מעוניין להחליף קטנוע. דרישות צנועות בפנים

yair_bar

New member
מנהל
מעוניין להחליף קטנוע. דרישות צנועות בפנים

שלום חברים.

רוכב על וספה px150 מודל 94 בהנאה.

אבל קצת חלש לי ואין לי סבלנות למילוי שמן בכל תדלוק והילוכים ידניים וברקסים שלא עוצרים...

אז חשבתי לעבור לקטנוע קצת יותר מודרני.

הדרישות שלי:

חזק יחסית
נוח להשתחלות בפקקים
מראות צד שלא מהוות מכשול ברכיבה צפופה
נראה טוב
מושב כפול להרכבה או לפחות מאד נוח להתניידות זוגית
מקום לשתי קסדות מתחת למושב
עם יכולת להוסיף ארגז
האצה סבירה פלוס
ברקסים טובים מאד
יציב
אמין

אשמח להמלצות לקטנועים עד 150 סמ"ק במחיר עד 10K (ליד שנייה שיהיה אמין וישרת אותי נאמנה 3 שנים)

תבוא עליכם הברכה
 

אם פי 3

New member
כמעט כל קטנוע שתבחר יהיה שדרוג רציני

אבל: למה עד 150? 150 זו קטגוריה מתה, מאז שינוי דרגות הרשיות ב-2006, כך שרוב הקטנועים ישנים ועייפים (לא כמו וספה משנת 94, ועדיין). 125 זו אפשרות, אבל אחת הדרישות שלך הייתה שיהיה חזק יחסית,ולכן הייתי הולכת לכל הפחות על 200 (שזה בעצם 178) ובעדיפות על 250.
&nbsp
עוד: שתי קסדות שלמות מתחת למושב זו לא אופציה שאני מכירה, אבל בג׳וימקס למשל, יש המון מקום וכמובן שאפשר גם להוסיף ארגז גדול (אבל בשביל שיכנס לך לתקציב הוא צריך להיות ישן למדי). יש כמובן עוד קטנועים עם תא מטען גדול.
מושב כפול הוא גם סטנדרט, והחריגים הם אלו שבהם זה לא קיים.
&nbsp
אני חושבת שאם אתה רוצה להנות משדרוג משמעותי לקטנוע מודרני, אמין ולא שחוט, כדאי לך להגדיל קצת את התקציב. יש אמנם מציאות גם במחירים הזולים, אבל גדול יותר הסיכון לכלי שכבר עבר הרבה בחייו - וקטנועים לא מזדקנים כל כך יפה.
&nbsp
 

xfwind

New member
ה-JM250 מוזרק, 2009 שלי נמכר ב- 9K ש"ח

42K ק"מ, מצב מצויין, יד ראשונה וטיפולים מתועדים.
&nbsp
 

jony stekino

New member
רק תראה כמה לא שווה לקנות הונדה

ההונדה שלי נקנה ב 2008 יד ראשונה לפני 3 שנים רציתי לעשות טרייד אין הציעו לי עליו באלבר 1500 ש"ח
 

בועז בר

New member
אם יורשה לי (ויורשה
)
פחחחח...


קודם כל צריך לדעת איזה הונדה לקנות. (לא מקטגוריה מתה של 150 סמ"ק)

&nbsp
שנית - צריך לדעת איפה לעשות טרייד אין על הונדה. (בהונדה)

&nbsp
אז נכון, זו חתונה קתולית עם המותג, אבל וואט-דה-הל! מי בכלל רוצה משהו אחר?!

