לא מצליח להגיע למהירות המירבית של הקטנוע

lololol4

New member
לא מצליח להגיע למהירות המירבית של הקטנוע

היי לכולם,

רכשתי קטנוע PCX125 לפני כ-4 חודשים והמהירות המירבית שאני מצליח להגיע איתו היא 100 קמ"ש. אתמול פתאום לא הצלחתי לעבור את ה-90 קמ"ש,ואני חייב לציין שאני עושה את אותה דרך כל הזמן ובאיזור מישורי. גם היום המהירות המירבית שהגעתי אליה היא 90 קמ"ש. על מה זה יכול להעיד? האם בעיה במשהו מסויים? הקטנוע לא משמיע רעשים מיוחדים או מעיד על בעיה כלשהי חוץ מהמהירות שנפגמה. תודה לכל העוזרים!!
 

hofnoan

New member
אתמול והיום היתה רוח חזקה

רוח מאוד משפיעה על קטנועים במיוחד בנפחים האלה.
כעיקרון הוריטאור לרבות רצועה ורולים יכולים להשפיע אבל זה לא יכול לקרות מהיום למחר. זה הדרגתי. שאתה נותן גז אתה מגיע עד הסוף בטורים? אולי השתחרר טיפה הכבל גז ואתה לא נותן פול?....
 

בנדיטון

New member
האם הקטנוע לפני טיפול גדול?

יכול להיות שהגיע הזמן להחליף רצועה או חלפים אחרים בוריאטור.
שחיקה שלהם יכולה לגרום לירידה במהירות הסופית.
 

anigodin

New member
תנסה להאיץ לאט יותר

אני עם PCX כבר כמעט שלוש שנים (בסוף החודש הבא).
מעבר לכך שהכלי מוגבל אלקטרונית למהירות של 100 קמ"ש, שמתי לב, בנסיעות בכביש מהיר שהדרך שבה אני מאיץ משפיעה על המהירות הסופית אליה אני מצליח להגיע.
אם אני מאיץ מהר, אני מגיע למהירות של כ-90 ולא מצליח לעלות מעבר לזה.
אם אני מאיץ בצורה הדרגתית יותר, אמנם לוקח לי יותר זמן להגיע למהירות גבוהה אבל המהירות הסופית גבוהה יותר והצלחתי גם להגיע, לפחות על השעון, למהירות מעל ל-110 אבל רק לכמה שניות... מעבר לזה הכלי לא מצליח להאיץ יותר בגלל המגבלה האלקטרונית.
אני מניח שלמרות שראיתי 110 על השעון, המהירות האמיתית הייתה 100 בגלל סטיית מדידה (אם אני לא טועה, 10 אחוז סטיה זה משהו סביר בקטנוע, לא?).
 
למעלה