ג'וימקס 300 מול ג'וימקס 250 החדשים

malder

New member
ג'וימקס 300 מול ג'וימקס 250 החדשים

שלום לכולם,
החלטתי להשתדרג לקטנועים כבדים יותר, חשבתי בהתחלה ללכת על ה XMAX, הייתי אתמול במטרו ועשיתי כמה נסיעות מבחן קצרות, גם על ה - CRUISYM החדש והגעתי למסקנה שהג'וימקס ממש מתאים לי...

אני מתלבט בעיקרון בין ה- 250 ל- 300, הבנתי ממטרו שרק ב- 300 החדש יש ABS, ההבדל עם המבצע של הקיץ הוא כ- 2000 ש"ח, אך כמובן שיש את הקפיצה בביטוח... מכל מה שקראתי ושמעתי, נראה לי שה- ABS זו מערכת סופר חשובה...

מה אתם אומרים?
האם הייתם לוקחים את ה- 300 בכל זאת?
 

xfwind

New member
אני רוכב של JM300 ABS ממאי 2015

אם מדובר באותו דגם אז: 1. ABS מאוד חשוב.
2. אי אפשר להקל ב29.5 כ"ס - ואני חיפאי ואוהב את האקסטרה כוח.

כיף של קטנוע (עוד לא הגעתי ל12K ק"מ) ועד כה העלויות היו נמוכות.
דלק 1:26 ואם נרגעים אפשר גם להגיע ל1:30.
זכור שתשלם יותר על קפיצת הביטוח (טיפשי אבל אמיתי).
 

malder

New member
בתור חיפאי

אתה מגיע איתו מדי פעם לת"א? :)

מכיוון שזו פעם ראשונה שלי עם קטנוע שכזה (עד עכשיו רכבתי בג'י-דינק 125), איך הוא בנסיעות בין עירוניות שכאלו?

ותודה על התשובה, נראה לי שאלך עליו... הבטיחות חשובה לי יותר מהקפיצה בביטוח...
 

xfwind

New member
נוסע בכל הארץ. נוח וחזק. שיוט רגוע על 120 עם רזרבה נכונה

 

malder

New member
מעולה


 

פרארי1

New member
הפסיקו לשווק את ה-250 עם ABS?

או שרק חסר כרגע במלאי?
אין ספק שמדובר על תוספת בטיחותית חשובה ששווה את ההפרש במחיר שאתה מדבר עליו.
אם אתה יכול להרשות לעצמך את ההפרש בביטוח, זה שווה את זה ואתה מקבל גם בונוס של כח.
&nbsp
אופציה ראויה נוספת, שלא "קונסת" אותך בביטוח - קימקו דאונטאון 250, שמגיע עם ABS כסטנדרט, אבל הוא קצת איטי יותר במהירות הסופית מהג'וימקס בעל הנפח הזהה.
 

malder

New member
זה מה שהבנתי ממטרו

שבדגמים החדשים הם שמים את ה- ABS רק בדגם של ה- 300...

כמו שרשמתי מעלה, נראה לי שאלך על הג'וימקס.. נסעתי עליו נסיעת מבחן והנוחות ממש קסמה לי :)
 

xfwind

New member
היה לי סיפור קטן עם שקע USB שלמרות שהובטח לא היה קיים

בסוף מטרו שלחו למוסך שלי שקע כזה והותקן. לא עקרוני כי שקע המצית קיים בכל מקה.
 

פרארי1

New member
אם העליה בביטוח פחות מפריעה לך

קח רכיבת מבחן גם על הדאונטאון 350 (ה-250 יאכזב אותך אחרי הג'וימקס 300, הצעתי אותו כדי לחסוך את קפיצת הביטוח).
הדאונטאון המקורי (300) היה קשוח וספורטיבי, אבל לא נוח בעליל, ה-350 החדש הרבה יותר מעודן, אבל עדיין חזק ונמרץ.
אם בא לך להכניס עוד כלי למשוואה, קח לסיבוב גם את הבברלי 350 של פיאג'ו.
אם כבר לשדרג, כדאי לבדוק את האופציות ולהחליט לאיזה אתה הכי מתחבר.
שלושתם כלים טובים מאד, כדאי שתבחר מה שהכי מדבר אליך אישית, לא אלי או אל חברי הפורום.
 

malder

New member
עשיתי עליו נסיעת מבחן

הרגיש לי נורא לא נוח וצפוף, כנראה בגלל צורת הישיבה...

בסופו של דבר הלכתי על ה JM 300, נראה לי שאהנה ממנו :)
 

פרארי1

New member
תתחדש ותהנה


נשמח לשמוע רשמים אחרי תקופת הסתגלות ורכיבה.

שווה אולי לשקול קורס רכיבה מתקדמת באופנוען מאומן או פרו-ריידינג.
 

malder

New member
תודה רבה :)

בהחלט אחזור לתת רשמים...
&nbsp
לגבי קורס רכיבה מתקדמת, אני אבדוק.. נשמע מעניין!
 

xfwind

New member
מטרו יוזמת ומסבסדת מידי פעם קורסי רענון עם "פרוריידינג"

שווה כל שניה. אני משתדל להשתתף מידי פעם כשמתאים.

מקווה שממשיכים.
 
למעלה