ללמוד אסטרולוגיה

TVoldemort

New member
ללמוד אסטרולוגיה

שלום אני רוצה ללמוד אסטרולוגיה לבדי והשאלה שלי באילו אתרים או ספרים אני יכול לעשות את זה?
אם יש המלצות מיוחדות.

והשאלה השנייה שלי ראיתי מהנושאים כאן ששעת הלידה חשובה מאוד אבל בגלל שלא נולדתי בארץ ובגלל שמאומץ אין לי האפשרות לדעת את השעה המדוייקת כמו כן בדקתי בתעודת הלידה (הצלחתי להשיג עותק נאמן למקור של תעודת הלידה) אין שעת לידה רק תאריך השם והכל, למרות שהשם שלי שונה במהלך האימוץ האם גם לזה יש משמעות?

תודה מראש
מיקי
 
ובכן..

הייתי מתחיל מהספרים של טלילה סטן בעברית, ומכאן - ממשיך לספרים של ליז גרין, ורוברט הנד.

לגבי השעה - אכן, שעת לידה מדויקת היא חובה לניתוח מדויק. אם בכל זאת נולדת בארץ אולי שווה להתקשר לבית החולים שבו נולדת ולבדוק בארכיון, למרות תעודת הלידה (אם היא של משרד הפנים). אם גם זו לא נמצאת - בעייה..

לגבי השם - מן הסתם אכן יש לזה משמעות, אבל זה שייך כבר לפורום נומרולוגיה. אני בטוח שדווקא בתחום הנומרולוגיה תוכל למצוא משמעויות דרך השם אם לא השגת את שעת הלידה המדויקת, אבל כאמור זה בפורום נומרולוגיה ולא כאן. סורי.
 

TVoldemort

New member
תודה על המענה

לגבי שעת הלידה קצת בעייתי מכיוון שנולדת בברית המועצות, רוסיה של היום (מוסקבה), והאימוץ נעשה שם יש בעיה לגשת למסמכים ואולם יש לי את התעודת לידה שלי ושם בשום מקום לא צויינה השעה ואין לי גם כל כך את מי לשאול אז קשה לי לדעת את שעת הלידה המדוייקת.

ותודה על המלצת הספרים אני אקנה אותם בימים הקרובים
 


אם תקרא ולא תבין - אתה מוזמן לשאול כאן, בלי להתבייש. לגבי השעה - חבל.. בעיקר אם אתה עוסק באסטרולוגיה ורוצה כמובן לדעת קודם כל על המפה שלך. לדעתי כמעט כל אסטרולוג מתחיל בדרך הזו כסוג חצי מודע של מסע פנימה, אל שורשיו שלו.. בכל מקרה יהיה לך מעניין.
 

TVoldemort

New member
השאלה אם לא ניתן בכלל לבנות מפה אישית?

בלי לדעת את שעת הלידה המדוייקת ניסיתי לברר עם האחים או עם משרד החוץ אבל לא ממש הצלחתי אם זה היה בישראל היה הרבה יותר פשוט או אם ההורים הביולוגים היו בחיים גם.
תודה קניתי את הספר :
אסטרולוגיה וההורסקופ שלך של טלילה סטן מקווה שזה ספר טוב.
ואם לא תמיד ניתן לקחת מפת לידה של חברים ולהתנסות עליהם או של מפורסמים?
 
ניתן אבל.. רק סולרית, כלומר לפי השמש

גם ממפה סולרית ניתן להבין לא מעט, אבל לשם כך צריך הרבה נסיון. בינתיים תתחיל לקרוא ולעשות מפות לסובבים אותך וכמה שיותר - זה הכי חשוב. עדיף אנשים קרובים כי כך אתה יכול לאמת מחשבות או רעיונות שלך, אבל לא נראה לי שניתוח מפה של אנג'ילינה ג'ולי למשל יאפשר לך לקבל פידבק אם אכן צדקת..


בקיצור תתחיל - ותראה לאן תגיע. בהצלחה!
 

TVoldemort

New member
תודה

ברור שעדיף אנשים שמכיר לפחות להתחלה מאשר אנג'ולינה ג'ולי חחח
ונקווה בעתיד הרחוק לנסות להשיג את שעת הלידה למרות שקשה לי להאמין שאצליח
 
למעלה