שוב,אתה לא מדבר מניסיון..
אני לא רוכב על סלולרי ואתה סותר את עצמך.
בגלל שקוריאנים\טאיוונים\סינים יוצרים בשיטת החיסכון התוצרת מקפחת את חייה בטרם עת ולכן,לרוב,תוצרת אירופאית תהיה עדיפה בהרבה מתוצרת שבאה מהמזרח אם באיכות ואם באורח חיים.
עם זאת לאחרונה יצא לי לפתוח מנוע של דאון טאון 300 ושם דווקא הופתעתי לטובה וגם מהרמת גימור של הקטנוע.
אני מניח שהמנוע הזה גם יושב ב GD החדש בגרסת 250.
לעומת זאת,ה GD 125 עושה שימוש במנוע על בסיס היאגר 125 שהוא הדינק 125 בתוספת מערכת הזרקת דלק,זה מנוע חרא ואני אומר את זה מניסיון ולא בגלל שסיפרו לי,בניגוד אליך.
לגבי דיאלים,ליין האופנועים שלהם נשמע כאילו עפו להם הברגים ומרגישים מאוד זולים לרכיבה והקטנועים,מזכירים את התוצרת הישנה של קימקו.
לגבי סאן יאנג,המנוע בג'וימקס זה אותו מנוע מיושן שנוטה לטחון מיסבים בתיבת הפחתה,הוסיפו פלסטיקים יפים ושקע USB זה כן,תוכל להטעין את החויוואי שלך,כנ"ל לגבי ג'וירייד המנוע לא השתנה.
לכן תוצרת טאיוואנית כזאת עדיין נחותה מאירופאית בעשרות מונים ואין לי טעם לעשות סקרים על דברים שאני כבר יודע.
ת - אף פעם לא בדקתי קטנוע כזה לעומק,דהיינו החזקתי אחד
לא הבנתי למה אתה בכל פעם טורח לדחוף את הקטנוע הזה,באיזה הקשר?
אתה אפילו לא מחזיק אחד!
החבר שלך שליח? יופי
אתה רוכב על טלפון או על קטנוע?
..
זה קטנוע חדש,מוקדם לקבוע,גם הג'ידינק הישן היה להיט כשהיה חדש.
תראה איפה הוא היום.
מנוע כלשהו או לתקן משהו בשביל להשוות בין תוצרת כזאת לכזאת? לא נכון?
תמשיך לחכות.. אולי יום אחד תבין על מה אני מדבר,אם
אם אתה בעצמך מודה שתוצרת מהמזרח היא חסכונית על מה הויכוח?
גם לא הבנתי על מה
עם זאת לאחרונה יצא לי לפתוח מנוע של דאון טאון 300 ושם דווקא הופתעתי לטובה,לפחות מהרמת גימור החיצוני