מה החשיבות לקביעת מועד חתונה?

שממית12

New member
מה החשיבות לקביעת מועד חתונה? בימים אלה עונת החתונות בעיצומה. מפת השמים, לא טובה כלל, צלב גדול על המשתנים, שמש וונוס לבד וגם מרס לבד,בנסיגה (לא טוב לגבר) .
יש הטוענים שמה שבאמת חשוב זה התאמת המפות ותאריך הפגישה. מאידך גם חתונה זה סוג של חוזה, לא סתם מסיבה.
אשמח לשמוע תשובות
 

מתלמד8

New member
מרס בנסיגה-מי אמר לך שלא טוב?אומרים גם שמרקורי -
בנסיגה וונוס בנסיגה-זה לא טוב ,,,אז אומרים,מי אמר שזה נכון??
 

שממית12

New member
צודק, אולי האסטרולגיה כולה היא אמונת הבל!
ביקשתי תשובה עניינית ולא ביקורת על השאלה!!
ומה זה חשוב בכלל מי אמר לי? מי שאמר לי, יודע אסטרולוגיה טוב מאוד.
לגבי מרקורי בנסיגה, מקובל לפי האסרט', שמצב כזה מערים קשיים ויש עיכובים ואכזבות. לכן כדאי לתכנן הכל בקפדנות ולשים לב לפרטים (וזה נכון תמיד). מרקורי בנסיגה אינו בהכרח תמיד רע, אבל עדיף לא לקבוע ארועים חשובים (חוזים ,נסיעות) במצב כזה. מרס בנסיגה אפילו גרוע ממרקורי R
 

אניה28

New member
הי שממית
קודם כל מזל טוב (בהנחה שאת כלת השמחה). זה נכון שכשמרקורי בנסיגה לא מומלץ לחתום על וכו' ואגב כשהוא בנסיגה זה כן זמן מצויין לחדש קשרים .
אבל יש דברים שהם בגורל ואי אפשר לתכנן אותם ואם מערכת יחסים תהיה טובה או לא טובה התכנון לא יעזור. מכל מני כיוונים זה יהיה כמו שאמור להיות. מבחינה פילוסופית אם תחשבי על זה שנאמר וזוג מתגרש ורואים במפת עתיד של ילדיו תחושת נטישה מהורה זה כתוב מראש? זה אומר שצריך לזרום, לא לתכנן דברים לפי מפות. הגורל בא לנו טוב כשאנחנו זורמים איתו ולא מנסים להתחכם איתו. אמצי לך את זה כעיצה לחיים
 
יפה אניה תגובה שקולה ומרעננת,


איבדתי את תגובתך הקודמת, מודה הייתי עסוק מדי מכדי לרשום לגבייה 'לייק'.
אגב כמה דקות לפני תגובתך זו, שיגרתי את תגובתי שלי לנושא אליו התייחסת.

