פעם אחת ולתמיד משהו על ווספה:

golan1004

New member
פעם אחת ולתמיד משהו על ווספה:

נסעתי עליה/ם מעל 15 שנה. סבלתי! כ"כ שמחתי שהטיוואנים החליפו אותם. מנוע לא ממורכז שמסתמך על גלגל רזרבי לאיזון (אולי לא לאיזון) וחוסר יציבות
אבל הכי מעצבן! ההילוכים! גם ככה קשים ולא נעימים! וכשגשום הסיכוך בתפר ידית נרטב מה שהופך את החלפת ההילוכים לסיוט.
והדלק המעורב - ריח עשן שגם מקלחת חזקה מאד לא ממש ... מהשיער והבגדים
להשוות אותה לג'ורייד...
ג'ורייד 200 נהג מבוגר שלא עובר את ה90 קמש ומטפל בזמן - 80 אלף ק"מ (שלי) ורק פעם אחת ניקוי ראש. לא אוכל גרם שמן!!!
 

anigodin

New member
אני צריך לקרוא לפעמים שלוש פעמים ולא פעמיים..


אם הבנתי נכון, הוא התכוון שעד נקודת זמן מסוימת, הוספה שלטה ואז הוחלפה ע"י קטנועים טאיוואנים...
 

xfwind

New member
עבורי "ניקוי ראש" זה לשבת על המדרכה, לפרק פלאג

ולגרד עם מברג ארוך את ראש הבוכנה המפויח.
סיבוב הדוושות - מעלה ומוריד את הבוכנה ומעיף חתיכות פיח החוצה.

ב49 סמ"ק* , הנפח שגדל משמעותי מאוד...




*"טילון" ICM - מנוע "זקס"
 

rusti james

New member
ומה עם לשרוף אגזוז?

מפרקים אגזוז לדרבי CX50, שופכים קצת בנזין פנימה, מנערים ומדליקים... אח"כ כמה דפיקות עדינות על צידי צינור המפלט וכל הפיח יוצא החוצה
 

xfwind

New member
ועוד איך. רק שפעם זה נגמר עם חדר מדרגות שרוף

וסחבק עובד עם חבר חודש לסייד אותו מחדש.

בית הספר של החיים....
 

golan1004

New member
לכן כתבתי שטוב שהטיוואנים החליפו את הווספה... זה שהיא

מאיטליה זה ידוע לי...
 

xfwind

New member
פרק הווספות בחיי היה קצר: טירונות. 6 שנים. 3 ווספות

זה מסלול הכשרה שפעם שעברת אותו אתה כשיר לכל קרב על הכביש
 

golan1004

New member
אני לא מבין למה אנשים מחפשים את הנוסטלגיה האיומה הזו...

להשוות נסיעה על ווספה לנסיעה על ג'ורייד זה כמו להשוות נסיעה על גמל מול מאזדה.
 

אם פי 3

New member
מי מחפש?

קודם כל, וספה של היום היא לא וספה של פעם.
חוץ מזה, עובדה שרוב האנשים רוכבים על כלים אחרים.
תמיד יהיו כמה "משוגעים לדבר" שחייבים דווקא את הדגם העתיק והמקרטע אבל עם ההילה של היושן (במכוניות, בריהוט, בכל דבר וגם באופנועים). אם יש מי שזה עושה לו טוב, מה אכפת לי?
 
למעלה