
X: *מחייך חיוך אמיתי לשם שינוי*, "ו...?"
לקוחה: "ובדרך הביתה עצרתי אצל ***** וקניתי את המחשב שהמלצת לי".
לקוחה: "אתה יכול לעזור לי להוציא אותו מהתיק של הכסא?"
X: *טומן-ראשו-בכפות-ידיו*
X: *מחייך חיוך של תשעה באב*, "איזה יופי, תתחדשי. איך אני יכול לעזור?"
נכה (כבר לא לקוחה): "אמרת שאם אקנה את המחשב תעזור לי להתקין את הוינדואוס"
X: כבר אמרתי לך איזו לקוחה נאמנה וחמודה את וכן ירבו כמוך יום יום?"
נכה: *מחייכת*, "למען האמת לא..."
X: "מצויין. זה רק אומר שהדם עדיין מגיע לי למוח".
נכה: "מה?"
X: את חושבת שאני אידיוט?"
נכה: *קצת בהלם קצת מהססת*, "...ל...א..."
X: *מרים מעט את קולו*, "אל תשקרי!"
X: *קולט את כל העיניים בחנות שמסתכלות עליו ויוצא מהחנות להרגע*

את הנזיפה שלי קיבלתי אבל היא הייתה שווה את זה. אני מוכן לספוג המון דברים בשם טמטומם של אחרים. אבל עלבון לאינטיליגנציה שלי זה הגבול האדום.

נותני שירות >>
לצפיה ב-'וואו העלת לי חיוך ...לשעת לילה שכזו'
וואו העלת לי חיוך ...לשעת לילה שכזו
07/02/2010 | 03:33
4
נראה לי אתה עובד לא במקום הנכון..:)

מאוד התחברתי מה שכתבת בהתחלה על התנאים וזה...הרגשתי שהוצאת לי כמה מחשבות מהראש...


נותני שירות >>
לצפיה ב-'וואו, איזו חוצפה...'
וואו, איזו חוצפה...
07/02/2010 | 06:22
1
6
קנתה אצל אחר בזול ובאה שאתה תתקין לה ווינדואוס??
לא מבינה איך אין לה בושה..
נותני שירות >>
לצפיה ב-'כמה כאלה היו לי'
כמה כאלה היו לי
07/02/2010 | 08:54
4
נכון, כלכלה חופשית, שוק חופשי, זכותו של לקוח לרכוש איפה שהוא רוצה, אבל לפחות אל תהיו חוצפנים. אל תנצלו את הידע והסבלנות כדי לקבל הסברים שלא נותנים לכם במקומות אחרים ואחר כך תקנו שם בכל מקרה.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'מה זה?!'
מה זה?!
07/02/2010 | 09:04
3
תגיד לי בבקשה שהיא לא הייתה רצינית,
מה זה השטויות האלה?!
בחיי אני לא מצליחה להבין איך אנשים בכלל חושבים על רעיונות כאלה...
נותני שירות >>
לצפיה ב-'חחחחח אתה פשוט מלך'
חחחחח אתה פשוט מלך
07/02/2010 | 09:30
5
איזה חצופה.. לא מאמינה שזה נראה לה הגיוני לבוא לבקש ממך עזרה אחרי שהיא קנתה במקום אחר..

תכלס יש מצב שהייתי מגיבה אפילו יותר גרוע, זה פשוט מעצבן!!
נותני שירות >>
לצפיה ב-'WTF?'
WTF?
07/02/2010 | 10:02
2
11
חוצפה אמיתית או שהיא באמת חשבה בתום לב שאתה עובד חינם?
יש כאלה שבאמת לא מבינים ששירות הוא לא דבר נפרד ממכירה. שירות=מכירה. שירות זה לא חינם ואתה לא נמצא שם בשביל הכיף, ולא כתוב לך "פראייר" על המצח. מילא לעשות סקר שוק ולקבל הסברים והצעות מכל מיני חנויות ואז להחליט. אבל עוד לחזור לחנות שלא קנית בה ולבקש עזרה טכנית בחינם? שיא החוצפה! מה אתה חבר שלה? (או אולי היית כל כך נחמד שזה הטעה אותה לחשוב ככה? )