בוקר טוב,
 
בוקר טוב,


שניכם צודקים, את בכך שאת הולכת על פי חוקים שלמדת על פיהם (מרקורי בנסיגה מארס בנסיגה) וכדומה) ניכנסת לכאן. למתלמד יש קצת יותר ניסיון, אך להערכתי הוא רצה ('ויצא לו אחרת') רק לומר לך שלא בהכרח. לא בהכרח שמצב רטרו או 'אחר' שיהיה הכי דומיננטי במפה האישית שלך, מושגש האישית, ושיתכן מאוד שבבחינה מדוקדקת במפה האישית שלך אולי ישנו אלמנט מכשיל אחר ולא האלמנטים אותם הזכרת.
ואני אומר לך כאמור שאת צודקת שבאת ככה בכייף לשאול שאלה ופתאום.....מקבלת תשובה...כנה אבל יתכן שהיא לא תמיד עטופה בנייר צלופן. כי כול אחד והמצב רוח שלו באותו רגע, או כול אחד משיב בצורה האופיינית אליו. עד כמה שהבנתי הוא שהכנות של מתלמד 8 ......היא ברמה שאין דוגמתה שלעיתים הוא שילם בחייו בנזיפות רבות....אבל הוא הלך אם הסגנון שלו, שיכול להיות שהוא 'כובש' כי עדיף לקבל את האמת המרה מאשר את 'השקר- המתוק'.
או קיי?
אז...יתכן שבבחינתה מדוקדקת אסטרולוג מנוסה יגלה שדווקא מרקורי עוזר לך....בשנים כאלה ואחרות - עזר בעבר- עוזר כיום ויעזור כעתיד בעיתות רטרו....בגלל גורמים המתחברים אליו או אל כוכבים אחרים במפה המקודמת.
אז לא צריך לכעוס כול כך ...על המתלמד 8 .....כי ניסה 'לרענן' את התשובות הרגילות ולהפנות זרקור 'אחר' לגבי מיטוסים- אסטרולוגיים, או אקסיומות- אסטרולוגיות.....אותן/ם הזכרת.
אז את אחלה
וגם מתמד 8 אחלה
ולא החומוס של שטראוס
פשוט אחלה......ואגב, לא רק האסטרולוגיה, כול החיים הם 'הבל- הבלים'......
ניסיון ותהייה .....
כול עוד מתפשרים ומחייכים הכול יחייך אלינו - בחזרה.

חיבוקי גם למתלמד וגם לך.......
 

מתלמד8

New member
אודי-קשה אתכם,אתה ואניה מחד גיסא מצדיקים אותי ומאידך-
גיסא,,,,,מוציאים אותי "כילד הרע" בסיפור,
לא שאני מתרגש,אני עושה הכל ברוח טובה ולפי הנסיון חיים שלי,
כן בנסיון חיים שלי,ונוס ב-R הביא לי את זוגתי שתחיה,ונוס ב-R הביא לי רווח גדול בבורסה.
מרקורי ב-R גורם לי לצחוק מיום חתונתי ועד היום.
סליחה ! גם צדק ב-R היטיב איתי(כשמו-"המיטיב הגדול ") הביא לי את ביתי הבכורה והנפלאה.
זו האמת שלי מול כוהנות האסטרולוגיה של סופי השבוע ,"המיתוסים והאכסיומות" המפחידות שהן מנחילות לקוראים.
איך אמר רבי אורי זוהר במערכון ישן שלו?אני מביא-"ירצו יאכלו-לא ירצו-לא יאכלו".
רוצים אישור בזמן אמת?( ובלשון בני דודינו הישמעאלים "ראס בן עינק"),מרס נמצא כיום בנסיגה בעקרב מ-28 מאי,
כל כוהנות סוף השבוע מתארות מיתוסים של ארמגדון ואני "העני ממעש" שנולד עם עקרב באופק,הבית הראשון של מפת הלידה שלי הוא עקרב,שליטי המפה שלי הם פלוטו ומרס,
שליט המפה שלי "המפחיד" מטייל להנאתו ברוורס בבית הראשון שלי והמרס-המכונה "הערס",,,מתנהג כמון- "חננה",לא מורגש .
ואשתי היקרה בת מזל עקרב,הערס מסתובב במזלה ופניה "כתמול שלשום".
אם יקרה משהו-אשמח לעדכן,כפי שסיפרתי על "מכות שבתאי" שחטפתי במשך שנה ארורה.
 
ערב טוב ........



הגברת בכלל לא כוונה את דבריה אלי, אבל למרות זאת הרגשתי שאני צריך לאזן את פני הדברים.
הבנתי ממה נובע הכעס שלה.......
וגם מקווה שגרמתי לה להבין את מניעייך, שאותם ממש הבנתי וגם הצדקתי
תגובתי זו של עכשיו היא גם תגובה למייל השני שלך מהיום .

