תביא פה שני צילומי איכות קרובים של קדמי ושניים של אחורי
אחד במבט בניצב לצמיג ואחד מהצד.
יש שני קריטריונים מובהקים - 1) עומק החריצים - אם שחוק עד שלחריצים כמעט אין עומק - אז בסוף חייו. 2) יובש - אם על פני הצמיג (בעיקר במקומות שאינם במגע עם הכביש) יש חריצי יובש - הגומי כבר לא גמיש וטוב.
מעניין שנתנו חוות דעת מנוגדות.
מי שהמליץ להחליף דיבר על הקדמי או על החלפת זוג?
כמה קילומטרים עשו הצמיגים והאם זה סט שהורכב יחד או שיש ביניהם הבדלי קילומטרז'?
7000 קילומטר זה לא הרבה, המישלן האלה יכולים לעשות יותר, אבל 4 שנים, שזה אומר 3-4 קייצים, זה המון.
בתמונות רואים את היובש בקדמי, פחות באחורי, אבל אני יכול להבין את ההמלצה להחליף סט אחרי פרק זמן כזה.
כפי שנאמר יש שחיקה ויש מצב של צמיג יבש
בתאכלס לא משחקים עם צמיגים אבל מאוד נפוצה התופעה של מוסכים שרוצים לעשות על הרוכב קופה יפה שצמיגים לרוב זה לא זול