תחזית שבועית @ 25/9-3/10: השמש ומרס משנים מזל...

תחזית שבועית @ 25/9-3/10: השמש ומרס משנים מזל...

מה קורה בכוכבים השבוע? 27/9-3/10
החג האחרון (כמעט) בסדרה בפתח, והגיע הזמן לחגוג איתו גם את תחילת סופו של הקיץ. האמנם חגיגה לפנינו השבוע? הממ.. אומר היועץ היומי. לא בטוח.
בואו נראה מה יש לנו השבוע מבחינת אירועים כוכביים: השמש ומרס עוברים כל אחד למזל השכן, ונוס נותנת גז וחוזרת להילוך רגיל, ומרקורי שנמצא בהילוך אחורי חוזר לזוית האגרסיבית עם פלוטו... חשבון הנפש של יום הכיפורים ממשיך גם לתוך חג הסוכות וחו'ל המועד, ותופס תאוצה גם בכוכבים, ומה שבטוח – משעמם לא יהיה בשבוע שלנו.

המעבר החשוב של השבוע – בעצם יש שנים כאלה, של השמש ושל מרס, כששניהם נחשבים כפלנטות האקטיביות בגלגל המזלות.
מזלטוף, מאזנאים! השמש עוברת למזל מאזניים, וזה קורה ביום החג עצמו. האם זה אומר משהו לגבי השנה שתבוא? לא בהכרח, אבל חשבון נפש בהחלט יש כאן מכיון שזה קורה כאשר מרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי במזל שלכם.
אחרי חודש מעשי מקצועית וטיפולית עוברת השמש למזל מאזניים שעיקרו – מודעות, גישה אינטליגנטית לדברים, וכישורים דיפלומטיים מעולים בשיחות של אחד על אחד.
על מזל מאזניים שולטת ונוס, והיא נמצאת עכשיו במזל אריה, אלמנט שבהחלט עוזר למאזנאים להתגבר על הילוכו האחורי של מרקורי כעת, להכיר אנשים חדשים ומעניינים בימים אלה, ולהפתח למעגלים חברתיים חדשים ומעניינים.
על מי בעיקר ישפיע מעברה של השמש? על המזלות הקרדינליים – יוצרי האנרגיה: מזלות טלה, סרטן, גדי, וכמובן המאזניים עצמם.

המעבר הנוסף המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל אריה האסרטיבי והשמח, למזל בתולה המעשי והממוקד, כשההשפעה שלו תהיה בעיקר פרקטית בשטח.
בחודשיים ששהה כוכב מרס במזל אריה, הוא הביא איתו את שמחת ההנאה מעצם היותנו אנחנו. מזל אריה כמו מזל טלה שעליו שולט מזל קשת, מאפשר פתיחות ושמחה אפילו בעשייה הכי פשוטה שלנו, תוך ריגוש והתרגשות עם שימת דגש על הצד הרומנטי שלנו. הנאות, בילויים, כיף – כל אלה היו כאן, לעיתים אפילו בצורה מוגזמת, למרות הקשיים הסביבתיים.
ברם כעת כשהוא עובר למזל בתולה, הכל משתנה: מזל בתולה שייך ליסוד האדמה המעשי, הוא מטפל בפרטים הקטנים, בקביעת עובדות בשטח, ובכל מה שקשור לבריאות שלנו. מעברו של מרס למזל בתולה מאותת: אם עד עכשיו עשיתם חיים – זה בדיוק הזמן להפשיל שרוולים, ולגשת לעבודה.
מי בעיקר יושפע ממעברו של מרס? מזלות טלה, מאזניים, בתולה, דגים, וכמובן שאר המזלות המשתנים – תאומים קשת ובתולה עצמה – שיצטרכו לקחת את החיים ברצינות רבה יותר, עם דגש על השורה התחתונה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה החוזרת בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא עכשיו בהילוך אחורי, לבין פלוטו היצרי.
לפני כשבועיים חווינו את הזוית הזו בפעם הראשונה כשמרקורי שעט קדימה, והיא לא היתה קלה מבחינה תקשורתית, כשהיא מלווה מניפולציות, מאבקי כוח, והרבה אגו. כעת, מרקורי חוזר לזוית הזו בהילוך אחורי כדי להשלים את התהליך, לסגור את המעגלים שנפתחו איתו לפני שבועיים, להתפייס – או להעמיק את הקרע, או לחילופין להשתמש בעוצמתו של פלוטו כדי לפתוח אלמנטים חדשים של עוצמה בתקשורת שלנו.
מי בעיקר יושפע מהזוית החוזרת הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.
@

 

Y. Welis

New member
כבוד לבוטן...

אגב תהיה צמידות מארס-צדק עוד מעט - 16-20.10. משהו חיובי.
&nbsp
לקשתים - נגמרה החופשה וסאטורן חוזר לחרוש - הפעם אולי מהר יותר.
&nbsp
אגב מזה 31 שנה שאני רואה את הסרט 'בלייד ראנר' (במסך הגדול ואח"כ בקטן). הוא נפתח בכותרת 'דצמבר 2019'. מעריך שזו תהיה שנת פריצה עבורי, ודצמבר במיוחד... סוג של נבואה שבאה דרך הקולנוע. היו לי עוד כמה כאלה.
 
למעלה