לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
1259312,593 עוקבים אודות עסקים

פורום נותני שירות

מה עוד לא נאמר על הלקוח הישראלי... ומי כמונו יודעים עד כמה זה לפעמים נכון עד אימה. כאן בפורום "נותני שירות" אתם מוזמנים לשתף בחוויות השונות של עבודתכם כנותני שירות בסקטורים השונים. אלו מכם שרק החלו בצעדים הראשונים בתחום או שוקלים להיכנס אליו, יוכלו להיעזר בחברים הותיקים והמנוסים בתחומים השונים, לצד הקישורים והמאמרים ששופעים במידע מקיף ומגוון על משרת נותן השירות לסוגיו. כמה פרטים חשובים שראוי להדגיש: הפורום אינו מטפל בתלונות על שירות לקוי, ואם ברצונכם להתלונן עשו זאת בפורום צרכנות. הצעות עבודה ופרסומים שונים שיפורסמו על גבי הפורום ימחקו במיידית. פרסומים מותרים בלוחות הפורום בלבד. אנא הקפידו על שימוש בשפה נאותה והמנעו מתקיפה אישית של חברים בפורום על מנת לשמור על האווירה הנעימה. ביקורת על התנהלות הפורום או על חברים בו - במסרים בלבד. אשה מרציפן

הנהלת הפורום:

אודות הפורום נותני שירות

מה עוד לא נאמר על הלקוח הישראלי... ומי כמונו יודעים עד כמה זה לפעמים נכון עד אימה. כאן בפורום "נותני שירות" אתם מוזמנים לשתף בחוויות השונות של עבודתכם כנותני שירות בסקטורים השונים. אלו מכם שרק החלו בצעדים הראשונים בתחום או שוקלים להיכנס אליו, יוכלו להיעזר בחברים הותיקים והמנוסים בתחומים השונים, לצד הקישורים והמאמרים ששופעים במידע מקיף ומגוון על משרת נותן השירות לסוגיו. כמה פרטים חשובים שראוי להדגיש: הפורום אינו מטפל בתלונות על שירות לקוי, ואם ברצונכם להתלונן עשו זאת בפורום צרכנות. הצעות עבודה ופרסומים שונים שיפורסמו על גבי הפורום ימחקו במיידית. פרסומים מותרים בלוחות הפורום בלבד. אנא הקפידו על שימוש בשפה נאותה והמנעו מתקיפה אישית של חברים בפורום על מנת לשמור על האווירה הנעימה. ביקורת על התנהלות הפורום או על חברים בו - במסרים בלבד. אשה מרציפן

לצפיה ב-'מיומנו של מוכרן טכנולוגי ממורמר - פרק #1'
מיומנו של מוכרן טכנולוגי ממורמר - פרק #1
<< ההודעה הנוכחית
26/01/2010 | 22:48
29
39
יומני היקר,

הלוואי והעולם היה זבוב ואילו אני הייתי עיתון ענק מגולגל!
עזבתי שנתיים של לימודים וחיפשתי את עצמי במשך חצי שנה נוספת. כל זה רק על מנת לחזור אל נקודת המוצא - להביט אל אנשים בורים, עילגים, פיסחים ולפעמים אף גידמים, בעיניים ולהעמיד פנים שבאמת מעניין את ישבני מה יש להם להגיד. לא ייאמן אבל המשרה אותה עזבתי לפני כמעט 3 שנים עדיין פנויה. עם כל הפראיירים שיש בארץ הזאת, מפתיע שלא הצליחו למצוא לי מחליף. כמה שלא פרפרתי וכמה שלא נתתי מהנשמה, על השטיח שפרסתי בפניו הלקוח דרך עם בוץ, ניגב את זיעתו בחולצתי ולקינוח רקד לי על הדם כשהלך לקנות במקום אחר. עם ישראל הוא העם הכי חם ואוהב עלי אדמות כשהוא מלוכד. אך לחוד ובינו לבין עצמו? שילך יחפש. לכן, במקצוע הזה אי אפשר שלא ללמוד בדרך הקשה. איך אמר פעם איזה Xcalibur אחד? "גם הנמלה הכי חרוצה בסופו של דבר תקבל נעל בראש".

