יאיר-לביבי יותר מזל משכל,אם הבחירות היו ב4/9

מתלמד8

New member
יאיר-לביבי יותר מזל משכל,אם הבחירות היו ב4/9

לא בטוח שביבי היה ר' הממשלה,
ביבי נולד ב-21/10/1949 ,השמש הלידתי שלו ב-27-28 במאזניים,הירח ב-14-29 במאזניים,אם הבחירות היו מתקיימות ב-4/9 שבתאי "הקוצר הגדול" מגיע ביום זה ל-26.30 במאזניים-כלומר בצמידות לשמש(יכול להיות גם בצמידות לירח)-זה בטח היה "תוקע " אותו,מה עוד שהשמש של ביבי צמודה לאופק של מפת מדינת ישראל(בגלל זה הצליח פעמיים להיבחר) וזה היה עושה שינוי במצבו של האיש ובמצבה של המדינה,ואפשר להמשיך,השמש באותו היום ב-11-12 בבתולה מקרין-90 מעלות לונוס,יופיטר ב-15 בתאומים מקרין-90 מעלות לנפטון לידתי (עודף אשליות באותו יום?),פלוטו בגדי עומד במולות לאוראנוס לידתי בסרטן,,,ועוד,,,ועוד,,,

לסיכום:- ביבי לא היה "לוקח את הבחירות בהליכה" כפי שזה מתבטא בסקרים היום,עד כאן דעתי החובבנית

יאיר !!! מה אומר הניתוח המקצועי שלך ?=תודה. (ואנא אל תגיד לי צרף ,,,)
 
ממש לא מסכים איתך

ראשית האופק של מדינת ישראל הוא במעלה הראשונה במזל עקרב. שנית, מי אמר שסטורן צמוד לשמש זה רע? זה מממש פוטנציאליים בגדול, ועם הרבה יותר אחריות מהרגיל! כל השאר לא ממש רציני..
 

מתלמד8

New member
יאיר-כלומר שבתאי יכול לתת בצמידות לשמש,,,,

יותר סמכות מהרגיל?? ז"א אם הבחירות היו באותו היום(4/9 ) היה מקבל יותר סמכות+יתר מנדטים??
 
על פניו זה היה עשוי להיות בהחלט, מתלמד

צמידות שמש סטורן לא ממש אכזבה אלא בדרך כלל עומס יתר, רגשי או אחר, מנסיוני, אם כי יש גם מקרים אחרים. אבל.. גם אורנוס היה יוצר אז זוית מעניינת..
 

zivelca

Member
לפי מה שידוע לי

האופק של מדינת ישראל 27 מעלות ו 30 דקות במאזנים רום שמים 0 מעלות באריה
לפי שעת ההכרזה של בן גוריון 16:20.
 
האופק שחושב על פי דפיקת הפטיש של בן גוריון

שנעלה את הישיבה, הוא כמו שאמרתי: במעלה ה 1 במזל עקרב.
 
זיו - זו תשובתי לשאלה של פעם לגבי אופק המדינה

וזו גם הסיבה שבגללה אני מביא אותה. ב 4.32 השתנה האופק ועבר למזל עקרב. דפיקת הפטיש של בן גוריון היתה ב 4.37 והיא זו שקבעה סופית את הקמת המדינה.וזה מה שכתבתי אז בויכוח ההוא, ב 2007:

'דפיקת הפטיש של בן גוריון ב 16.37 וההודעה על הקמת מדינת ישראל, קובעת את האופק במעלה הראשונה במזל עקרב. כל שאר הפירושים רק מנסים להתאים את האופק למחשבות הטוען. האופק - הגישה הבסיסית של המדינה כלפי העולם -'העולם כולו נגדנו' - היא עקרבית, וכך היא גם מצטיירת בעולם. המנהיגים המתלבטים ? על מה אתה מדבר? בן גוריון התלבט? רבין התלבט? גולדה התלבטה? אולמרט התלבט? האמת - הלוואי היו מתלבטים קצת יותר.. אשכול וביבי היו אולי שייכים לסוג הזה, אבל דווקא בימיו של אשכול חווינו נצחון גדול כשהוא יצא לקרב.
מדינת ישראל אינה מדינה ונוסיאנית שלוה אלא מדינה כוחנית ורכושנית. הקשר בינה לבין השואה והנספים מתאים לאופי העקרבי של ומשהו חדש שנולד מעפר. במדינה הזו - כל דאלים גבר. צא לנהוג בכבישים, ואז ספר לי על המדינה השלווה והמתלבטת על פי נהגיה.. סביר להניח שינסו להרוג אותך בכביש עוד קודם'...
 

