טיפול קטן לג'וימקס 250 ובעיית מצבר

Wonder Land

New member
טיפול קטן לג'וימקס 250 ובעיית מצבר

עברו 3000 ק"מ מאז הטיפול האחרון ועכשיו אני צריך לבצע טיפול קטן (10,000 ק"מ)
אני די הנדימן ואני בטוח שאני יכול לבצע את הטיפול באופן עצמאי, במיוחד שאני סטודנט ואני חי מהיד לפה :)
אשמח אם תאמרו לי איזה דברים אני אמור להחליף בטיפול קטן !
ובעוד בעיה ששמתי לב אליה, המנורה של המצבר התחילה לדלוק בזמן האחרון, כשאני מפעיל אורות אז המנורה דולקת טיפה יותר חזק וכשאני על אורות גבוהים אז עוד יותר חזק.
מה זה יכול להיות? אולי חסר מים המצבר? אולי בעיה במגעים?

תודה !
 

xfwind

New member
מאיזה שנה ה-JM? בדגם i יש מערכת חשמל שקצת חלשה על הצרכנים

ככל שהמצבר נחלש אז בעת צריכה "כבדה" חיווי הטעינה מתחיל להראות ברמה כזו או אחרת. אין הרבה מה לעשות רק לדעת במה מדובר ולסגור אורות מיותרים. האבסורד הוא שהחיווי כבוי כשהקטנוע (עם אורות) בסיבובי סרק.

לא ממש יודע לגבי טיפול אבל אני מניח שב"קטן" מדובר על החלפת שמן + פילטר שמן ובדיקה/ניקוי של פילטר אויר.
וגם תמיד טוב לראות מרווחי רפידות בלמים ולבדוק גובה נוזל קרור.
 

xfwind

New member
לא ידוע לי על התופעה בדגמי ה-XI

אני הייתי בודק היטב במוסך - כדי לראות שמערכת הטעינה תקינה ואין עניין לתיקון באחריות.
רפידות אתה רואה את העובי שלהם, אאל"ט יש מדיד מתכת שמסמן את המינימום ויש גם הגדרת יצרן לעובי.
אם טיפולים תקופתיים לא נעשים במוסך מורשה ומתועדים - אין לאחריות תוקף ולכן כדאי לבצע במוסך.
 
למעלה