שוקל להשתדרג ל-400

regev0502

New member
שוקל להשתדרג ל-400

אז כמו בכותרת, נוסע כיום על דאון טאון 300, רוצה קצת לעלות מבחינת מהירות בין עירונית ולהיפטר מהמינוסים של הדאון טאון-
1. האצה לא מרשימה, עד 60 הקטנוע מאיץ יפה מאוד, מעל 60 הוא הוא מטפס לאט, ומרגיש לי שלא נוח לקטנוע לנסוע מרחקים על 130.
2. וויברציות מציקות שאשמח להיפתר מהם.
3. יש לציין שהקטנוע מקורי לחלוטים ללא שום שיפור של אגזוז או וריאטור.
הלב אומר איקס מקס 400- יפה מאוד, המון מקום מתחת למושב.
מדובר בחדש 2015.
השאלה היא כמה הבדל יש ביניהם בכח? האם מהירות השיוט בבינעירוני תשתנה? תאוצה? והאם זה בכלל שדרוג לעומת דאון טאון 300?
וקצת אור בנוגע לצריכת דלק ואמינות של הקטנוע.
 

בועז בר

New member
שדרוג, אבל לא דרמטי.

ההספק דומה, יש יתרון במומנט ל-400, אז הדחף מעט חזק יותר.
יחידת ההנעה של הדאונטאון די נמרצת, כך שנראה לי שאת השיפור הקטן בביצועים תמצה די מהר.
המהירות המרבית של הימאהה עומדת על כ-150 על השעון, אז אפשרי שיוט על 130, אבל לא ממש רגוע.
מי שמשייט רגוע במהירות הזו הם קטנועי ה-600, וברמת המחיר של האיקסמקס 400 אפשר למצוא את המקסים 600 של סאן יאנג. 130 קמ"ש ב-5K סל"ד רגועים למדי.
&nbsp
2. ויברציות יש לכל הסינגלים הגדולים, ברמה כזו או אחרת, אז הפתרון הוא לעבור לטווין - דוגמת הטימקס, סילברווינג 400-600, ובורגמן 650.
 

regev0502

New member
תודה על התגובה!

1. להשקיע על טימקס נראה לי קצת מוגזם, ויד 2 אני חושש כי זה קטנוע שעובר הרבה ידיים מתעללות וכמעט בלתי אפשרי להשיג אחד שמור, והאמינות חשובה לי מעל לכל, בנוסף האחזקה של הטימקס יקרה מאוד לכן הוא ירד מהפרק.
2. האם במעבר ל400 יהיה שיפור בתאוצת ביניים?
3. כל טווין אחר לא בא בחשבון עקב A1.
אני לא מחפש מעבר דרמטי מדי מבחינת יחידת ההנעה, פשוט עוד מעט במהירויות ביניים וזה יספק אותי לחלוטין.
 

Yemeth

New member
יש לך אפשרות לסילברווינג 400?

הוא יותר חזק מה-400 האחרים (בקצת) ואולי חלק יותר.
 
למעלה