שונא מסמרים

xfwind

New member
שונא מסמרים

שתוחבים את עצמם לצמיג האחורי שלי.
איכשהו זה כבר השני בחודשים האחרונים והפעם זה גם בחש בפנים עד כדי הזמנת צמיג חדש
 

rusti james

New member
אם כבר חדש אז -

רינו טייר עם מיגון נגד פנצ'רים...
&nbsp

&nbsp
שלא תדע עוד תקר...
 

xfwind

New member
1. אני בחיפה. 2.


3. הסטטיסטיקה שלי בסדר גמור בסעיף הפנצ'רים
(נפרסת על 36 שנים)

 

rusti james

New member
כן..נזכרתי בהוד חיפאיותך רק אחרי ששלחתי..


אבל עם או בלי קשר לוותק שלך עם לחצי האוויר התקינים (
) ו/או למרחק העצום בין הכרך אל עיירת הקייט שלך - הטינופת על הכבישים גוברת והולכת - ככל שעולה מס' כלי הרכב פר מיליליטר (או משהו כזה, אני חושב
)
- אם יש אפשרות למיגון הצמיגים - עדיף.
 

xfwind

New member


ואגב - במוסך היה במלאי AVON כלשהו.
העדפתי שיתקנו את הצמיג ואסע בזהירות עד למחרת לכשיגיע המישלין CITY GRIP שאני מכיר ומעדיף.

מקווה שהיום/מחר (תלוי מז"א) אחליף.
המישלין הזצ"ל (זכר צמיג לברכה) היה במחצית חייו ומטה (כ-6K). והסב לי עונג רב (בעיקר אחרי החלפת הקדמי).
 

xfwind

New member
למיגון נגד פנצ'רים יש יתרונות וגם חסרונות

אני מאמין שאם היו יותר יתרונות הוא היה יותר נפוץ.
היו כמה שנים שהקונספט נחשב למהפכני ויעיל.
במשך הזמן התברר שכמו כל דבר (חוץ מאשתי) זה לא מושלם.
 

rusti james

New member
אתה צודק - אין 100% בטחון. אבל...

...אבל הנסיון המצטבר בשטח מראה לא מעט ברגים, מסמרים, שברי ונטיל של משאיות ( WTF? - מקרה אמיתי מיד1...) ומה לא - נשלפים מצמיגים שמוגנו והצמיג ממשיך להתגלגל עוד ק"מ רבים.
&nbsp
זה נכון שבקרב להקות רוכבי הסופרבייק'ס הנועזים מתקיים דיון אינסופי (כדרכם של דיונים בחבורות כאלה) בעניין השפעת תוספת המשקל הזניחה בפנים הצמיג על חדות ההיגוי והמשקל המוקפץ וכמובן שגם נולדים שם תתי-דיונים על אופי הפיזור והדרך לכסות הכל אחיד ומה-לא...
&nbsp
אבל לקטנוע צנום? רבע ליטר ושייבה?
נראה לי שהטוב עולה על הרע....
#רקאומר
&nbsp
&nbsp
.
 

xfwind

New member
המקרה הספציפי שלי עכשיו מוכיח חסרון שעלול לעלות בחיים

נכנס מסמר מאוד ארוך לתוך הצמיג. הוא אכל/שייף לאט את הצמיג מבפנים.
אם היה לי חומר איטום הייתי ממשיך לנסוע בלי לדעת.
באיזה שהוא שלב (איילון? כביש החוף?
) הצמיג היה נקרע ומתפוצץ
.

זה קיצוני. במקרה אחר - פשוט לא הייתי מודע לקיום הפנצ'ר וממשיך לנסוע עד מתי?
בנוסף, האם דיברת פעם עם צמיגאי שתיקן תקר בצמיג שיש בתוכו חומר מיגון?
 

rusti james

New member
וואו, באמת מקרה קיצון! מעניין אם היה נשלף עם הזמן או חורט..

לשאלתך - יצא לי לדבר על הנושא רק ברינוטייר - אבל הם היצרן - אז הם אולי לא אובייקטיביים...
&nbsp
אשמח שתשתף את מה ששמעת אתה.
 

xfwind

New member
לא מקרה קיצון. החומר טוב למקטע החילוץ.

מעבר לזה הרוכב לא יודע מה יש לו בצמיג. ברזל שמתחפר בצמיג לא עושה טוב ולא שולח הודעה מראש.

וברגע תיקון תקר בצמיג עם חומר - יש מצב שהחומר יוצר גוש לא קטן סביב נקודת התקר - מה שמקשה/לא מאפשר תיקון. אבל בעניין הזה - אם זה מעניין מישהו שיברר אצל מתקני הפנצ'רים מה דעתם/ניסיונם.

אני נסעתי כמה שנים על אופנוע ששמתי לו חומר בצמיגים (הייתה תקופה שזה היה פופולרי ומוסכים היו ממלאים צמיגים על הדו"ג מתוך מיכל מיוחד.
(לא יודע אם זו אותה טכנולוגיה שקיימת היום).
 

enigo

New member
החומר של ריינוטייר שונה מאוד מכל הסליימים למינהם שנראה שאתה

מדבר עליהם. הוא מוצק יותר, כמו ג'לי, ולא נוזלי. הוא גם לא אמור להפריע לדבק של הפטריה כמו שמפריעים חומרי האטימה הנוזליים, וגם לא מלכלך באותה מידה.
&nbsp
 

enigo

New member
רק לדקדק - משקל בלתי מוקפץ. הצמיג נמצא בצד ה"לא מוקפץ"

של המתלה
 
למעלה