תירגע לא יצאת האיש הרע, אלא יצאת צדיק ומי שלא יודע את זה
שיפנה אלי
ודבר שני....למה אתה כול כך היסטרי
אף פעם אי אפשר להזכיר את השם שלך מבלי......שאתה תעלה איזה טור/ים....חה. אולי אתה צודק לפעמים או בכול הפעמים אבל אולי ההתסחות שלך דופקת את הכול....וזה לפעמים בולט לעין, ואולי גם ...ללב.
 

שממית12

New member
לאודי ,מתלמד ואניה - תגובות לתגובות
בסך הכל שאלתי שאלה מאוד פשוטה. על הצלב הגדול ועל נסיגת מרס.
עם כל התגובות של כולכם פה, גם קיבלתי ביקורת לא רלבנטית , גם אודי ניסה ללמד סנגוריה על מתלמד שאבין אותו (ואסלח לו ), ואניה בכלל דיברה על מרקורי בנסיגה כשאני לא שאלתי על מרקורי אלא על מרס!!! (מרקורי נכנס בתגובה שלי , אבל לא בשאלה המקורית, לא רלבנטי למפת השמים של הימים האלה).

בכל התגובות הללו, תשובה של ממש ,- כזו שניתן ללמוד ממנה אסטרולוגיה, לא שמעתי מאף אחד מהמשתתפים פה.

ממתלמד שהוא אחד המבוגרים פה, (אפילו יותר ממני- 63 ) ואחד המשתתפים הרציניים והפעילים ביותר - הייתי מצפה לתשובה עניינית , ולא עוד הרצאה על מפת הלידה שלו , עליה קראתי בעבר פה בפורום בדיונים על מרקורי בנסיגה (ושוב- לא שאלתי על מרקורי בנסיגה, בשאלתי המקורית).

אולי עכשו יהיה לי צאנס לקבל תשובה עניינית על שאלה עניינית? אשמח למגוון תשובות שכולנו נוכל להחכים , ובעיקר ממך אודי, שאנו הרי אוכלים מכף ידך.
 

מתלמד8

New member
שממית-כל אחד והבנתו ,מדור אסטרו' שבועי בעיתון כנראה יותר -
רציני ויותר עינייני מחוויה אישית המאמתת קביעות אסטרולוגיות?.
 

שממית12

New member
ביקשתי ללמוד ולא חוויות אישיות
ביקשתי תשובה שתהא כתובה פחות או יותר כמו התאור והפרשנות של מפת השמים על מי שמתחתן בסגנון הכתיבה התמציתית של תאור ופרשנות "מפת השמים"
(לדוגמא - בידיעות אחרונות) .משהו שווה לכל נפש. לא מעמיק מדי ( כי אי אפשר) ולא קשה להבנה -למי שיש לו ידע בסיסי. תשובה כזו תלמד אותי רבות, כפי שאני לומדת מהמדור הזה בעיתון, יותר מאשר ההורסקופ הספציפי לכך מזל. התאורים הם תמיד רדודים אבל ככה זה בעיתון שאינו עיתון מיוחד לאסטרולוגיה. דווקא בפורום פה, אפשר לתת תשובות מעמיקות מאלו של העיתון, אבל אף אחד עדין לא נתן אפילו תשובה רדודה אחת על שאלתי.
חחויות אישיות כבודן במקומן מונח, אבל הן לא לעניין השאלה שלי.
 

