כשאני

most solid

New member
כשאני

רוכב ויש טלפון אז אין לי בעצם איך לענות כי אני גם לא אשמע אותו וגם לא אדע שמצלצלים אליי בכלל,לכן רציתי לדעת איך אפשר להתקין או איפה להתקין דיבורית ,שלא בתוך הקסדה שלא תהיה קרינה שתבשל את המוח ואיפה אפשר להתקין את הטלפון גם.
תודה ,אודה על מידע בנושא,
יניב
 

אם פי 3

New member
יותר טוב...

1. כשאתה רוכב, חשוב מאד להתרכז בכביש ובתנועה. טלפון (סלולרי יותר מרגיל) מסיח את דעתך. אתה יכול לראות את זה על הנהגים סביבך. כך שמאד רצוי לא לדבר בטלפון בכלל תוך כדי רכיבה. אם, לפי מה שכתבת בהודעה אחרת, רכיבה שלך היא באורך 20-30 ק"מ - לא נשמע לי נורא לא להיות זמין לפרק הזמן הזה.
&nbsp
2. דיבורית קסדה מחוברת בבלוטות'. זניח מבחינת הקרינה. כל פתרון אחר לא יאפשר לך לשמוע היטב עם הרעש הסביבתי. אוזניה ישירה - הרבה פחות נוח, יעיל - ומותר רק אחת (לא חוקי לרכוב עם שתי אוזניות). אני גם לא אוהבת חיבור חוטי. נראה לי בעייתי במקרה של נפילה, תנועה בלתי מתוכננת וכו'. (בתאונה קשה הכבל כנראה יקרע, אז זה לא משמעותי).
&nbsp
3. יש טענה שכדאי להיות עם טלפון בכיס, למקרה חירום, כשעפת מהקטנוע ואתה לא יכול לזוז. זה פחות יעיל כשמדובר על סמארטפון עם מסך מגע - שסביר שלא ישרוד נפילה חמורה וגם קשה עד בלתי אפשרי לתפעל עם כפפות (יש אמצעים שעוזרים חלקית).
&nbsp
4. יש דיבוריות קסדה טובות, ויש גם מתקנים לכידון לטלפון.
&nbsp
לי יש דיבורית קסדה, לרוב אני אפילו לא מדליקה אותה. הטלפון עצמו נמצא אצלי לרוב בכיס, אלא אם אני צריכה WAZE - ואז אני משתמשת גם במתקן וגם בדיבורית. הוספתי לאופנוע שלי שקע 12V, כך שיכולה לטעון תוך כדי רכיבה (הכרחי בשימוש ארוך בוויז).
&nbsp
 

פרארי1

New member
אין מה להוסיף אחרי תשובה מפורטת וטובה כל כך


 

most solid

New member
תודה אמ פי ,נכון

אני כל יום נוסע בערך 30 ק"מ אז באמת כנראה לא כזה דחוף,אבל ווייז באמת לפעמים צריך אז עדיף לשים משהו על הכידון.
&nbsp
 
למעלה