בכל אופן, אישית הייתי מנסה להעיר בצורה יותר ישירה למקרה שהיא באמת לא הבינה מה לא בסדר (נדיר, אבל קורה) ויותר מנומסת, את הדבר עצמו: מצטער, אבל אנחנו לא עובדים פה בחינם. נתתי לך את השירות הכי טוב גם כי אני נחמד אבל בסופו של דבר בשביל שתקני אצלי. קנית אצל *****? שהם יעזרו לך עם הוינדואוס. לי אין זמן, יש לי לקוחות לשרת. או משהו כזה. לא כולם מבינים ציניות, חלק גם בכוונה לא מבינים ועושים את עצמם טפשים. עם אנשים מסוימים צריך להיות הכי ישירים בעולם. ככה גם יצאת הכי שקוף ובסדר כעובד, גם היא עדין תזכור שהיא קיבלה שירות טוב (ולא צעקות מעובד מחורפן), וגם חסכת את הנזיפה- כי יצאת הכי בסדר שיכול להיות.
עם אנשים דבילים וחופרים במיוחד, שלא מבינים למה לא נותנים להם מה שהם רוצים, אפשר להשתמש בדוגמאות גרפיות: גברת, איפה את עובדת? סטימצקי? ואם לקוח היה בא ומבקש ממך מראש המלצה על ספר ומתייעץ איתך שעה, בשביל לקנות אותו אחר כך בצומת ספרים? ואז חוזר אליך בשביל לקבל סימניה ושקית? ( דוגמה דבילית אבל זה מה שעלה לי בראש )

אנשים טיפשים וחצופים...





נותני שירות >>
לצפיה ב-'יכולתי גם להתקין לה'
יכולתי גם להתקין לה
07/02/2010 | 11:23
1
6
ולפרוס עצמי מתחת לגלגלי הכיסא שלה, מוכן לדריסה :P

יש גבול לנחמדות, אפילו שלי.
אני לא קליפה, יש גם כמעט בן אדם מתחת לכל ההעמדת פנים הזו GOD DAMN IT! :P
נותני שירות >>
לצפיה ב-'ברור, איך לא עשית את זה? תפוטר לאלתר '
ברור, איך לא עשית את זה? תפוטר לאלתר
08/02/2010 | 09:22
3
לצפיה ב-'כן! ברור! זה יעלה לך רק (סכום מופרך כלשהוא)'
כן! ברור! זה יעלה לך רק (סכום מופרך כלשהוא)
07/02/2010 | 10:54
2
5
לצפיה ב-'שטו?'
שטו?
07/02/2010 | 11:09
1
2
לצפיה ב-'תשובה ללקוחה- אני אתקין לך את הווינדוס תמורת.'
תשובה ללקוחה- אני אתקין לך את הווינדוס תמורת.
08/02/2010 | 09:10
6
לצפיה ב-'עשית מעשה נכון רק ש..'
עשית מעשה נכון רק ש..
07/02/2010 | 11:49
3
3
היא כנראה לא הבינה שהתכוונת ל מה שאמרת רק אם היא תקנה את המחשב אלצכם.

אמרת "ואם תקני את זה אצלינו , אני גם מוכן לעזור לך עם הווינדוס!" ?