מי שמכיר אותי במציאות יודע שבכללי אני בדרך כלל מגלה אמפטיה לבני אדם. אומנם ישנם שלל טיפוסים מהם אני סולד במדינתנו הקטנה, אך צריך לקרות משהו באמת קיצוני על מנת שזה לא יקבל ממני את המינימום יחס של כבוד בין אדם לאדם. ובכן, בשבועות האחרונים אני מתאפק מאוד שלא להפוך את עורי. נכנס לחנות ערס מבוגר בסביבות ה-35+. ערס עלוב כל העלובים יש לציין, ומוכתו, סליחה, חברתו. כמה רעש וצלצולים בן אדם אחד יכול לעשות, שלא נדע מצרות. תוך דקה וחצי קומה שלמה ידעה איזה מחשב נייד הוא הולך לקנות "למאמי" שלו. אני, כבר רואה את הנולד, שותק לי ומתפלל שיפנה לאחד משני המוכרים האחרים, אך לשווא. כמובן שזה לא עזר והוא פנה דווקא אלי. במשך שעתיים הוא בלבל לי במוח, המציא מושגים וטכנולוגיות שנשמעו כמו קלינגון שעובד בנסא, הלך לעשות עוד סיבוב דאווינים עם "המאמי" שלו עד שלבסוף החליט: לקנות את הנייד הכי גרוע, הכי עגלה, הכי גרוטאה, הכי חלש והכי איטי שהתאים לתקציב שלו (מחירה של קופסת סגריות). אה וכמובן, זה היה המחשב שהמלצתי לו בחצי דקה הראשונה מתוך השעתיים של השבץ המוחי שהעביר אותי. עוד קצת "יווו מאמייי יווו מאמי איזה מחשבבבבבב"  והגענו לשלב הקריטי - המחיר.

ערס: "טוב גבר, כמה תשלומים אתה עושה לי למה סחבק לא פראייר?".
X: "כמה אתה רוצה?".
ערס: "92".
X: "סגרנו על 12 ואני יוצא עליך מופסד".
ערס: "רואה איזה חבר שפיץ יש לך, מאמי? ככה מתמקחים!".
X: *קובר את עצמו איפשהו*
ערס: "טוב, מה אתה נותן לי מתנה?".
X: "לחיצת יד ודרך צלחה?"
ערס: תיכף אני זורק עליך כסא..."
X: *מעמיד פני מתקשר למישהו חשוב*.
X: "אני אתן לך את התיק (דומה לצ'יוואווא דרוסה) עבודת-יד האיכותי (הרבה שיערות של כושים מקמבודיה) והיקר (מוכרים ב-100 שקל, עולה לנו בדיוק דולר אחד) הזה ב-50% ויותר מזה והמנכ"ל ילך הביתה בתחתונים (מתחת לחליפת ארמני בפורש קאררה 911 טורבו).
ערס: יש עסקה!

הניאנדרטל שלף פנקס צ'קים וכאן מבחינתי זה נגמר. כל הרעש והצלצולים שעשה במשך כמה שעות טובות, הפוזות עלי ועל החברה שאני משתתף-בצערה-שלו התגמדו כהרף עין. הלא יוצלח הזה מספר בריש גלי איזה לפטופ של האכושיל-רבאק הוא הולך לקרוא אבל! עם הכסף של אמא שלו. "אתה פטתי!!!", עמדתי לצרוח עליו אבל לא כל כך להתחשק לי לחזור הביתה דקור אז ויתרתי. לחיות כאלה גם "בתנו לחיות לחיות" לא היו מבזבזים זריקת רעל ופשוט מולקים את הצוואר שלהם במו ידם. לא יכולתי לתת לו לקצור את התהילה עם כזו עליבות נפש, אפסיות ומוקיונות לשמה, אז הייתי מוכרח לטרפד את העסקה בכל צורה אפשרית. אסור לשחרר לחופשי דברים כאלה מהכלוב, אז על אחת כמה וכמה להשתמש בכסף לא שלהם. את הצ'קים מובן שלא הסכמתי לקבל וכמובן שגם הוא לא הסכים שלא אקבל אותם. היה רעש, היה בלגאן, היו קללות, הגיעה אבטחה, העיפה אותו מהקניון והכל לעיניי המוכה לעתיד שלו. סליחה, חברה שלו.


