שאלות בנושא G-dink 125

ronenrozen

New member
שאלות בנושא G-dink 125

שלום לכולם,

יש ברשותי את הקטנוע כבר שנתיים ועברתי איתו 10500 ק"מ, בקרוב טיפול גדול.

יש שתי תופעות שרציתי לברר מולכם האם תקינות.

1.בזמן האחרון כאשר אני בולם קצת חזק יותר מהרגיל אבל לא מספיק חזק בשביל נעילת גלגלים, הגלגלים מתחילים לברוח לי ואני צריך לייצב את עצמי. האם זה נובע מחוסר שמן בבלמים? גלגלים שחוקים כבר? ואם מדובר בגלגלים שחוקים לאיזה גלגלים מומלץ להחליף לדגם זה?

2.כאשר אני עומד עם הקטנוע ברמזורים או בכל סיטואציה שהוא במנוחה הסמן במד תורים עושה קפיצות קטנות כאלה ושומעים את המנוע מפעפע (כאילו הוא עובד לשנייה ומפסיק עובד לשנייה ומפסיק וזה מה שמקפיץ את הסמן)
האם זה תקין?
 

בועז בר

New member
אתה עדיין עם צמיגי המקסיס המקוריים?

אני הרגשתי שיפור עצום עם החלפה לצמיגים איכותיים (מישלין 2CT).
&nbsp
לגבי ה'שיהוקים' של המנוע - אם זה קורה באופן קבוע ואתה עדיין באחריות, שווה להגיע למוסך המרכזי ולקבל אבחנה.
ב-250 זה היה קורה לעתים רחוקות, בעיקר כשהמנוע היה קר.
 

ronenrozen

New member
עדיין עם הצמיגים המקוריים..

הצמיגים שאמרת אמורים להתאים גם לדגם של ה125 נכון? זוכר במקרה מה העלות שלהם?
והאם לצפות שיהיה אותם בכל מוסך?
האחריות כבר נגמרה לפני חודש, האם לדעתך זה סובל דיחוי של עוד 1400 ק"מ עד שאגיע לטיפול 12 אלף?
 

xfwind

New member
לגבי "1": בדוק לחץ אויר. אלה ימים של שינויים במז"א

ומשפיעים על ל"א.
חשוב שגם תראה מה מצב הכביש בכל מקום שאתה מרגיש "בריחה".
 

ronenrozen

New member
אבדוק לחץ אוויר

לא מזמן הלכתי למלא אבל לא הצלחתי לפתוח את הפקק של הונטיל בגלגל הקדמי אז מילאתי רק אחורי ומאז שכחתי מזה.
&nbsp
אני מסתכל על הכביש בדרך כלל, לא שמתי לב לשמן או משהו שאמור לגרום לזה
 
למעלה