רכישת קטנוע חשמלי של בליץ מוטורס - סיכון כספי?
אני שוקל לקנות קטנוע כרכב שני בנוסף לאוטו המשפחתי, ולהגיע איתו לעבודה (גבעתיים-רמת השרון) פעמיים/שלש בשבוע.
עשיתי נסיעת מבחן על בליץ מוטורס 3000 והתרשמתי מאד מהשקט והרוגע של נסיעה עליו. מרגיש לי יותר כמו שטיח מעופף מאשר כלי דו גלגלי "רגיל" רוטט, רועש ומריח שמן.
היצע דגם ה3000 ביד2 דל ביותר ולכן נשאר לקנות חדש או לא לקנות בכלל (אופציה שלישית, כמובן היא לקנות קטנוע רגיל).
השאלה היא עד כמה מסוכן להשקיע 18.5K בקטנוע ש:
1. מגיע מחברה קטנה שהיא גם היצרן (לדעתי כ300+ כלים שנמכרו מאז שהתחילה הפעילות ב2013). בעצם שוויו של הכלי מחובר להצלחת החברה. אם היא חס וחלילה לא מחזיקה מעמד, שווי הכלי יכול לצנוח.
2. שוק יד 2 לא ברור - אין מספיק כלים למכירה כדי מה המחיר האמיתי בו נמכרים קטנועים אלה.
3. במחיר הזה ישנן אופציות איכותיות הרבה יותר מבחינת התנהגות כביש, כח, חומרים וכו'.
תודה.
אני שוקל לקנות קטנוע כרכב שני בנוסף לאוטו המשפחתי, ולהגיע איתו לעבודה (גבעתיים-רמת השרון) פעמיים/שלש בשבוע.
עשיתי נסיעת מבחן על בליץ מוטורס 3000 והתרשמתי מאד מהשקט והרוגע של נסיעה עליו. מרגיש לי יותר כמו שטיח מעופף מאשר כלי דו גלגלי "רגיל" רוטט, רועש ומריח שמן.
היצע דגם ה3000 ביד2 דל ביותר ולכן נשאר לקנות חדש או לא לקנות בכלל (אופציה שלישית, כמובן היא לקנות קטנוע רגיל).
השאלה היא עד כמה מסוכן להשקיע 18.5K בקטנוע ש:
1. מגיע מחברה קטנה שהיא גם היצרן (לדעתי כ300+ כלים שנמכרו מאז שהתחילה הפעילות ב2013). בעצם שוויו של הכלי מחובר להצלחת החברה. אם היא חס וחלילה לא מחזיקה מעמד, שווי הכלי יכול לצנוח.
2. שוק יד 2 לא ברור - אין מספיק כלים למכירה כדי מה המחיר האמיתי בו נמכרים קטנועים אלה.
3. במחיר הזה ישנן אופציות איכותיות הרבה יותר מבחינת התנהגות כביש, כח, חומרים וכו'.
תודה.