zivelca

Member
לא נראה לי

בית 1 זה העם ומתאים בגדול למאוזנים עקרב לא מתאים לדעתי.
 

מתלמד8

New member
יאיר-יש שסוברים שהאופק(לידת המדינה)נקבע מס'-

דקות אחרי השעה 1600 ב-14/5/48 כי האסיפה להכרזת העצמאות זומנה לשעה-1600 ,אבל התחילה באיחור של מס' דקות והשעה נקבעה בדקה שבן-גוריון הכריז-"הנני מכריז בזאת על הקמת מדינת ישראל" ולא בדפיקת הפטיש.
את המעלה -27 במאזניים הבנתי מקריאה לפני שבועיים בסקירה של טובה ספרא על מנהיגים במדינת ישראל,היא כתבה שהמעלה בה ממוקמת השמש הלידתית של ביבי-היא היא מעלת הזריחה של המדינה,בנוסף,בסקירות ותחזיות של אסטרולוגים במשך שנים נכתב במפורש שהאופק של מפת מדינת ישראל הוא מאזניים.
גם האסטרולוגית שלי(חיה אלפרשטיין ז"ל) אמרה לי שהאופק של המדינה במאזניים והיא אימתה אותו עם האירועים שעברו על המדינה,אחרי מותה הסתבר לי שפיתחה שיטה לקביעת אופק לפי אירועים בחיים של בעל מפה שלא יודע בדיוק באיזה שעה נולד.
 
יש ויכוח קטן לגבי הדברים האלה, נכון

זה שטובה ספרא אומרת.. שויין, אז היא אומרת. דפיקת הפטיש המדויקת היא קנה המידה לי ולכמה אסטרולוגים, בעוד אסטרולוגים אחרים מנסים להתאים אירועים או מעלות של אישים כי כך זה נראה להם, וכך גם לשנות את ההיסטוריה. אבל מה לעשות - או שיש שיטה, או שאין: אסטרולוגיה היא לא צעצוע שאתה עושה מה שבא לך כי זה נראה לך 'מתאים' וכבר שמעתי אסטרולוגים אומרים משהו כמו 'נכון, האופק שלך לפי השעה הוא בסוף בתולה אבל מתאים לך יותר מאזניים כי יש לך גומות חן..' זה שייך מבחינתי לגווארדיה הקודמת של האסטרולוגים. ולגבי אותה שיטה של להתאים מפות לפי אירועים - מכיר אפילו שני אסטרולוגים שפתחו את השיטה הזו אבל מה לעשות - היא פשוט לא עובדת. ניסיתי זאת שוב ושוב ובסופו של דבר - היא גם לא תעבוד, כי מוח האדם מנסה להתאים אירועים לפי פרשנויות שיש לו בראש.. ועכשיו לך תוכיח שאירוע מסוים קרה בגלל שפלוטו עלה על השמש או בגלל שסטורן יצר זוית עם הירח כשבאירוע יש תסמינים של שתי הפלנטות,, וזו רק ההתחלה. אני קורה לזה 'אונס אסטרולוגי' ומה לעשות, אסטרולוגים הם גם בני אדם.. אבל מצטער - כאיש מקצוע איש לא ישכנע אותי בגלל אירועים שקרו במדינה כי האופק הוא מאזניים ולא עקרב כי תמיד אוכל להוכיח את ההיפך. ידידי חוקר האסטרולוגיה איציק שטרקמן בכל זאת הצליח להוכיח משהו לגבי המפה והאופק של רבין אחרי שלקח יותר מ 100 (!) אירועים בחייו וגם הם מדויקים על הדקה כדי למצוא את האופק המדויק שלו. לשמחתנו חייו של רבין מתועדים באירועים רבים מאוד וכך זה היה איכשהו אפשרי אבל כל השאר - אין מצב, וגם לא יהיה. סורי. אונסי האסטרולוגיה לא מדברים אלי, בעיקר כשיש אירוע מכונן כמו דפיקת הפטיש של בן גוריון שניה וחצי אחרי שאמר 'אני מכריז בזאת על הקמת מדינת ישראל' וזה - קרה ב 16.37 בדיוק. אבל מבין שהויכוח עדיין ימשך וימשך בין רבים.. אלה החיים
 

