ואני רק אוסיף לך את המידע הנ"ל...
ימאהה טריסיטי הוזכר כאן למעלה. מאחר ואתה במילא נכנס לרכיבה על NMAX, עשה לעצמך טובה וקח גם טריסיטי לסיבובון קצר. לא משנה כמה בטחון הרגשת על כל כלי אחר, אתה תחוש בהבדל אחרי חמש וחצי שניות על טריסיטי, בעיקר אם תמצא איזו כיכר חביבה ותקיף אותה כמה פעמים, חפש חריצי-אורך בכבישים המצויינים שלנו ונסה להרגיש אם זה בכלל מורגש (זה לא), קנח באיזו הטייה על אספלט רטוב מהשקייה, פרגן לעצמך בלימה בסיבוב או סתם רד על בלימת חירום בנסיעה ישרה על גבול נעילת גלגלים קדמיים (ומעבר לה)...
הקטנוע שהחלפתי בטריסיטי היה הונדה דילן 150, כבודו במקומו - אהבתי כל רגע עליו, ובמשך לא מעט שנים - אין מה להשוות בין תחושת הנינוחות שהטריסיטי משרה בעיר לבין דילן או כל דבר אחר בקטגוריה. אמת, הוא יאיץ פחות טוב ויגיע למהירות מירבית נמוכה יותר, אבל הערך המוסף של התנהגות הכביש שלו צריכה להחוות, לעניות דעתי, לפני שתקבל החלטה סופית על הרכישה ובעיקר כעת כשהמחיר שלו הוזל ב-3,000 ש"ח...