מתלמד8

New member
אמרה מס' פעמים בתוכניתה ברדיו,זו שכותבת בידיעות אחרונות-
את מדור "מפת השמים" ששאלו אותה קוראים נאמנים של המדור,"מה שאת כותבת בימי שישי כמעט וזה לא קורה לנו",,,,,ותשובתה של הכותבת הייתה(שמעתי את זה בקולה) "מה שאני כותבת במדור-לחלק זה כן קורה ולחלק-זה לא קורה",
לעומתה בא מישהו( במקרה זה אני) ומצטט אימרה של אסטרולוגית חובבת ,(מדגיש חובבת ולא "פמפוזית" כמו זו שהגב' ג'ודי ניר מוזס שלום ניסתה לקדם)
אשר מדגישה שאסטרולוגיה בעיניין מרקורי בנסיגה זה לא הדברים המפחידים והנוראיים שחוזים לנו כותבי המדורים בעיתונים ויש פירושים אחרים,

אני מוסיף גם דוגמאות מוונוס וצדק בנסיגה ומאמת בצבעים טבעיים את "רשעותו" של שבתאי במעבר בצמידות לירח לידתי (מצטער שאין לי "חוויות נוראיות" דווקא ממרס) ואת מספרת לי שחוויות אישיות המבוססות ומצדיקות תאוריות פחות נוראיות "כבודן במקומן מונח"?.
אז התאוריות השבועיות בעיתונים שאחת הכותבות אומרת בפה מלא שהן "לפעמים מצליחות",הן יותר אמיתיות מחוויות אישיות שקלעו בדיוק למטרה? .
לדעתי ככה לא לומדים אסטרולוגיה.

,,,אבל-"איש באמונתו יחיה".
 

מתלמד8

New member
לשממית שלום-אסטרולוגיה זה לא מתמטיקה והמורה-לא אלוהים.
אני מנסה להסביר לך שאסטרולוגיה זה לא מתמטיקה(אע"פ שאני ממש לא מבין גדול באסטרולוגיה ),יש כאלה שיצפו אסון גדול לגברים בזמן מרס בנסיגה ויהיו סיטואציות שמרס ,המכונה ערס,יתנהג כמו חנון,
בסיטואציות מסיומות מרס יכול להיות חיובי כשבעל המפה נולד עם מרס בנסיגה.
,,,אז המורה שלך אמרה,מי אמר שהיא "האורים והתומים של האסטרולוגיה"?.

הבאתי את הדוגמאות מוונוס,יופיטר ומרקורי בנסיגה כדי להסביר שאם ונוס,יופיטר ומרקורי לא גרמו לקטסטרופה כמו שמפמפמים רוב הזמן בתקשורת(ברדיו ובהעיתונים),גם עם מרס לא חייב להיות תמיד קטסטרופלי .
בנושא ירח שחור,או ירח בטל,חלק מהאסטרולוגים לא רואים בו משהו חשוב,
יתר על כן,חלק אחר מהאסטרולוגים מציינים כשהירח השחור נמצא בחלק מהמזלות(הנשלטים ע"י ונוס ויופיטר)השפעתו חיובית !!!.
בעיניין הדוגמאות האישיות -עמדתך ממש לא לעיניין,בא אדם חושף משהו אינטימי ממפתו(זה פחות חשוב,אבל אנשים לא עושים את זה.) ומביא דוגמאות איך האסטרולוגיה במעברים עובדת נכון ברוב המקרים, מנהל הפורום ופורומים אחרים כותבים שהדוגמאות האישיות מוכיחות שהדברים שהם למדו נכונים,,,והגברת שממית עונה,,,,"כבודן במקומן מונח" הכיצד ??,
כותבת חברה בכירה בפורום,אניה ,על תכונות מסויימות,אני מגיב שאלה תכונות של מזל עקרב-תגובתה-"מדויק מאוד",
כותבת אניה הסבר על "השפעת פלוטו בילדות על בעל המפה דרך הוריו" ואני המום כמה זה נכון ומתאים לילדותי,אז להתעלם מהדוגמה.???
רק מפת השמים בכל יום שישי בידיעות אחרונות ומה שהמורה אמרה,הם "כזה ראה וקדש"?.