סוף טוב, הכל טוב.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אני מאחל לך רק בריאות!'
אני מאחל לך רק בריאות!
26/01/2010 | 23:16
10
הוא באמת אמר לך שהוא יזרוק עלייך כיסא?
אם כן אני הייתי זורק עליו כיסא וטוען להגנה עצמית...
כן ירבו אנשים כמוך!
נותני שירות >>
לצפיה ב-' '
26/01/2010 | 23:18
4
כמה שאני זוכרת את הלקוחות האלו, שמראש ברור לך שתהיה להם בעיה פיננסית והם לא יוכלו לשלם, ואת הבעסה הנוראית של לשבת איתם חצי שעה כביכול לנסות למכור להם מכשיר, כשברור לך כשמש בצהריים שברגע שתבקש אישור מחברת האשראי תיתקל בהודעה שכל נציג שונא יותר מכל - "0000 - סירוב".
נותני שירות >>
לצפיה ב-'יש לך דיבור נגוע...!!!'
יש לך דיבור נגוע...!!!
27/01/2010 | 02:27
2
11
and i like it

נהניתי מאוד, ממתינה בשקיקה להמשך הרפתקאות xcalibur בארץ נותני השירות...
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אתם הולכים לסבול אותי עוד הרבה, אני מבטיח'
אתם הולכים לסבול אותי עוד הרבה, אני מבטיח
27/01/2010 | 02:43
1
9
ודיבור "נגוע" זה משהו בסגנון "בואי בואי לפה יא פצועה, אנ' לא ארביץ לך"...

אשכנזים כמוני לעולם לא יוכלו לדבר נגוע גם אם יכריחו אותנו. זה כמו לקרוא למלצר ערבי "אחי". יש פה כשל לוגי ודרישת מכות :)
נותני שירות >>
לצפיה ב-'טוב נו, יש נסיבות מקילות'
טוב נו, יש נסיבות מקילות
27/01/2010 | 02:58
7
לקשיים בהרכת משפט תקני ב 2 וחצי לפנות בוקר לא?

אלא אם כן הדרישה ממני להיות על אנושית תקפה לכל שעות היממה,
כי אז אני אנסה להשתדל יותר.

וואי וואי, המשמרות לילה דפקו לי את השעון הביולוגי, אבל זה שאחראי לשינה, כן?, לא לילדים ולהתמסדות  :)
נותני שירות >>
לצפיה ב-''
27/01/2010 | 08:46
3
אתה בסדר אתה
נותני שירות >>
לצפיה ב-''
27/01/2010 | 10:21
1
3
הכתיבה שלך ממש יפה! יש גם בלוג?
החלק של המיקוח הצחיק אותי

האמת שבעיני גזר הדין לערס וחברתו (בכתיבה, כלומר- עוד לפני שהעיפו אותם) היה קצת מוגזם, לפחות ממי שטוען כי "צריך לקרות משהו באמת קיצוני על מנת שזה לא יקבל ממני את המינימום יחס של כבוד בין אדם לאדם"- לא נראה לי שערס שמתמקח בחנות או עושה קניות על חשבון אמא זה כל כך קיצוני (ברור, לוקחים צ'קים בחנות רק עם תעודת זהות וכאלה. אבל אני לא מצפה מלקוחות לדעת את זה מראש)
הרי ערסים ויל בי ערסים, אם כל אחד שאתה רואה גורם לך לתהפוכות רגשיות שכאלה- אתה צריך לעבוד במקום אחר- לא קניון -ולו רק בשם שפיותך היחסית ונפשך הרגישה... ואני לא אומרת את זה בקטע שיפוטי עליך- עליך רק מחמאות- הכתיבה שלך הרגה אותי מצחוק על הבוקר


