3 שנים עם פיג'ו טוויט

motidov

New member
3 שנים עם פיג'ו טוויט

והגיע הזמן להתקדם שוב.
הזמנתי טוויט חדש. "סוס מנצח, לא מחליפים" (:)
אין לי שום קשר לא ליבואן ובוודאי לא לפיג'ו אבל חבל שהאתר בישראל חובבני-בקטגורית הקטנועים העירוניים,מופיע,"הדף שחיפשת,אינו נמצא".
הטוויט עבר מתיחת פנים קוסמטית וקיבל הזרקה במקום קרבורטור. היה זריז מאוד גם עם 8.7 כ"ס.אני מניח ש 10.2 כ"ס הבאים עלינו לטובה,יעשו לו אפילו יותר טוב.
המחיר 14700 ש"ח, מופרז קצת,אבל יאמר לשבחו של הסוכן הצפתי שדאג למחיר מחירון לקטנוע הישן-הוריד 700 ש"ח ממחיר החדש.יפה למוטוספורט שעשו בלי התמקחות מה שצריך.
חוץ מפנצ'ר בגלגל האחורי,הטוויט נסע מצויין ומעבר לטיפול שגרתי,לא נזקק לכלום,כולל המצבר שסרב לשבוק חיים.
הפלסטיקה נשארה כחדשה,למרות האקלים הישראלי.
רשמים וחוויות- לאחר המסירה:)

 
לא הבנתי

אמרת שסוס מנצח לא מחליפים, אבל זה בדיוק מה שעשית. היה לך קטנוע מושלם. תקין לחלוטין. והחלפת אותו באותו דבר, ועוד שילמת.
&nbsp
למה?
&nbsp
אני לא שואל את זה בביקורתיות אלא כדי להבין. בטוח שיש סיבות טובות (אני מניח שתוספת הכח אינה העניין).
 

motidov

New member
מחליף כל 3 שנים.

גם כי זה נחמד להתחדש וגם שמא יגיעו הצרות:)
 

פרארי1

New member
תתחדש, קטנוע מוצלח

סובל מבעיית חוסר החיבה של הרוכב הישראלי לגלגלים גדולים, למרות היתרונות שהם מעניקים ולכן לא רואים אותו הרבה.
אני זוכר שמבנה המושב היה בעייתי, היה שיפוע קדימה שגרם להחלקה על המושב, הם פתרו את זה?
 

motidov

New member
עשוי שינוי במושב

ממה שהרגשתי,העסק הרבה יותר טוב.אם נפתרה הבעיה לגמרי,אדע אחרי רכיבה יותר ממושכת.לא רואים את הטוויט בכלל באזור הצפון.בשיחה עם היבואן בתל אביב,הברנש היה די נדהם מהלקוח המשונה ששומר אמונים למותג:)
 

פרארי1

New member
אם היבואן נדהם, לא פלא שלא רואים אותם...

נראה כי דלב מביאים את קטנועי פיז'ו בלית ברירה, כי הם שייכים לקבוצת לובינסקי.
הרבה יותר מעניין אותם למכור אופנועי ק.ט.מ, הקטנועים הם נספח שכנראה לא ממש משקיעים בו.
 
למעלה