נ.ב.-לנושא הגיל,(נושא שהכנסת באחד התגובות)לגיל אין שום משמעות בנושא הרצינות,ילד בן 8 יכול להראות ולהשמע כמו שבתאי בהתגלמותו,לעמתו אנשים מעל גיל-80 יראו כמו ילדים(ובכיף),מי אמר שזה רע?,הסבים והסבתות העתיקים שלנו .??
בדקי עם המורה לאסטרולוגי שלך על תכונות מזל אריה.
 

שממית12

New member
אכן נגעת בנקודת החולשה של האסטרולוגיה
כבר דנו בזה, בפרום בעבר.
יש הרבה גישות באסטרולוגיה וכל גישה ,אומרת משהו קצת אחר או בדגש אחר. נכון שזה לא מתימטיקה, אבל גם אין הרבה הסכמות. אין זרם מרכזי ואם יש , הוא לא ברור. ולכן זה פתח לשרלטנים ופתח רב לתחזיות שונות שאין ביניהן קשר ואין קשר למציאות. מצב היוצר אי אמון. האם ירח שחור נחשב, או לא? מרס בנסיגה/עומד/מתיישר, הוא על פי רוב מצב טוב או פחות טוב מאשר מרס בהילוך ישר? צלב גדול מקשה, או אולי דווקא מחשל ומלמד?
כל אחד והגישה שלו וניסיון חייו. ועל כן זו גם בעיה. לפי מי נלך? איזו גישה נאמץ? לא כל אחד יכול עשות מחקרים בכוחות עצמו בעיקר אם הוא מתחיל. איך אסיק מסקנות אם אודי (לדוגמא) אמר שרצוי שלא יהיו כוכבים בנסיגה בזמן חתונה ואילו אתה ( לדוגמא) אומר שמרקורי בנסיגה, או מרס בנסיגה, אינו משנה הרבה. איזו קביעה ( כללית, לא פרטית לאדם מסויים) עלי לאמץ? זו של האסטרולוג או זו של מי שיש לו הוכחות אישיות לדבריו? ואיזה הוא האסטרולוג האמין? זה שבעיתון? ואיזה עיתון? זה שבבלוג? זה שבפורום? זו בעיה קשה שכאמור דנו בה בעבר, אני עדיין לא מצאתי לזה פתרון. (למען האמת גם לא חיפשתי יותר מדי). לדעתי זה חסר פיתרון, כל עוד רוב הציבור חושב שאסטרולגיה זו אמונה טפלה ואין מוסד אקדמי מוכר בעולם לתורה זו.
גישות שונות קיימות בכל מיני תחומים מאומנות ועד מדעים ורפואה, אבל זה לא שייך לעניין ולפורום הזה, באומנות הגישות השונות מפרות וברפואה, גישות שונות יכולות ליצור בעיות אבל גם פתרונות . בתחזיות לעתיד ובניתוחי אופי , גישות שונות יכולות לתת פרשנויות שונות לגמרי ולך תדע מה נכון.
 
לרשות המחוקקת המטפסת על קירות בשם בדוי, שלום רב

את בדברת לגבי אסכולות שונות מודה שיש סתירות אבל גם לא מאמת את זה. את מתעקשת לעמוד בשער ולבקר, כאשר את לא מבינה הרבה ממה שמסבירים או שכותבים לך. ההתנהגות שלך גובלת בפגיעה בכבוד האנשים הטורחים כאן ליהנות גם מהספקות גם מהדיבייט גם מכול דבר הקשור ל-'לא ברור, לא מוסכם, כמו גם לגבי המוסכם'.