(יש לי ידיד שעובד בעבודה דומה, וחוזר עם חוויות קורעות מפה ועד להודעה חדשה על לקוחות. הוא לוקח את הכל ממש בצחוק, ואצלך אני לא בטוחה עד כמה זה בצחוק ועד כמה אתה באמת מושפע אישית מהדברים האלה. אולי אני טועה ואתה סתם מקצין בכתיבה בשביל הצחוקים, אבל אם כל המחשבות האלה באמת חולפות לך בראש בכל פעם שערס קונה מחשב, אז.... אתה פשוט חייב להמשיך לעדכן פה את הפינה שלך ברצינות, או זה-  או שתתחרפן לחלוטין )
נותני שירות >>
לצפיה ב-'צנקיו '
צנקיו
27/01/2010 | 14:06
16
אם את מוכנה להיות הגרופית הראשונה, אני עכשיו פותח בלוג :)

בנוגע לערסון (ימח שמו), תתפלאי אך מאוד הייתי רך בדברי. מכיוון שעינייה של המנהלת צופות, לא הייתה לי ברירה אלא לרסן עצמי. בנסיבות אחרות אולי הייתי עורך לו פולסא דנורא א-לה אקסקליבר סטייל עד שמישהו היה קורא לרשויות.
נותני שירות >>
לצפיה ב-'כתיבה מצויינת!'
כתיבה מצויינת!
27/01/2010 | 12:33
4
עבדתי באותה רשת שנתיים (50% הנחה על תיק הסגיר את מקום עבודתך) ונפגשתי לא פעם עם סוג כזה של לקוחות. אני מבין את השביזות לחזור לנקודת התחלה, אבל עדיין זו עבודה עדיפה בהרבה על פני שירות לקוחות/תמיכה טכנית/תחנת דלק.  
נותני שירות >>
לצפיה ב-'קלינגון שעובד בנסא גדול!'
קלינגון שעובד בנסא גדול!
27/01/2010 | 12:34
3
לצפיה ב-' מעולה '
מעולה
27/01/2010 | 15:14
2
3
[אז כנראה שאתה כן מבין מה ההבדל בין ציניות וסרקזם לבין סתם הערות גועליות ]

אהבתי מאוד את סגנון הכתיבה. לא מבינה איך הייתה לך סבלנות לכל ההתרחשות הזו כשברור מראש איך היא תגמר....
נותני שירות >>
לצפיה ב-'לילו מס' ארבע יקירתי'
לילו מס' ארבע יקירתי
27/01/2010 | 15:23
1
4
אילולא הייתה לי את הציניות שלי ממזמן הייתי מאושפז באברבאנל :)
נותני שירות >>
לצפיה ב-'בזה אין ספק'
בזה אין ספק
27/01/2010 | 15:31
3
אתה לא צריך להסביר לי, אני כותבת פה בפורום מאותן הסיבות שאתה כותב. ציניות זה בריא
נותני שירות >>
לצפיה ב-'מתי פרק 2??'
מתי פרק 2??
28/01/2010 | 13:33
1
3
נפלתי מצחוק
איזה כתיבת קולחת וציניות משובחת
אני מחכה להמשך. בטוחני שיש מספיק מהזן הזה של הנאנדרטלים כדי לספק לך חומר להמשך.. :)

נותני שירות >>
לצפיה ב-'בקרוב מאוד :)'
בקרוב מאוד :)
28/01/2010 | 17:52
2
לצפיה ב-'עושה רושם שלא משעמם לך בעבודה...'
עושה רושם שלא משעמם לך בעבודה...
28/01/2010 | 23:45
4
אני חייבת לציין שמעבר להזדהות ולהבנה, מאוד אהבתי את הקונספט שלילו הובילה ואתה המשכת, ואני בעד שעוד חברים יעשו כנ"ל.

