טוב... השאלה המתבקשת: Xevo 250 VS Downtown 350

Ofericko

New member
טוב... השאלה המתבקשת: Xevo 250 VS Downtown 350

שוב שלום לכולם.

לפני כ-10 חודשים רכשתי Xevo 250 שמשרת אותי בצורה נפלאה עד כה. עם זאת, הרכיבה שלי מתאפיינת בכ-110 ק"מ, חמישה ימים בשבוע, כשרוב המסלול בינעירוני ולא מעט גורמים, כאן בפורום ומחוצה לו, המליצו לעלות בנפח עקב כך.

עד כה לא ראיתי בהיצע הקיים כלי שבאמת מצדיק את ההחלפה של ה-Xevo ועכשיו נכנס לתמונה ה-Downtown 350.

נכון שזה אולי מוקדם מדי אבל בכל זאת אשמח לשמוע את דעתכם:
1. האם הייתם ממליצים על ההחלפה כעת?
2. אני כמובן אזמין נסיעת מבחן אבל אולי מישהו כאן כבר יודע לספר על נוקשות הרכיבה שאפיינה את ה-Downtown הקודם. האם הרכיבה על החדש נוחה יותר?
3. עד כמה הנחיתה המעצבנת מ-350 סמ"ק הרשום לבין ה-320 סמ"ק בפועל משמעותית והאם הנחיתה הזו מצדיקה אי-החלפה מה-Xevo?
4. במה ה-Downtown החדש נופל מה-Xevo?
5. כמה הביטוח שלי יקפוץ אם אחליף?
6. האם ההפרש בין Trade-in בעופר אבניר לבין מכירה ביד 2 עשוי להיות ניכר? מדובר על Xevo שנרכש לקראת סוף 2014. טופל היטב במוסך החברה.
7. ה-Xevo נכנס לטיפול אחת ל-5000. איך זה ב-DownTown?
8. מה ההפרש בין הכלים בנוגע לאכילת הגז?

תודה רבה!!
 

ch561

New member
עזוב מה המליצו, הכי חשוב

אתה מרגיש שאתה צריך יותר כוח?
אם כן, אז ה DT 350 הוא מועמד טוב.
 

אם פי 3

New member
יכולה לענות רק על מקצת השאלות...

1. אני חושבת שהשיקול למועד ההחלפה הוא בעיקר כלכלי, ולכן תלוי ביכולות שלך.
- כל מעבר כלי (אלא אם זה שנמוך משמעותי) הוא הוצאה כספית.
- ה-XEVO שלך הוא יחסית חדש, אבל מכירה כיד שניה תמיד מאבדת ערך.
- DT350I יש מן הסתם רק חדשים - אם תחכה קצת, בטח יהיו בשוק גם משומשים (אם יורשה לי להתנבא, בתקווה שלא אצא שוטה מהעניין, אני מעריכה שבחודשים הקרובים שוק המשומשים יגדל מאד, כי אנשים באיזור תל אביב יבהלו מהפקקים, יעברו לדו"ג, ורבים מהם יגלו שזה לא בשבילם...).
- קיץ זו עונה טובה יחסית למכירה, ואולי השנה במיוחד, בזכות הנאמר לעיל.
&nbsp
3. ההשוואה שלך צריכה להיות מול ה-XEVO שלך. יש לך עליה של 8 כ"ס מ-22 ל-30. עד כמה זה משמעותי, אני לא יודעת. אני חושבת שנסיעת מבחן תענה לך גם על זה.
&nbsp
5. את ההפרש המדויק בביטוח לפי הפרמטרים שלך, אתה יכול לחשב במחשבון הביטוח (גגל).
&nbsp
6. בעקרון במכירה ישירה, תאבד פחות ערך, אבל זה תלוי בכשרון המיקוח שלך ובמזל, למצוא קונה. איזור המגורים שלך לא יקל עליך בנושא הזה. אני לא הצלחתי למכור דרך יד 2, אבל כן דרך המוסך שלי (גם הקודם וגם הנוכחי), בתשלום עמלה מסוימת (אבל ניצול החשיפה המוגברת וכשרון המיקוח של איש המכירות שלהם).
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

rusti james

New member


כל מלה בסלע, כהרגלך.
אוסיף על ההפרש בכוחות הסוס גם את ההפרש במשקל. רק בשקלול שני הנתונים האלה ניתן לקבוע שדרוג בכוח הזמין הלכה למעשה.

