3 שנים עם פיג'ו טוויט
והגיע הזמן להתקדם שוב.
הזמנתי טוויט חדש. "סוס מנצח, לא מחליפים" (
אין לי שום קשר לא ליבואן ובוודאי לא לפיג'ו אבל חבל שהאתר בישראל חובבני-בקטגורית הקטנועים העירוניים,מופיע,"הדף שחיפשת,אינו נמצא".
הטוויט עבר מתיחת פנים קוסמטית וקיבל הזרקה במקום קרבורטור. היה זריז מאוד גם עם 8.7 כ"ס.אני מניח ש 10.2 כ"ס הבאים עלינו לטובה,יעשו לו אפילו יותר טוב.
המחיר 14700 ש"ח, מופרז קצת,אבל יאמר לשבחו של הסוכן הצפתי שדאג למחיר מחירון לקטנוע הישן-הוריד 700 ש"ח ממחיר החדש.יפה למוטוספורט שעשו בלי התמקחות מה שצריך.
חוץ מפנצ'ר בגלגל האחורי,הטוויט נסע מצויין ומעבר לטיפול שגרתי,לא נזקק לכלום,כולל המצבר שסרב לשבוק חיים.
הפלסטיקה נשארה כחדשה,למרות האקלים הישראלי.
רשמים וחוויות- לאחר המסירה
והגיע הזמן להתקדם שוב.
הזמנתי טוויט חדש. "סוס מנצח, לא מחליפים" (
אין לי שום קשר לא ליבואן ובוודאי לא לפיג'ו אבל חבל שהאתר בישראל חובבני-בקטגורית הקטנועים העירוניים,מופיע,"הדף שחיפשת,אינו נמצא".
הטוויט עבר מתיחת פנים קוסמטית וקיבל הזרקה במקום קרבורטור. היה זריז מאוד גם עם 8.7 כ"ס.אני מניח ש 10.2 כ"ס הבאים עלינו לטובה,יעשו לו אפילו יותר טוב.
המחיר 14700 ש"ח, מופרז קצת,אבל יאמר לשבחו של הסוכן הצפתי שדאג למחיר מחירון לקטנוע הישן-הוריד 700 ש"ח ממחיר החדש.יפה למוטוספורט שעשו בלי התמקחות מה שצריך.
חוץ מפנצ'ר בגלגל האחורי,הטוויט נסע מצויין ומעבר לטיפול שגרתי,לא נזקק לכלום,כולל המצבר שסרב לשבוק חיים.
הפלסטיקה נשארה כחדשה,למרות האקלים הישראלי.
רשמים וחוויות- לאחר המסירה