נותני שירות >>
לצפיה ב-'אני מאוהבת '
אני מאוהבת
29/01/2010 | 19:27
11
7
כתיבה נפלאה, באמת כל הכבוד
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אבל אבל אבל אבל...'
אבל אבל אבל אבל...
30/01/2010 | 03:18
10
6
מה החכמה בלשים תמונה נטולת פנים? :P
העיקר אחר כך אתן מתפלאות למה מתייחסים אליכן כמו לגוש בשר...
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אבל אבל אבל אבל....'
אבל אבל אבל אבל....
30/01/2010 | 09:04
9
2
1. כדי שלא יזהו אותי (למרות שזה גם משמש כתמונת הפרופיל בפייסבוק)
2. אף פעם לא התלוננתי שמתייחסים אליי בצורה זו או אחרת לפי תיאורך.
3. לקחת ברצינות מדי את מה שכתבתי. אני מקסימום מאוהבת בכתיבה שלך
נותני שירות >>
לצפיה ב-'את לוקחת דברים ברצינות! :P'
את לוקחת דברים ברצינות! :P
30/01/2010 | 15:55
6
2
טרם ראית אותי עירום למחצה במטבח ומכין סטיקים עם סינר שכתוב עליו "KISS THE COOK"


וקצת יותר ברצינות, בהחלט מחמיא לי
אני מקווה שעוד היום יהיה לך עוד קצת מה לאהוב :)
נותני שירות >>
לצפיה ב-'יופי, בינתיים'
יופי, בינתיים
30/01/2010 | 16:05
5
2
הפוסט שלך מעטר את קיר הפייסבוק שלי
נותני שירות >>
לצפיה ב-'רילי?'
רילי?
30/01/2010 | 20:41
4
4
ואנשים לא חשבו שאת כאילו...משוגעת?
נותני שירות >>
לצפיה ב-'לא, זה ב-note'
לא, זה ב-note
30/01/2010 | 20:44
2
לצפיה ב-'אגב, יש לך בלוג?'
אגב, יש לך בלוג?
30/01/2010 | 21:51
2
1
לצפיה ב-'אומנם יש'
אומנם יש
30/01/2010 | 22:19
1
4
למרות שאתפלא אם טרם מחקו לי אותו.
הוא לא היה פעיל מאז ימי העליזים בתור נער. הבלוג כל כולו צועק ילד בגיל ההתבגרות שמוכרח לנגח כל דבר בעולם הזה. אני שוקל אם לגלות לך על מקום הימצאו מאחר ולא הייתי רוצה להרוס לך את הפנטזיה. לא, סתם :)
נראה לי שפשוט אחדש את רישומיי כאן בתפוז. לרשום אותך בתור הגרופית הראשונה? :)
נותני שירות >>
לצפיה ב-'טוב'
טוב
30/01/2010 | 22:22
3
מה שכתבת כנער בוודאי ובוודאי שלא רלוונטי...

תרשום תרשום
נותני שירות >>
לצפיה ב-'כמעט שכחתי'
כמעט שכחתי
30/01/2010 | 16:05
1
5
שמת תמונה כדי שלא יזהו אותך?
LOOOOL
נותני שירות >>
לצפיה ב-'אהבתי את ההוצאה מההקשר '
אהבתי את ההוצאה מההקשר
30/01/2010 | 16:37
3
לצפיה ב-' '
30/01/2010 | 21:16
3
בן אדם, יש לך עתיד בכתיבה אם אתה רוצה
נותני שירות >>

הודעות אחרונות

18:39 | 21.08.19 נטע....
09:37 | 21.02.19 nofi1456
10:26 | 29.10.18 reload00711
20:22 | 14.10.18 אשה מרציפן
11:44 | 12.10.18 ראשיקיר
09:58 | 16.09.18 a wild rose
04:10 | 22.04.18 Rotem5464
15:30 | 13.04.18 אשה מרציפן
20:26 | 25.10.17 אשה מרציפן
16:42 | 22.10.17 yasmini 100
20:23 | 23.08.17 שאננה
13:42 | 17.08.17 menash76
21:10 | 06.08.17 אשה מרציפן

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