מציאת דגם קטנוע בשביל נמוכה שכמוני

Shimla24

New member
מציאת דגם קטנוע בשביל נמוכה שכמוני


היי לכולם

קצת אבודה ואשמח מאד לעזרתכם. יש לי רישיון A1, גובה 1.60 שוקלת 50 ק"ג.
כרגע יש לי VS125 בן 8 שלא מספיק לצרכים שלי - נסיעות בינעירוניות כמה פעמים בשבוע והרבה מקום אחסון (שעל האחסון הוא עונה אבל בואו נודה שלא מדהים להתאמץ להגיע ל90-100 ולהרגיש שאתה פותח לו.. חחח)
יש לי ניסיון לא מזהיר עם כלים משומשים ולכן עם כל הצער התקציבי שבדבר, על הבטיחות בכביש לא מתפשרים וכנראה שאקנה חדש.

הדברים החשובים לי:
1. בינעירוני (עד 30 ק"מ לנסיעה)
2. גובה מושב נמוך
3. בעל יכולות אחסון (- יש לי גם ארגז קטן שמקווה שלא אצטרך להוסיף)
4. שלא יהיה רחב מדי ו/או כבד מדי (הVS ברוחב 68 ולדוגמא הבוורלי 72/76 תלוי איפה כתוב חח
)

לאחר חרישת האינטרנט (מפאת חוסר במקורות שיוכלו לעזור לי בהחלטה) הגעתי ללא מספיק אפשרויות: אשמח לעצות..
1. פיאג'ו בוורלי 350? תיאורטית מתאים לרוב הדרישות.
(2 חסרונות - בין הרגליים לא מושטח, אוכל לחיות עם זה.
יעלה לי משמעותית את מחיר הביטוח.. לא? כי זה מעל 251)
2. בזמנו חשבתי על הוספה 250 אבל אני לא בעדה. איך שהיא נראית, מחסור במקום אחסון, במראות נורמליות ומיגון רוח (שאפשר להחליף/להוסיף כמובן אבל בכלזאת..)
3. חשבתי על הג'וייריד 200, אבל הוא גניב ממש (אין לי כסף להשקיע ב2 אופנועים..) והוא פלסטיקי, רחב וגדול.

* טרם עשיתי נסיעת מבחן על אף אחד מהכלים החביבים הנ"ל חוץ מעל וספה שעברה הנמכת מושב (לפרוטוקול, היה מזעזע)

דעות, הארות, הצעות יתקבלו בברכה ותודה מראש על העזרה
 

פרארי1

New member
קחי רכיבות מבחן על הג'וימקס והג'י דינק 250

שניהם טובים מאד, הג'וימקס חזק יותר, לקימקו מדרס שטוח ושימושי והוא קומפקטי יותר.
אישית מאד אוהב את הבוורלי, נסי גם אותו אם מתאים לך לעלות בביטוח.
אופציה נוספת - דאונטאון, יש 250 ויש גם 350 חזק יותר.
רכיבות מבחן יענו לך על שאלות של התאמה אישית וחיבור לכלי, שאנחנו לא יכולים לענות עליהן.
 
דעתי

יש לי נסיון רק עם ג'וירייד וג'י-דינק. בין שניהם, אני מעדיף את הג'וירייד, בפרט לאור הצרכים שלך.
כשעברתי מג'וירייד לג'ידינק, הגובה הפריע לי (ואני משמעותית יותר גבוה ממך). מן הסתם זה לא רק עניין של גובה, אלא גם רוחב מושב וכיוב' גאומטריה.
כמו כן, קיבלת תא האכסון קטנה באופן מורגש, וגם שטח הריצפה.
"פלסטיקי"? - לא יודע מה זה. כולם עשויים מפלסטיק בערך באותה מידה. אם המרקם לא נעים/יפה לך, זה עניין סובייקטיבי. לגיטימי.
גניב - אני יודע שיש הרבה ג'וירייד, אז ברור שיש הרבה גניבות. לא יודע לגבי אחוזים/סיכון. מציע שתבדקי את ה-"זעקה האחרונה" בתור אלטרנטיבה לביטוח נגד גניבה.
 

anigodin

New member
אני במימדים שלך פחות או יותר.

לפני 5 שנים כשהחלפתי קטנוע, עברתי מסאן יאנג דיוק.
בחנתי אז את ה-PCX ואת הג'וימקס 125 (אני עם רשיון A2).
הג'וימקס נראה לי אז קצת גדול וכבד ובחרתי ב-PCX.
במחשבה לאחור, הייתי יכול להתרגל לגודל של הג'וימקס. בנסיעת המבחן ירדתי לאיילון והרגשתי שיש לו לא מעט כוח למרות שהמנוע היה 125 סמ"ק על גוף במימדים זהים לאלו של גרסת ה-250.
לחבר שלי יש את הג'וימקס כבר מספר שנים והוא מרוצה מאוד.
לגבי העובדה שאין מדרס שטוח לא בג'וימקס ולא ב-PCX - בהתחלה זה מרגיש כמו חיסרון אבל לפחות בג'וימקס יש תא ענקי מתחת למושב ועם תוספת ארגז לא מרגישים בכלל את החיסרון במדרס שטוח (שהוא יתרון דינמי לכלי).

עוד כיוון מחשבה - כלי תלת גלגלי כלשהו.
 
למעלה