השוואה בין nmax ל pcx

yair_bar

New member
מנהל
השוואה בין nmax ל pcx

אני בוחן לעשות טרייד אין על ה-swing שלי.

שני המועמדים הם ה-nmax וה-pcx.

מעבר ל-abs בימאהה - יש עוד שיקולים לכאן או לכאן בקשר לשני הכלים?

להונדה יש עכשיו מבצע באתר שנראה מאד מאד משתלם. מקווה שאפשר יהיה לעשות איתו גם טרייד אין איכשהו. זה מאד מפתה
 

xfwind

New member
אם אתה יכול לשים את עצמך על כלי עם ABS - זה עדיף לדעתי

מדובר בהתקן בטיחות חשוב מאוד ומשמעותי לרוכב.
 

בועז בר

New member
וגם צמד דיסקים לימאהה לעומת דיסק/תוף בהונדה

אז למרות החיבה המוטמעת אצלי לתוצרת של הכנף האדומה,
גם לדעתי כאן עדיף הימאהה.
מצד שני - בטרייד אין של הונדה תקבל יותר בעד ההונדה שלך, מאשר במטרו.
תעשה רכיבת מבחן על שניהם, כי אף אחד מהם לא מרווח או מפנק כמו הסווינג שלך.
 

yair_bar

New member
מנהל
אז זהו שלא...

הייתי אתמול בהונדה כדי לקבל הצעה.
&nbsp
לא היה אפילו קרוב למשהו שבא בחשבון מבחינתי.
&nbsp
יצאתי עם מוסר השכל חשוב עבורי - לא קונה יותר קטנוע של הונדה
 

yair_bar

New member
מנהל
ולגבי הסיפא - אני באמת נשאר עם הסווינג לעת עתה

 

rusti james

New member
לפני שאתה מחליט - תבדוק גם את הפיאג'ו מדלי

גלגלים גדולי חישורים, ABS, סטופ&גו.
מספיק מקום מתחת למושב ונוחות רכיבה דינמית ושמחה.

* לא סילוור, לא גולדווינג - אין אפילו הגנת רוח ראויה לשמה... ב-125 זה קצת פחות אקוטי.
 

ch561

New member
מוזר

בזמנו כשעשיתי טרייד-אין על ה SWING שלי הונדה נתנו לי זיכוי מעולה בעבורו. הרבה יותר מאשר שאר היבואנים (פי 2 בערך) והרבה יותר מאשר מחיר השוק שלו (לפי מה שהציעו לי בשוק החופשי).
&nbsp
אני מקווה שזה לא שינוי מגמה שם.
 
למעלה