אוקיי מתחילים בהרכבה...
יש להרכיב את המשאבת מים לפי דוגמאת הישנה (היא מגיעה מפורקת). כך לפי הסדר : קפיץ,מיסב,טבעת,מיסב,קפיץ...... כאשר שמים גריז בין כל שלב ושלב. שימו לב שיש גם גומיה בצורת טבעת שמגיעה יחד עם טבעת פלאסטיק שמתחת לפרפר, כאן אין שימוש בהם ... מאחר ומשאבת מים זאת אוניברסלית לכמה דגמים הם שמו את כל החלקים שצריך גם לקטנועים מסוגים אחרים, לכן שימו לב כאשר אתם מפרקים אם הייתה אצלכם גומיה או טבעת פלאסטיק. לראנר אין צורך בשניהם. לאחר הרכבת המשאבה יש לגרז את הציר ולהלביש את המחזיר מים. לאחר מכן לדחוף את המשאבה מכיוון בית הווריאטור כאשר עושים זאת בעדינות ובזהירות ולאט לאט על מנת לא לקרוע את מחזיר המים. יש לגרז את תושבות מיסבי משאבת המים בבלוק על מנת לעזור למשאבה להיכנס יותר בקלות פנימה. לאחר מכן יש להרכיב את הפרפר בדיוק באותו אופן שפירקנו ( בעזרת ג'פקה) רק לסובב נגד כיוון השעון את בורג הפרפר.
יש להרכיב את המשאבת מים לפי דוגמאת הישנה (היא מגיעה מפורקת). כך לפי הסדר : קפיץ,מיסב,טבעת,מיסב,קפיץ...... כאשר שמים גריז בין כל שלב ושלב. שימו לב שיש גם גומיה בצורת טבעת שמגיעה יחד עם טבעת פלאסטיק שמתחת לפרפר, כאן אין שימוש בהם ... מאחר ומשאבת מים זאת אוניברסלית לכמה דגמים הם שמו את כל החלקים שצריך גם לקטנועים מסוגים אחרים, לכן שימו לב כאשר אתם מפרקים אם הייתה אצלכם גומיה או טבעת פלאסטיק. לראנר אין צורך בשניהם. לאחר הרכבת המשאבה יש לגרז את הציר ולהלביש את המחזיר מים. לאחר מכן לדחוף את המשאבה מכיוון בית הווריאטור כאשר עושים זאת בעדינות ובזהירות ולאט לאט על מנת לא לקרוע את מחזיר המים. יש לגרז את תושבות מיסבי משאבת המים בבלוק על מנת לעזור למשאבה להיכנס יותר בקלות פנימה. לאחר מכן יש להרכיב את הפרפר בדיוק באותו אופן שפירקנו ( בעזרת ג'פקה) רק לסובב נגד כיוון השעון את בורג הפרפר.