סאן יאנג symphony

bs player

New member
סאן יאנג symphony

מעוניין לרכוש סאן יאנג סימפוני ולא רואה באף אתר (פולגז/דו"גרי וכו') רכיבת מבחן או תסקיר כל שהוא. מאוד אשמח לשמוע ממישהו שמכיר את הקטנוע איך הוא מבחינת יכולת סחיבה ואיכות נסיעה לטווח נסיעה עירוני ופעם בסופ"ש נסיעה בינעירונית?

תודה רבה
לכולם
 

nemmy

New member
ה125 או ה200?

קניתי לפני ~שנה את ה-125, עד עכשיו לא היו שום תקלות או משהו כזה. עשיתי טיפולים בזמן במוסך.

אני נוסעת בעיקר נסיעות עירוניות קצרות באזור ת"א-ר"ג, ומדי פעם נסיעות בינעירוניות מזדמנות. אם הייתי צריכה לעשות נסיעות בינעירוניות באופן קבוע, כנראה שלא הייתי קונה קטנוע 125 סמ"ק מקורר אוויר- המהירות הסופית שאני מגיעה אליה היא ~100 קמ"ש, והתאוצה אחרי 50-60 קמ"ש כבר לא משהו בכלל. זה לא שזה נורא מדי לנסיעות בינעירוניות קצרות פה ושם, אבל ממש אי אפשר להגיד שהקטנוע בנוי לנסיעות כאלו.

כמו ששמת לב, זה דגם לא נפוץ ולא מוכר, אז אני מניחה שזה חיסרון במכירה שלו ובזמינות של חלפים. מצד שני זה יתרון בקניה מיד שניה, ויתרון (ספקולטיבי אמנם) מבחינת הסיכוי שינסו לגנוב אותו.

לדעתי הגודל שלו קומפקטי ונוח לנסיעה עירונית קצרה והרכבה מדי פעם, מצד אחד הוא לא קטנטן שממש צפוף לשבת שניים, ומצד שני הוא לא גדול מדי בצורה שמקשה על השתחלות וחנייה.
אהבתי שיש לו קיק, במקרה שהמצבר נגמר זה נראה לי עדיף על פני התעסקות עם סוללה נטענת או להניע מרכב שאין לי.
פחות אהבתי שאין מקום לשלוח את הרגליים קדימה כמו נגיד ב-VS או במיו.
כדאי לשים לב גם שהתא מתחת למושב הוא דיי קטן ולא כל קסדה מלאה נכנסת שם (יש לי אחת שכן נכנסת ואחת שלא), ואין מה לדבר על להכניס שם משהו מעבר לקסדה.

לגבי הגלגלים היחסית גדולים, זה לא נראה לי הבדל כזה דרמטי שיש לו גלגלים של 16 אינץ' ולא 13 או 14, למעט אולי שאם הגלגלים היו יותר קטנים היה אפשר לעשות מתחת למושב תא קצת יותר גדול
. זה לא שכזה קל לעלות איתו על מדרכות, הוא לא גבוה כמו המובי. אולי הוא קצת פחות נוטה ליפול לתוך בורות.
 

bs player

New member
תודה NEMMY

אוקיי תודה רבה.... נראה לי שאלך על ה-200 סמ"ק. לגבי תא האיחסון, זה אותו דבר בשני הדגמים או שכדאי להוסיף ארגז?
 
למעלה