טיימינג במובי

ערן1104

New member
טיימינג במובי

שלום
אני חושש שהטיימינג אצלי לא מכוון, שפיספסו שן אחת, כי כשהסימן על הקרנק מכוון אל החריץ שני החורים בגלג"ש של הקאמשפט לא מתלכדים עם הראש.
האם זה הגיוני שהקטנוע יכול לנסוע ככה?
והאם אפשר לסדר את זה בלי לפרק את הראש?
תודה
 

Tribel

New member
אין צורך לפרק ראש בשביל לכוון טימינג

שים לב שהסימונים לא מדויקים על אלפית המ"מ ויכולה להיות סטיה קטנה (סטיה בסימון הקווים על ידי היצרן).
בכ"מ אפשר להסיר או למתוח אחורנית את המותחן ולכוון למצב הנכון.
 

ערן1104

New member
אפשר להסיר את השרשרת מהקאמשפט אחרי שמשחררים את המותחן?

 

Tribel

New member
זה כנראה כי עשית ראש מחומר משובח לפני שהגבת

אי אפשר להגיב שטויות ולצפות להתייחסות רצינית
 

ערן1104

New member
כדי להוציא את הקאמשפט צריך לפתוח את האומי ראש

ברור שאחרי זה צריך להחליף אטם ראש.
 

Tribel

New member
אז תחליף אטם ראש,תחליף כבר את כולם באותה הזדמנות

יש גם אטם בסיס,מכסה שסתומים,אטם גזים ואטם מותחן.
אחרי שפותחים את האטם צריך להחליף ואסור למחזר.
 
למעלה