אם לא , היא בטח חשבה שאתה מוכן לעשות מתוך נחמדות נטו ולא מתוך רצון לעזור ללקוחה
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אם היה רשום לי "מטומטם" על המצח'
אם היה רשום לי "מטומטם" על המצח
07/02/2010 | 12:05
2
3
היית צודקת :)

אני לא הייתי מצפה לחפור לבן אדם בשכל רק כדי ללכת לקנות במקום אחר ואז לחזור אליו שוב כדי לבקש תמיכה טכנית. זו חוצפה ממדרגה ראשונה.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אולי היא רגילה שבגלל שהיא נכה אז מרחמים עליה'
אולי היא רגילה שבגלל שהיא נכה אז מרחמים עליה
08/02/2010 | 05:41
1
2
ועושים בשבילה דברים כאלה.
לפעמים ברגע שאנשים רגילים ליחס X מהסביבה אז הם נהיים חוצפנים ומצפים שיעשו בשבילם דברים מוגזמים.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'או שהם פשוט טיפשים :P'
או שהם פשוט טיפשים :P
08/02/2010 | 12:02
4
לצפיה ב-'אתה כ"כ צודק..'
אתה כ"כ צודק..
07/02/2010 | 14:50
2
אני לא מבין איך לאנשים יש את החוצפה...
לעומתי,שמרת על קור רוח, לא בטוח שהייתי ממשיך להישאר רגוע כמוך...
נותני שירות >>
לצפיה ב-'מסכן שכמוך...'
מסכן שכמוך...
07/02/2010 | 16:43
4
אכן אנשים אידיוטים בעולם, מה לעשות...
ושאף אחד לא יצדיק אותה שהוא היה צריך להגיד שרק אם היא תקנה את המחשב שהוא יעזור, אם היא רוצה שרות שתשלם עליו קודם כל!
איינשטיין בטח היה מת מצחוק ואומר "אני תמיד צודק..."
נותני שירות >>
לצפיה ב-'וואו...'
וואו...
08/02/2010 | 01:28
2
קודם כל שאפו על היציאה עליה.
דבר שני, איך לעזאזלהיא ציפתה לקבל שירות!? על מה ולמה!?
היא שילמה לך?? היא ריפדה את כיסי החברה במזומנים!?
לא!

אז שתפסיק לזיין את השכל ואם היא רוצה שתתקין לך את הווינדוז שתשלם לך 300 ש"ח כמו שמשלמים לטכנאי מחשבים על התקנת מחשב חדש.
לא רוצה? שתלך לחנות השנייה שבקושי הראתה לה איך להוציא את זה מהקופסה.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'לחסוך כדי להיות עני- חזק!'
לחסוך כדי להיות עני- חזק!
08/02/2010 | 02:50
2
5
אכן, אתה המלך. אתה כותב מעולה.

ולגבי המקרה הנ"ל- משום מה אני לא בהלם כ"כ הרבה פעמים אנשים התקשרו למלון וציפו ממני להיות מרכזיה/מזכירה/עוזרת אישית, ובתחומים שלא קשורים לשום דבר.....
שאלו אותי על מסעדות שנמצאות באזור, על חנות מחשבים שנמצאת באזור, על אירועים שמתרחשים בכלל במלון מתחרה שלנו ולא פעם ביקשו ממני המלצות והפניות למלונות אחרים- "את יודעת אולי כמה יעלה לי ב.......?" וכשאני מסבירה שאני לא יכולה לתת המלצות או שאני לא יודעת בכלל על מה מדובר אני שומעת הרבה פעמים "אז איך אני אמור להגיע אליהם?" [אני לא יודעת... אולי תתקשר אליהם? אולי תתקשר ל-144??]
**וכמובן שאני לא מדברת על אורחים של המלון, אלא על סתם אנשים שהגיעו איכשהו למלון ודרשו ממני דברים שהם לא במסגרת תפקידי....
נותני שירות >>
לצפיה ב-'דיי נו, אני אתחיל להסמיק בסוף '
דיי נו, אני אתחיל להסמיק בסוף
08/02/2010 | 03:46
1
3
רוב תודות על המחמאות. לכולכם