חוצמזה, כמובן, אם אין צורך אמיתי לשדרוג (מבחינת צרכים ויכולות) הרי ששדרוג לחדש בשביל ההתחדשות סביר שיעלה כסף ולא יהיה כלכלי אבל זה לא כל מה שקובע...
אמרו כבר לפני - אופנועים קונים מהלב.
 

xfwind

New member
בהיבט של ה"דגם חדש" - (אם, אמנם)

אם זה דגם חדש של DT - הייתי ממתין שנה + כדי לצפות אם הוא נקלט כראוי ואין לו איזה מחלות ילדות שיש לפעמים לדגמים חדשים.
 
על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון...

ובמילים אחרות - אשתדל לענות על כל השאלות.
היו ברשותי שני XEVO (חדשים) ומזה שנה וחצי דאונטאון חדש (300) כך שאני חושב שביכולתי לענות:

1. האם הייתם ממליצים על ההחלפה כעת?
==> בפורום WHEELZ יש בחור שכתב פוסט על הדגם החדש. תוכל לקרוא את חוויותיו. כ"כ הוא מציין שאין כרגע במלאי. אבל למה לא לקנות "כעת" בעצם?

2. אני כמובן אזמין נסיעת מבחן אבל אולי מישהו כאן כבר יודע לספר על נוקשות הרכיבה שאפיינה את ה-Downtown הקודם. האם הרכיבה על החדש נוחה יותר?
==> אכן הדגם הישן נוקשה יותר מה-XEVO וא"א לשלוח רגליים קדימה. אולם מצד שני מיגון הרוח והמרחב הניכר במושבים עדיפים בדאונטאון. כ"כ הדאונטאון מרגיש לי יציב ובטוח יותר. לטעמי הוא חבילה עדיפה. בדגם החדש (שוב - עיין בפוסט הנ"ל ב-WHEELZ) ניתן לשלוח רגליים קדימה. לא בדקתי.

3. עד כמה הנחיתה המעצבנת מ-350 סמ"ק הרשום לבין ה-320 סמ"ק בפועל משמעותית והאם הנחיתה הזו מצדיקה אי-החלפה מה-Xevo?
==> הדאונטאון החדש והישן חזקים הרבה יותר מה-XEVO כך שהשאלה לא ברורה לי. רוב דגמי ה-200 הם בעצם 178 סמ"ק. so what?

4. במה ה-Downtown החדש נופל מה-Xevo?
==> מחיר, מחירי טיפולים. וזה נכון גם לדגם הישן.

5. כמה הביטוח שלי יקפוץ אם אחליף?
==> סביב 800 ש"ח. תברר במחשבונים

6. האם ההפרש בין Trade-in בעופר אבניר לבין מכירה ביד 2 עשוי להיות ניכר? מדובר על Xevo שנרכש לקראת סוף 2014. טופל היטב במוסך החברה.
==> גש לסוכנות (אחת לפחות, ורצוי גם סוכן שאיננו סניף של החברה דוגמת פרפר שם אני רוכש) ובקש הצעה לקטנוע שלך. לא תהיה לך שום דרך אחרת לדעת

7. ה-Xevo נכנס לטיפול אחת ל-5000. איך זה ב-DownTown?
==> כנ"ל. אולם החלפת רצועה חובה כל 10 (ב-XEVO חובה ב-15), כך שבפועל העלות יקרה יותר באורח לא זניח. מחיר טיפולי האלף והחמש זהה פחות או יותר.

8. מה ההפרש בין הכלים בנוגע לאכילת הגז?
==> מ-1/31 ירדתי ל1/27
בהצלחה!
 

ch561

New member
לגבי הטיפולים ב DT350

לפי איש המכירות בעופר אבניר, עלות האחזקה של DT 350 צפויה להיות יותר זולה מאשר של ה DT300, מכיוון שהחלפת הרצועה ב 350 היא כל 20000ק"מ במקום 10000 ק"מ.
מחיר טיפול 20K ק"מ הינו 1700 ש"ח כולל מע"מ ורצועה.
 

Ofericko

New member
תודה רבה
איפה בפורומים שם

אני יכול למצוא את ההודעה שלו? בפורום הכללי?
 

Ofericko

New member
תודה רבה לכולכם! אני מניח שאדע הרבה יותר

אחרי רכיבת הניסיון.
&nbsp
ברור ליל לחלוטין שיש הבדל משמעותי בין הכלים במיוחד כשמדובר ברכיבה בינעירונית ממושכת כל יום. עם זאת, השאלות שלי בעצם כיוונו לשאלה האם ההבדל הזה משמעותי מספיק בשביל להחליף. ועל זה קצת קשה לענות.
&nbsp
תודה רבה!
 

most solid

New member
לי

יש אקסייטינג 250 2013 ואני עושה כל יום בין 40 ל60 ק"מ ,הוא לא מהיר כל כך כמו מול הXEVO 250 שהיה לי אבל קטנוע טוב,טיפולים זולים יחסית,
 
למעלה