תקראי מה שאת כותבת כול הזמן. את שואלת משהו, עוברת למשהו אחר (לא ביקשתי תאריכי חתונה) עוברת לשאלת כביכול 'במקור'....רציתי רק ללמוד מה זה ביג- קרוס, ומה זה מארס בנסיגה (פשוט תקראי שוב את השתלשלות השממי/זם שלך על גג הפורום הרגוע הזה ותגלה שכך הוא הדבר) את מנסה לתעתע במישהו כאן?! או למלא כאן תפקיד של השופט בשער?! את המתרה בשער?!...אני מקבל פה ושם הערות לגבי ההיסטוריה שאייפנה אותך בעבר, ואני לא מושפע מזה. אני מציין עובדות וחלקן כבר ניכתבו בהקשרך ובהקשר לבקשותיך המשתנות או 'הנלוות'. שימי לב שממי/תנו היקרה: סיימתי לתת לך תשובה לשאלותיך בדבר הנ"ל, כי הבנתי מכול ההבלגן (שרציתי לעשות בו קצת סדר ) ולאחר שקיבלת תשובה ממש כמו מבית הספר הנקרא "הפקולטה לאסטרולוגיה- לונדון." ששם למדו בודדים בארץ, אבל אכן לדיעתך הרבה (יש בתי ספר ברמה של פקולטה בעולם, אם תנברי טיפה, לא יקשה עליך למצוא- וכן....זה סותם לך....איזה צעד גס נוסף על קיר הפורם ואם תרצי אעזור לך להגיע לכתובת של בית הספר היוקרתי הזה - או קיי?! הבנו האחד את השני?!)
מקווה שכך, ובאם כך, אז יפה...
כעת לגבי הכביכול הסתירה שמצאת בין דעתי ולבין אחרים או שהיית ספציפית ורמזת לגבי המתלמד 8....שדומני שעדין לא סיימת ל-סממם אותו בשממיותך המנוסחת בנוסח ...כשל....'בית דין של מעלה'- סתם מטאפורית, אפשרי גם בנוסח סגנון יושבי האוראקול- ששם אין להם ספק באמונתם המיתולוגית הלניסטית.
ובכן, אם במקרה ייצא לך לקרוא את המאמר שלי באתר (הפרטי) 'רטרו מרקורי', היית ההיית מתוודעת לאסכולה שלי הגורסת שיש מצבים (ובתנאי שרואים זאת בעליל במפת הלידה של הילוד) בהם הרטרו לא מזיק ושלעיתים הוא עובר לגבי בעל המפה כמו שממית חיננית ומאוד סימפאטית (לשם שינוי)
כך גם המתלמד 8 (כמובן אם תקראי תביני שגם הוא גורס כך ומתוך המפה שלו- עצמו) כך תקבלי תשובה גם להערה ה....כמה במספר שלך?!! (כבר מי סופר אותן?!!)
אכן תקבלי תשובה שאין כאן הבדל בין מה שאני חושב למה שהוא חושב, ושוב בפעם בשלישית כאן, בתנאי שהמפה של הילוד 'חסינה ' בפני מרקורי.
ובאמת שממית 12 היקרה (ואני לא ציני כרגע) אולי לא תשבי ותחשבי איך ומתי להגיב וכמה סמ/מיות להתיז כאן בעיניים של אחרים?.....מה את חושבת שכול העולם צופה בם/בנו?! כאן?! ושהפורום הזה הוא 'מרכז היקום'?!....
תביני, יש לך שיטה או סגנון מאוד מוזר....את מצד אחד כאילו מבינה שהאסטרולוגיה היא לא מתמטיקה צרופה, ומצד שלי מכניסה את 'האבל'.....(האבל האהבל.....הזה מוכר לכולנו....בחיי- היום יום)...ובכול זאת מתעקשת שזה לא אמור להיום 'מפרה' כמו פירה....עם כבד עוף......(לאחרונה אני טיפה טבעוני כזה...סתם רשמתי זאת - הערה לא מחייבת) .....
