אגזוז זרימה חופשית
מומלץ אם יעודי לדגם של האופנוע ומיוצר על ידי חברה מוכרת,אחרת וגם לא תמיד - יכול לגרום לבעיות.
הבעיה הקלאסית היא גלי לחץ חוזר,
כאשר שסתומי הפליטה לא אוטמים מתחילה דליפת לחץ,דליפת לחץ פוגעת בהספק של המנוע.
שסתום כאמור מקבל את הקירור מהראש על ידי זה שהוא נצמד אליו והחום שלו עובר לשם (החום של השסתום עובר לראש),כאשר אין הצמדה מלאה הקירור נפגם ומתחיל תהליך של עיוות,עד שבמקרים חמורים זה יכול להיגמר בשבירת שסתומים.
אם המערכת מהונדסת זה כמובן לא סביר אבל,גם במקרה האידאלי,הנזק יהיה אבל יהיה יחסית זניח.
אם אתה מחפש יותר כוח - זה אולי יקרה בסל"ד גבוהה ולא יהיה שווה את הכסף,כן תקבל צריכת דלק יותר גבוהה,רעש ומעט דיאטה.
לטעמי - לצרכים של פוזה נטו.