אין לי בעיה עם דברים שהם לא במסגרת תפקידי. ולא פעם ולא פעמיים נכנסים ושואלים אותי שאלות על מכשירי חשמל שבכלל אין לי למכירה וכו' וכו'. זה הרע בקמצוצו, באמת. הבעיה מתחילה כשלקוח מבקש תמורה לכסף שלו אצלי, כשבפועל שילם לחנות אחרת. ההקבלה בעבודה שלך צריכה להיות משהו כדלקמן:

***הערה: נאמר בהומור. ובכן, לפחות בהומור שלי. מקווה שתקחי בקלות ראש :)***

לילו מולטיפס: "שלום, לילו מולטיפס לשירותכם, איך אפשר לעזור?"
לקוח: "היי, רגע...זו לא המשגעת ההיא 'מהאלמנט החמישי'?"
לילו מולטיפס: *מחייכת בצניעות*, "היא הרבה יותר יפה".
לקוח: *משתאה לרגע*, "ההיפך הוא הנכון".
לילו מולטיפס: *מקפצת כילדת קוקיות חביבה*.
לקוח: "לענייננו, הייתי רוצה לדעת בבקשה, יש לי חדר לשבוע 'בקלאב מד' ומסיבה בלתי ברורה מתעקשים שאשלם אצלכם בכניסה לבריכה. מדוע?"
לילו מולטיפס: *מעקמת פרצוף*, "אבל כאן זה המרידיאן...?"
לקוח: "שניהם ברשת 'פתאל', לייק דהה כאילו מה ת'ם פ'גרים? מה זה משנה? ארף טו לילו מולטיפס? האלוווו???"
נותני שירות >>
לצפיה ב-'וואי, העלית נשכחות!'
וואי, העלית נשכחות!
08/02/2010 | 03:50
5
"לילו מולטיפס" כבר שכחתי את החלק הזה בסרט..... [כן כן, אני על שמה של הג'ינג'ית מהחלל]

האמת שלפני כמה שבועות הגיעו לקבלה אורחים ששוהים במלון לידינו [אפילו לא מאותה הרשת]. הם הגיעו ואמרו בצורה מאוד ישירה שהם אורחים במלון ההוא, אבל שם לא הצליחו לעזור להם ובגלל זה הם ניגשו אלי. בגלל שלא הייתי עסוקה באותו הרגע [באותו היום, פחות או יותר...] ובגלל שהם באמת היו הוגנים וביקשו דברים בסיסיים עזרתי להם.
אבל יש אנשים חצופים....
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אולי רצתה להתחיל איתך.... :)'
אולי רצתה להתחיל איתך.... :)
08/02/2010 | 20:33
1
2
לצפיה ב-'כמו שאת זוממת ברגעים אלו ממש? '
כמו שאת זוממת ברגעים אלו ממש?
08/02/2010 | 22:07
3
לא, סתם.

האמני לי שאני יודע לזהות היטב כשבחורה מעוניינת בי.
זו סתם הייתה טיפשה, זה הכל.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'תשמע, זה לא עלבון לאינטליגנציה שלך, אלא שלה'
תשמע, זה לא עלבון לאינטליגנציה שלך, אלא שלה
11/02/2010 | 10:19
2
מכיוון שלא חסרים אנשים כאלה "תמימים" =(טיפשים) ואני מאמינה שהיא לא הבינה על מה המהומה ולמה התייחסת אליה כך =(למרות ש...מי שמבין היה אומר שהבדיחה על חשבונה)
נותני שירות >>

הודעות אחרונות

18:39 | 21.08.19 נטע....
09:37 | 21.02.19 nofi1456
10:26 | 29.10.18 reload00711
20:22 | 14.10.18 אשה מרציפן
11:44 | 12.10.18 ראשיקיר
09:58 | 16.09.18 a wild rose
04:10 | 22.04.18 Rotem5464
15:30 | 13.04.18 אשה מרציפן
20:26 | 25.10.17 אשה מרציפן
16:42 | 22.10.17 yasmini 100
20:23 | 23.08.17 שאננה
13:42 | 17.08.17 menash76
21:10 | 06.08.17 אשה מרציפן

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