יקירתי שרת המשפטים והסותרים (אני לא מרוקאי אבל במרוקאית גזעית ....זה נשמע כמו מקצועו לשעבר של השוטר אזולאי- סותרים)......
דחילאק, יש כאן אנשים שהם לא עשו כלום, בסך הכול ניסו לעזור ולביע את דעתם, אין כאן שלרלטנים....(טענת באופן כליי אמנם)....כול אסטרולוג כותב בעיתונים, ואני מקווה שכך, שהוא יודע שהוא מעניק תחזית מתוך 0 מעלות טלה....ושזה ממש לא הכי מדוייק, כי צדק דוקטור מתלמד 8 וגם יצדק מי שיצטרף או שתצטרף אליו באמירה האומרת "תחזית בעיתון היא דבר שאולי 'מביא' את הלקוח לאסטרולוג, ורק אז האסטרולוג מראה לו את דרכו.....בחיים.
גם אסור לך להתייחס לאסטרולוגיה כמשהו הכי הכי הכי מדויק, כי אם זה כך מצבך בכי רע, זאת אני אומר באמירה המכוונת לכולם כאן, שם אנד אבריוואר (הביטלז...שיר יפה כדאי לך....ואם תחפשי....טוב תגלי שאני אמן ועוד כמה וכמה דברים.....חפשי בכתבה אחת או שניים באתר שלי, אם 'ייצא לך' - בלי לחץ מתי שרק ייצא לך)
אז את מבינה מה שאת 'מזמינה' לך?!
את יושבת כאן.....אולי כבר בטח .......מחפשת את השורה שאולי תיתן לך את הגושפםנקא 'להחזיר' ולהתעקש בכול זאת לא רק על דעתך אולי גם להכניס לזה לזו או אולי....גם לי....
אז......את מלמדת את אנשי הפורום כאן ...דברים שמהם הם ימנעו או שלא יתייחסו, במידה והם יגיעו מכוונך בצורת שאלה, שתחילה מאוד מנומסת והכי סחבקית, ושלאחר מכן "אני לא מקבלת......כאן.........!!!! אני לא מקבלת כאן בפםורום הזה .....מינימום !! מינימוםםםםם מום/ מום/ שמום אום.......!!!!!!!!!!!!
די דחילאק..........זה כבר יותר מדי אפילו בשבילי.
ישבתי ובאמת עם כול הלב ישבתי וכתבתי לך בהכי כייף - יישר ולעניין......
ואת .....רגע אפשר...אם אני לא נונדיניק.......(ציתות לא ממש מדוייק) .....אודי ...או מישהו שיסבירו לי....יש לי תוכנה.....מה המצב היום?!.......
פתאום כותב לך מתלמד 8 או מישהו אחר......ואת שוב יושבת על הטוסיק.....(תזכירי לי?! לשממית יש בכלל משהו כזה?!)......ומבלי להעצל.......כותבת אמנם ברהיטות, אבל מוצאת פרדוקסים, סתירות/סטירות.....ורוצה להציג את הפורום הזה .....שכאילו לא מקצועי.....ושאף אחד לא נותן לך תשובה על מה שכבודה רוצה, כך יהיה.
די כבר....אם את לא מאמינה שיש כאן ...מה שאת רוצה, אז יש פורומים אחרים שאולי ישמחו לארח כול אחד שרוצה תשובה לשאלתו (במידה ויהיה עקבי וספיציפי מבלי להוסיף שאלה ומבלי להתעקש על ביקורת....העטופה היטב על גבול חוסר הנימוס ומידת הנימוס (ממש באמצע- כאילו עוד שני 'את שורפת את הבנק- נא עייני ערך הגשש החיוור!'
אגב, מקווה שאת לא נעלבת ומבינה טיפה הומור, שבא כאן שלא על מנת לפגוע אלא לשם 'הרענון'. אם פגעתי (מה שלא חושב שכך הוא הדבר) אז סליחה מראש.

