המלצות לביטוח מקיף ו לאזעקה

מסטרנט

New member
המלצות לביטוח מקיף ו לאזעקה

מישהו פה יכול לתת המלצות לחברות לביטוח מקיף לקטנוע ולאזעקה טובה שעומדת בתקנות של חברות הביטוח שהיא אמינה?
 

anigodin

New member
אזעקת רב בריח MVP

זו האזעקה שיש לי כרגע.
כשקניתי את הקטנוע (הונדה PCX) נשאלתי אם אני רוצה אזעקה. אמרתי שכן והם אמרו שזו האזעקה שהם מתקינים אבל ציינו שהם מתקינים ללא צופר בהתאם לתקנות שאוסרות על אזעקה מרעישה (לפי חוקי הרעש החדשים).
הם אמרו שאם אני רוצה אוכל להוסיף צופר אח"כ לשיקולי אבל הם לא יתקינו אחד.
כשהאזעקה מופעלת היא מצפצפת בשלט והקטנוע עצמו מהבהב עם הוינקרים.
בסך הכל זו אזעקה לא רעה. כדאי לכוון אותה בהתחלה כך שחתול מקרי לא יפעיל אותה אם הוא החליט לנוח על מושב הקטנוע. בבניין בו אני גר יש קהילת חתולים רצינית ויש שני חתולים במיוחד שמחבבים את המושב של הקטנוע שלי. אחד מהם הוא כנראה שמן יותר מהשני כי הוא מצליח להפיק אזעקת הטיה (יש שלושה סוגים של אזעקות - מכה, הטיה ועוד משהו שאני לא זוכר כרגע).
אם האזעקה מכוילת כמו שצריך, לא יהיו לך אזעקות שוא.
חשוב: השלט שמגיע אינו אטום למים! לכן אם אתה רוכב בגשם דאג להוריד אותו מהצרור או לאטום אותו לפגעי מזג האויר בדרך כלשהי. לא ברור לי למה אין שלט אטום למים אבל זה מה שיש והאמת שזה די מעצבן. ניסיתי למצוא נרתיק אטום למים עבורו אבל עד עתה לא הצלחתי.

לגבי ביטוח, רכשתי ביטוח מקיף בשנה הראשונה דרך ביטוח ישיר. לא התרשמתי שיש הבדלים גדולים בין החברות בתעריפי המקיף לדו"ג. רוב הרוכבים לא קונים מקיף אחרי השנה השניה וחברות הביטוח לא מתאמצות להתחרות בענף הזה.
כשאמרתי לנציגת ביטוח ישיר שהונדה מתקינה אזעקות בהתאם להוראות היא הייתה מופתעת לטובה ואמרה לי: סוף סוף יבואן שעומד בתנאים!
הזכרתי לה שכל הסיפור של האזעקות נולד בגלל דרישות של חברות הביטוח והיא זרקה את האשמה הלאה למשטרה שלא ממש עשתה יותר מדי לטפל בגניבות רכב (מה שכנראה נכון באופן חלקי).
בשנה השניה ביטחתי רק צד ג'. התלבטתי אם לבטח שוב במקיף והנציג של ביטוח ישיר אמר לי שלא כדאי כי לפי הסטטיסטיקה שלהם כמעט כל הרוכבים על PCX שביטחו אצלם לא רכשו מקיף בשנה השניה...
 
למעלה