מדריך מקיף לטיפולים לקטנוע + תמונות

guardmen

New member
עוד משהו לסיום.

מגנטו שיוצא ללא חולץ, סימן שמשהו לא תקין. מגנטו אמור לצאת רק ע"י חולץ יעודי. על הציר של הקרנק צריך להיות קהיל, שאמור לשמש מירכוז עבור המגנטו ולמנוע את יציאתו החוצה. גם אם לא השתמשת בחולץ כפי שהסברת, ובכל זאת, אם השקעת כל כך הרבה על תמונות והסברים, היית צריך לציין גם את הנקודה הזאת ולרשום אותה בסדר של הפירוק כחלק מהעבודה. כנ"ל לגבי המיסב טלטל, מיסבים שהחלפתם זו בעיה בפני עצמה, ומחזירי שמן חובה. ושוב עבודה יפה עשית.
 

yb3963

New member
מגניב ...

אחלה גבר לא שאני ילך מחר לעשות את זה לבד אבל אין ספק שנתתה לי להבין מה קורה שם למטה..תודה גברר
 

ch561

New member
../images/Emo45.gif

רבה
 

נדב 12

New member
שאלה לי אליך

בקשר לפתיחת הברגים של הווריאטור הקידמי והאחורי, כתבתה שניתן ליקנות..."ניתן במקום האקדח אוויר לקנות מברגה חשמלית לפתיחת גלגלי המכונית שעובד מצויין דרך אגב כמו האורגינל. ניתן לקנות באוטו דיפו או רשתות עשה זאת בעצמך. ישנם כמה סוגים שההבדל בינהם הוא בעיקר בכוח ומחירם בין 250 ל 400 ש"ח". העים זה מספיק חזק בישביל ליפתוח את הווריאטור הקידמי של קטנוע 150 סמ"ק?. העים זה יותר חזק ממקדחה נגיד?. ושאלה אחרונה כיצד פתחתה את הווריאטור האחורי, אין שום היתנגדות לבורג הוא פשוט מיסתובב אם הגלגל האחורי, הדבר היחיד שאני חושב עליו הוא פשוט לילחוץ על ברקס אחורי, אז כיצד פתחתה אותו?. חוץ מיזה אחלה הסבר.
 

Somacher

New member
תשובות...

לשאלה הראשונה...כן זה יהיה מאוד חזק גם בשביל קטנוע 500 (בורג זה בורג). לשאלה השניה : זה לא דומה למקדחה בכלל המברגה הזאת נותנת מכות כאלה כמו המברגה של המוסכים ולכן היא טובה לפתיחת ברגים אלה...מה שמביא לתשובה של השאלה השלישית שלך...ברגע שיש לך מברגה כזאת שנותנת מכות אז לא צריך ללחוץ על הברקס זה פותח אותו לבד בלי בעיות בגלל שזה נותן מכות כאלה ולא מפעיל כוח ליניארי.
 

galbo

New member
טיפה יותר ברור-..

הכוונה שלך היא , שהמכשיר עובד בפיקים של כוח , הוא צובר תאוצה ואז כל הכוח של התאוצה בבת אחת מועבר לבוקסה שנותנת מן מכה לבורג ופותחת אותו. בנוגע לעבודה שלך - כיצד סגרת את הבלוק והחזרת את הקראנק למקומו? השתמשת בברנר? כיצד?(ידוע לי שצריך לחמם את הבלוק ולסגור אותו , ולא ציינת דבר , כנ"ל בפתיחת הבלוק - צריך בעזרת כלי וחימום הבלוק לפתוח את הקייס שלו. מהתמונות רואים שהשארת חצי בלוק על השלדה מורכב? כל הכבוד!
 

Somacher

New member
ברנר ??!!!??

לא שמעתי בחיים על דבר כזה שצריך לחמם את המנוע כדי לסגור אותו... הפתיחה באמצעות מכות קטנות ומשיכה...ויצא...לא הייתה שום בעיה. האטימה באמצעות סילקון עמיד בחום כמו שרשמתי למעלה.
 

galbo

New member
ואיך סגרת?

בכל כך קלות נכנסו המסבים והקראנק? אתה בטוח שהוא מאוזן בבלוק ולא משתפשף\דופק?
 

Somacher

New member
יושב חלק כמו גדול....

אל תאמינו לכל השטויות של המוסכניקים שתפקידם "להחמיר" את העבודה שיש בטיפול ובכך להצדיק מחירים מוגזמים. נ.ב. הנ"ל לא מתייחס לכל המוסכניקים....ישנם כאלה צדיקים...
 
למעלה