Y. Welis

New member
אגב מפות מונחות אירועים - היה נחמד אילו היתה

תוכנה לחישוב מעברים, שהיתה מחשבת את כל המעברים המשמעותיים, ומוציאה דו"ח שלהם, לפי השנים.

תצטרך להיות די מחוכמת כדי לזהות אירועים חשובים (כוכב שליט בבית מרכזי, מעבר וצמידויות, ועוד), אבל יכולה באמת לתת מושג על העתיד.
 
אתה צודק, אולם יתכן וזה כבר קיים, בגדול

אתה כמובן צודק ועל פניו באמת מתבקשת תכנה שכזו, אבל אם תסתכל טוב נראה לי שלא באמת צריכים אותה כי מפת פרוגרשן - קידומים - לפי שנה, מקדמת כל כוכב שנה קדימה ומראה את התהליכים שעברת. אתה יכול לעשות חשבון פשוט ברגע לגבי זה לא צריך שהיא תעשה זאת. אבל.. היא לא תזהה אירועים עבורך, משום שעבור כל אחד אירועים חשובים זה משהו אחר.. ברם אולם עם הרבה נסיון אתה יכול מהר מאוד להתבונן במפה, לזכור היכן הטרנזיטים כרגע, לעשות חישובי פרוגרשן תוך כדי הצצה, ולראות את הכל. נסיון שעוזר לפענח מהר מאוד תהליכים חשובים והבנה של שפת המפה ומה עובד כרגע וכאסטרולוג - הוא האישו, והוא לא יסולא בפז, בתנאי שהבנת נכון ולעומק את התהליכים ולא נכנסת לסטיגמות או פרשנויות אישיות מדי. לצערי כאן נופלים בדיוק רוב האסטרולוגיים..
..

ונסיון, כמו שעות טיסה, הוא באמת העניין באסטרולוגיה שהיא אחד התחומים המורכבים במיסטיקה אם לא המורכב שבהם. אולי משום כך יש הרבה מאוד אנשים שעוסקים באסטרולוגיה, אבל מעט אסטרולוגים..


אבל אם בכל זאת אתה רוצה לעשות תכנה כזו, וולס, יותר מאשמח לעזור לך..
 

Y. Welis

New member
כמובן שתוכנה כזו תסייע יותר למתחילים

אני אגב לא מתכנת, אבל אולי תוכל להעביר את ההצעה למתכנת 'פולאריס' (או שמה העדכני - מן הסתם גם על זה הוא ירצה כמה אלפי ש"ח).

אגב אפשר לממש תוכנה כזו דרך אתר, שתשלח מיילים שבועיים עם תחזית.
 

