טיפול 20,000 לג'וימקס 250

moses10

New member
טיפול 20,000 לג'וימקס 250

אהלן חבר'ה,
לפני חודש נקרע אטם ראש מנוע בקטנוע שלי (באותה נקודת זמן הקטנוע עבר 18,000 ק"מ). במסגרת הטיפול שבוצע בקטנוע הוחלף
כמובן אטם ראש מנוע ובוצע כיוון שסתומים. כיום הקטנוע מתקרב ל 20000 ק"מ, ולאחר בירור קצר במוסכים הסתבר לי שמדובר בטיפול יחסית יקר בגלל כיוון שסתומים(שכאמור בוצע ב 18000 ק"מ). האם יש צורך לבצע שוב פעם כיוון שסתומים ?
 

בועז בר

New member


https://he.wikipedia.org/wiki/שאלת_קיטבג
&nbsp
 

xfwind

New member


מאיזה שנה הקטנוע?
בדגמים האחרונים טיפול "גדול" הוא כל 15K.
העלות המשמעותית היא החלפת סט רצועה.
 

moses10

New member
למרבה הפלא זה לא.....

לאחר ששוחחתי עם מנהל מרכז השירות של מטרו נאמר לי (להפתעתי הרבה) ש כן צריך לבצע כיוון שסתומים. בנסיבות אחרות הייתי מסכים שזאת שאלת קיטבג.
 

בועז בר

New member
"נאמר" - אוקיי, אבל מה עם הסבר?

אם נעשה כבר כיוון שסתומים ב- 18,000 ק"מ, למה לעשות שוב ב-20K?
אולי בכלל אין צורך לגעת במנוע? כי סביר שנעשתה גם החלפת שמן ב-18K.
&nbsp
גם המוסך שעשה לך את הראש-מנוע טוען שצריך טיפול מלא?
 

moses10

New member
לדברי מנהל מרכז השירות......

הקטנוע צריך לעבור כיוון שסתומים כמו שמנוע חדש אחרי הרצה צריך לעבור טיפול
שכולל כיוון שסתומים. בכל מקרה, ההסבר שהוא נתן לי לא שיכנע אותי.
 

Tribel

New member
במנוע חדש יש תושבות שסתומים חדשות ושסתומים חדשים

 
למעלה