נפטון בבית 7 במפת קומפוזיט

אניה28

New member
נפטון בבית 7 במפת קומפוזיט

האם יראה על מערכת יחסים שבה יש איבוד זהות טוטאלית בתוך מערכת היחסים? הקרבה הדדית?סוג של אשליה?
מערכת יחסים שבה אחד הוא תמיד חש קורבן? או פשוט אהבה מהסרטים?.......
כמובן שיש צורך לברר היטב את טיב המפה האישית של כל משתתף במערכה, את הסינסטרי שלהם ואז להגיע למסקנה ומהצד השני לפעמים מערכת יחסים היא ישות בפני עצמה שמוציאה משניים תכונות שלו מבטאות עצמן בשום פן אחר באישיות ובחיים.
מתה על מפות קומפוזיט
 
תשובה ברורה לשאלה מעניינת אך גם מעט.....מעורפלת

קודם כול ערב טוב אניה,
כרגיל אני רושם לי את השאלה בראש, ומחכה לזמן המתאים לענות... בכייף ולא בלחץ.
אם את זוכרת הקדשתי המון שורות המסבירות את המושג קומפוזיט אותו את מאוד אוהבת -ואכן הרחבתי בנושא בעבר הקרוב- לא קשה לבדוק זאת חפשי קצת 'לאחור', כאן בפורום.
וכדי לחסוך למישהו זמן, אז.....במשפט קצרצר אחד: מפת קומפוזיט זו מפה הבודקת זוג במערכת יחסים קיימת, מאירה את היחסים בספוט חזק וזוהר
מה זה נפטון בבית 7 בהקשר לשאלה שלך?!
אפשרי אניה לקחת זאת 'לאן שסברת שלשם צריך לשייך זאת'.....'לאהבה מהסרטים'...מול מצב שהחצי השני ירגיש 'כקרבן'...וכול מה שהזכרת.
צדקת יפתי, צריך מפות סינסטרי מתישות על מנת להקיף את נקודות העניין החיוביות או את נקודות החיכוך (קונפליקט) המרחיבות את הקטבים, או המצמצמים אותם.
יהיה אשר יהיה נפטון 7 תמיד יוצר משהו הבא מהבטן ומרחיב את האהבה עד למצולות הרגש, או לעמקי האבדון. נפטון 7 בקומפוזיט מאפשר לזוג (לפחות לאחד מהם) להישאר מסתור/יים ולהשתמש בצללים על מנת לסקרן את הצד השני מספיק, עד כדי שהדג ישוב כול פעם לפיתיון (או לפיתה...עם הלבבות הטחינה וכול היתר...) כדי לבחון שוב באם כדאי ובאם זה 'טעים- לו'.
זה אומר שנפטון יכול לערפל יחסים לגרור את האהבה עד כדי טרוף חושים, וגם מאפשר לנו לערבל את היחסים כך שאי אפשר לראות את כוונותינו 'ממטר'- ובכך לשמור אותנו כקלילים, כבוחנים את השטח ולא כמובנים מאליהם שזה יתרון- אם מסוגלים לשמור עליו- תוך כדי בחישה...תמידית עם הקלשון... בקרקעית האוקיאנוס (נפטון בבית 7)
אגב...תזכירו לי? ככה עושים קפה יותר טעם...לא כך? כשעומדים ושומרים עליו...מערבבים...לאט- לאט...בוחשים...עד שייצא טעים, ולא 'מגדרו'.
 
למעלה