אז...אולי, רק אולי....לא תקחי שוב את הרובה.....ותשחחריי אותו 'מההכנס- או ממצב נצור'.....ושלא תירי.....מבלי לגלות רגישות ראויה, לכלל האנשים הגולשים כאן.

אגב, פעם בעברי מישהו העיד עדות שקר שכאילו היה אצלי במשרד....עם אשתו.......וקרא לי שרלטן....כמובן.....עם כינוי....ולכלך....עלי.....'חופשי'.......
לכן אני מאוד רגיש.....כשמזכירים אפילו שלא ממש לכווני- את המושג הזה- כלפי העוסקים במלאכה.

אז ייאלה ביי

יש לי מלא אנשים כול היום, אגיב כבר רק בסוף השבוע כי....אין מה לעשות צריכים....קצת לשלם חובות, תשלומים וקצת על קרח....ומשקה שבעזרתו...אולי אפשרי יהיה להתגבר על תהפוכות החיים והגורל.

ייאללה ד"ש למתלמד 8 גם אם תמסרי את דרישת השלום הזה 'בפרטי'.......

א. ברגר
 

מתלמד8

New member
שממית-צר לי,את מבוגרת ומשכילה לטענתך,אבל זו פעם שניה שאת-
שמה דברים בפי-
פעם ראשונה-את מצטטת אותי כאילו כתבתי שהאסטרולוגיה-הבל.
פעם שניה-את מצטטת אותי כאילו אני כתבתי שמרס ומרקורי בנסיגה-לא משנים הרבה.
שני הציטוטים לא נכונים !!!.
משהו "מוזר" נוסף,מצד אחד את כותבת שלמדת אסטרולוגיה אצל מורה ומצד שני את מחפשת תשובות מדויקות לנושאים כלליים,אבל בעיתון,או בפורום(פורום לא יכול להיות כיתת לימוד לנושא כ"כ מורכב),
מי שלמד אצל מורה לאסטרולוגיה ,לא לומד מעיתונים.
אם את מבקשת באמת ללמוד אסטרולוגיה ולקבל תשובות על השאלות,חפשי אסטרולוגים טובים שמלמדים טוב ונכון את החומר ולא בקורס אחד.
יש אסטרולוגים שמלמדים אסטרולוגיה ב 2 חלקים ויש אסטרולוגים שמוסיפים עוד קורסים ,קורס שלם של 6-8 שיעורים לכוכב אחד.
למשל שבתאי-יש בארץ אסטרולוגית שמלמדת קורס שלם על כוכב שבתאי לאלה שלמדו אסטרולוגיה בצורה מסודרת,
אם אסטרולוגית מפורסמת(ד"ר ליז גרין) כתבה ספר שלם על שבתאי-סימן שיש הרבה חומר.
 

Y. Welis

New member
יש זרם מרכזי. הוא מאוד ברור. הגישה תלויה במפה בלבד
 

מתלמד8

New member
שממית-אנא ממך ! אל תשימי דברים בפי,אני האחרון שאגיד-
שהאסטרולוגיה היא אמונת הבל,עובדה !!!,
מי בפורום פרש אירועים רבים בחייו בכדי להראות שהאסטרולוגיה עובדת??.

כל מה שאני מבקש מבאי הפורום הוא,לא לבנות על אמירות כלליות,לא לפחד מההבהלות בתקשורת כי הן כלליות מדי,
(בעלי העיתון רוצים למכור והכותבים מבקשים למשוך לקוחות),אלא לבדוק כל דבר ע"פ מפת הלידה המדויקת של כל אחד.
יש לזכור-גם כשיש את המפה המדויקת,אסטרולוגיה היא לא מתמטיקה או גאומטריה,האסטרולוגיה זו אומנות,
בגאומטריה בכל מצב סכום הזווית במשולש יהיה בדיוק- 180 מעלות,בכל סוגי המשולש הקיימים,באסטרולוגיה לא תמיד מרס יהיה ה-"ערס" וגם לא בנסיגה.

את יכולה לראות את המשך תשובה בתשובתי לאודי ואניה שהסבירו לך את עמדתי.
 
למעלה