דלי עם שור

butally

New member
דלי עם שור

שלום רב,
אני בת מזל דלי (22.01.82) עם ירח בקשת (לפי חישוב שלי).
בעלי בן מזל שור (20.05.82) עם ירח בטלה (לפי חישוב שלי).
אנחנו כבר 8 שנים יחד ותמיד היו בינינו ויכוחים כי אנחנו שני אנשים שונים לגמרי.
לאחרונה יש לנו לא מעט בעיות בחיי הנישואים.
האם יש סיכוי ליחסים שלנו ? מה ניתן לעשות כדי להמשיך ולחיות ביחד ?
 

מתלמד8

New member
לבת מזל דלי עם שור-סבלנות,חברות ואהבה יפתרו -

המון בעיות,מצבי יותר קשה ממצבך אני בן מזל אריה הנשוי לעקרבית עם אופק טלה,אתמול חגגנו-36 שנים בכיף ואנו מתכננים 36 שנים נוספות.
היו בעיות ויהיו בעיות-אבל אנו קודם כל חברים-אח"כ בעל ואישה,לכן מתגברים על הבעיות.

על שאלה כזו כבדה שאת שואלת-אי אפשר לקבל תשובה מפורטת במסגרת פורום,לכן מציע לך לקחת את תאריכי הלידה שעת הלידה ומקום הלידה(המדויקים) שלך ושל בעלך למסור אותם לאסטרולוג מקצועי שינתח את מפות הלידה שלכם ויצליב ביניהם(עבודה שלוקחת זמן רב) ואחר כך להיפגש אתו ולקבל את כל ההסברים.

אני לא מומחה גדול באסטרולוגיה,אבל רק לפי יום הלידה של שניכם(20 ו-22 בחודש) נראה שבהצלבת מפות השמש שלך נמצאת ב-90 מעלות של בעלך וזה יכול להיות סימן טוב,בטח יש עוד פרטים טובים ולא טובים בהצלבת המפות שלכם,כדאי לשמוע מבעל מקצוע.

יש גם בעלי תפקידים מקצועיים אחרים (הלא שייכים לאסטרולוגיה)שאפשר להתייעץ איתם.
 
היי
יש סיכוי...

מבחינה אסטרולוגית (אבל שטחית כן, אני חובבנית וזה לא המקום ליעוץ מעמיק ומקצועי) אז שניכם מן הסתם די עקשנים, ולא משתנים, וכך כל אחד דבק בעקרונותיו, מתחפר בעמדותיו, האגו נכנס, ודורש שהשני יתאים את עצמו אליו, ולא להיפך, זה נראה קצת כמו 2 קווים מקבילים לעולם לא... לכן אני חושבת שמה שיכול לעזור זאת הנכונות לקבל ולכבד האחד את השנייה כמה שיותר, גם אם אתם שונים זה מזה, יש סיבה לזה שהתחתנתם, וזה בדיוק המקום להיפתח ולראות בשונות ובהבדלים כדבר לגיטימי שיש לו ערך רב, שיכול אולי להעשיר אתכם ולהרחיב את עולמכם? בד"כ מישהו צריך לעשות את המאמץ להיפתח מבלי לצפות לתמורה מהצד השני, כי אם כל אחד יחכה שהשני יעשה את הצעד במקומו, אז ויכוחים כאלה יכולים להימשך גם לנצח....
בהצלחה
 

butally

New member
אני לא מבינה בניתוח מפות

אסטרולוגיות אבל לפי כמעט כל האתרים מזל דלי ושור לא מתאימים וגם לא מבחינת אופק (קשת וטלה). אני מנסה למצוא משהו שיעזור לנו להבין, לצמוח ולהמשיך הלאה כי כרגע אני אובדת עצות. כן ניסיתי לפנות גם לפורומים שהם לא אסטרולוגיה.
 
ברוכה השבה לפורום, פרח ירוק...


הרבה זמן לא היית כאן, ויפה שחזרת לבקר. מקווה שתשארי איתנו בסביבה...
 
לא רק דלי ושור - גם מפגש בין שני ירחים לוחמניים


הדלי והשור שייכים לקבוצת המזלות הפסיביים, הקבועים עם ההרגלים... אבל הירח של כל אחד מכם, שהוא בעצם המקום שבו השמש מממשת את עצמה - שכן לירח אין אור משלו - נמצא במזל השייך ליסוד האש הלוחמני והאינידיבידואליסטי, והוא זה שקובע את הטון ביחסים האלה. ואכן, לא קל ליצור יחסים הרמוניים כשהירח במזל טלה תמיד צודק, והירח במזל קשת אף פעם לא טועה. האגו עובד כאן שעות נוספות, ויהיה לא קל לשים אותו בצד כשהמדובר בחיי יום יום משותפים, אלא אם תעשו עבודה עם עצמכם ותחליטו מי אחראי על מה, והצדק יגיע פעם אחת אליו ופעם אליך, או להיפך... בלי זה אתם עלולים להתקע במלכודת שני הילדים המרגיזים שכל אחד רוצה להיות צודק ואת כל הצומי - לעצמו... נפלא לגן מלכה, לא קל כשרוצים ליצור יחסים ומתעקשים לא להבין מה קורה מתחת לפני השטח.
 

butally

New member
וואו תודה על ההסבר המפורט ואכן

כשקראתי על ירח טלה וירח קשת אכן יש תכונות מאוד דומות לשלנו.
מה גם זה שבעלי עצבני וחסר סבלנות, אלה דווקא תכונות של טלה ולא שור.
וואו...קשה, לא יהיה פשוט.
יש עוד עצות לזיווג כזה)) ?
 
למעלה