מתלמד8

New member
יאיר-קביעת שעת לידה/אופק לפי אירועים,,,,

אימרת חז"ל אומרת "אדם קרוב אצל עצמו-יותר מאצל אחרים",לא יודע מה אסטרולוגים עושים כדי להתאים את האופק לאירועים לכן אביא דוגמא אישית מנסיון שלי-כי אני קרוב אצל עצמי.
מאחר ולא היתה לי שעת לידה מדוייקת,(אימי וקרובי משפחה סיפרו לי שנולדתי בצהרים)נשלחתי ע"י אסטרולוג מפורסם בישראל למומחית שתכין לי מפת לידה מדוייקת ע"פ אירועים בחיים,הגעתי לגברת בצפון ת"א שלפי גילה ובהתאם לשיחה איתה עסקה במפות שנים רבות,(האסטרולוג טען שהוא עובד איתה שנים והיא מאוד מדייקת)בעזרת מחשבים ולוחות היא קבעה לי שעת לידה-12.25 ,אופק 9.20 עקרב,ורום שמים ב-15.16 באריה,לזה צירפה מפה צבעונית(פלצנית) בצירוף מפת קידומים על נייר שקוף ואפילו קבעה באיזה יום אימי הרתה אותי ,מספר שנים אחרי,עשתה לי מפה האסטרולוגית (ללא קשר לגברת)חיה אלפרשטיין ז"ל מפה על נייר פשוט וקבעה שנולדתי בשעה-12.35 ,האופק 10.30 בעקרב ורום שמים-17.30 באריה.
כשאני משווה את 2 המפות שנעשו מסתבר שהמפה הפשוטה של חיה אכן יותר מדוייקת,רוב האירועים החשובים בחיים היו קשורים לרום שמים ב-17.30 באריה ואופק ב-10.30 בעקרב.
כאן מתעוררת השאלה האם חיה אלפרשטיין לא "התאימה" את מעלת רום והאופק לאירועים בחיי?מסתבר שלא,חיה הכינה לי את המפה לפני כ-25 שנה(בשנת 1987 )וגם כל האירועים החשובים ב-25 השנים האחרונות קשורים אצלי ב-17.30 באריה ו-10.30 בעקרב ואי אפשר לראות "התאמת" מפה לאירועים.(בכל מקרה אף אחת מהשתיים לא "התאימה" מפה-הזקנה פשוט טעתה)
יכול להיות שחיה ז"ל היא אחת מהאסטרולוגים שפיתחו את שיטת קביעת האופק לפי האירועים כמו שאתה כותב,? כי אחרי מותה סיפרו לי חברותיה שהיא פיתחה את השיטה עם אסטרולוג בשם מיכה וולנר.
יתר על כן,היא היתה כל כך אמיתית פעמיים כשביקשתי להיפגש איתה ב-10 השנים האחרונות היא העלתה את המפה שלי ואמרה לי -"חבל על הזמן שלך לא רואה אירועים מיוחדים"
 
ובכן

מיכה ולנר הוא ידיד שלי ואני די מכיר את השיטה אבל בעיקרון היא אינה מקובלת עלי. ניקח לדוגמא אותך: אתה אומר שרוב האירועים החשובים בחייך היו קשורים לרום השמים ב 17.30 אבל אין לך מספיק מידע כדי לדייק אותם, או להשוות אותם לפקטורים אחרים שהיו באותו זמן או בזמנים אחרים ושהם אלה שגרמו לכך, נכון? אתה החלטת שאלה הגורמים - ומה עם האירועים שלא נחוו דרך רום השמים הזה? מה שאני מנסה לומר שהאינטרפרטציה של הלקוח - במקרה הזה אתה - ו לא רק של האסטרולוג עלולה להביא איתה פרשנויות שמתאימות את עצמן באופן לא מודע למצבים כוכבים באמצעות הדיסוננס הקוגנטיבי הידוע. זהו שיתוף פעולה מעניין של המודע והתת מודע.. מבחינתי כל זמן שאין לך שעת לידה מדויקת - אי אפשר לקבוע לך אופק מדויק. נקודה. ואת זה אני אומר אחרי שנים רבות מאוד מאוד בתחום, ו..לצערי.
 

Y. Welis

New member
אגב השמש ויופיטר בצמידות בימים האלה בשור

ואצלי בבית 12. יש הקלות מסויימות... אבל אני מחכה למעברו לבית 1 שלי בעוד 4 שבועות בדיוק.

בפעם האחרונה שזה אירע, לפני 12 שנה, החלה בערך במועד הזה האינתיפאדה השניה. 12 שנה לפני כן היתה האינתיפאדה הראשונה. מעניין מה יקרה השנה (אצלי זה התקשר לתקלות שונות, אבל גם יותר 'אקשן' חברתי והיכרויות).

בד"כ יש התמתנות חיובית עם מעברו הלאה לסרטן ואריה (ביולי 13' וקיץ 14'), אבל עד אז יהיה די תזזיתי.
 
למעלה