&nbsp
*אחד שיודע
(ושעשה אצלם טרייד-אין השבוע על קטנוע מצוין בלי שוק, תמורת קטנוע עוד יותר מצוין בלי שוק
)

&nbsp
חוץ מזה - אני לא רוצה לחשוב כמה יציעו לי בטרייד-אין על הפיאג'ו X8-250 מ-2007 עם 85K שנוסע כמו חיה רעה,
עושה טיפול קטן וזול פעם בשנה, וטיפול גדול וזול פעם בשנתיים)

&nbsp
אז העדר קונה סאן יאנג
נו...
(סליחה גדי
)
 

jony stekino

New member
ולהזכיר לך שמחיר הפנתאון ב2008 עלה 29K שח והגוימקס 20K שח

ואלבר אמורים לתת מחירון לכולם , אז דווקא להונדה 150 החליטו להביא 1500 שהמחירון שלו היה 6000 ש"ח
אם על גוימקס 2009 הוא קיבל פאקינג 9000 ש"ח

אז תסלח לי בועז אולי זה לא עדר , אולי זה "חוכמת ההמונים"
 

פרארי1

New member
המחירון של הפנתאון היה גבוה רק כי היה יקר מאד כחדש

זה לא באמת שיקף שום דבר קרוב לסחירות שלו, עקב הנפח הבלתי מבוקש בעליל.
אלבר לקחו ג'וימקסים בכל מצב ושילמו מחירון משתי סיבות - עקב הפופולריות שלהם, יש להם סיכוי להימכר (להבדיל מהפנתאון שהיה נקבר אצלם) ולא פחות חשוב - "לדפוק" את מטרו ולהעלות לכביש כמה שיותר קטנועי דיאלים על חשבון סאן יאנג, שוב, שיקול שלא תופס לגבי הונדה בכלל והפנתאון בפרט.
 

Ronyoter

New member
אתה צודק

זה שהם נותנים על הגוימקסים מחירון זה כי הם נמכרים כמו לחמניות חמות, ככה אלבר גם מעלה עוד דיאלים על הכביש. לפחות נותנים מחירון..
 

jony stekino

New member
עזוב אלי , ואם במקום פנתאון 150 היה לי פורסייט 250

אתה חושב שהייתי מקבל יותר מ 2000 ש"ח ?
 

vmisha

New member
אתה בטח יודע מה זה "אמור"

אף אחד לא יתן מחירון על כלי, שאין מצב למכור אותו אפילו בחצי מהמחיר.
"חוכמת ההמונים" אומרת "אל תצא בהפסד". על החוכמה הזו דיברת?
 

xfwind

New member
ההתנצלות מתקבלת. אני שמח שיש בי בכל זאת

התנהגות נורמטיבית (לעומת כל כך הרבה דברים שעשיתי הפוך).
 

תומר8450

New member
XEVO 250

עומד בכל הדרישות שלך, למעט המחיר כנראה. נכנסות שתי קסדות מלאות (אחת מתחת למושב ואחת בתא המטען המובנה), בשביל ארגז אפשר לקנות סבל ייעודי ולהוסיף (או ליפול במקרה על אחד שכבר יש לו).
אולי שנתונים מעט ישנים יותר במצב טוב ייכנסו בתקציב.
&nbsp
כמו שכבר שהסבירו לך, אין סיבה ממשית לחפש קטנוע 150 סמ"ק, שכן אם אני לא טועה אפילו הקפיצה בביטוח מתבצעת ב125.
 

yair_bar

New member
מנהל
הבהרה לגבי הצורך בכח

מי שרכב בעברו על וספה וודאי יודע שהיא מאד חלשה. כך שוודאי שגם 125 יהווה שיפור משמעותי.

האם באמת ב 125 יש קפיצת ביטוח? תמיד חשבתי שרק ב-50

במצב כזה וודאי שעדיף לי למצוא 125 שתעשה את העבודה
 

rusti james

New member
הקפיצה היא ב51סמ"ק. מקום ל2 קסדות-TGB X-MOTION.

מצטרף להמלצות על נפח בין 200 (172) ל250 (הייתי ממליץ על 300 אבל ב251 יש עוד קפיצה בביטוח)
&nbsp
שווה לדעתי למתוח קצת את התקציב ולקנות משומש-חדש ; כלומר בן שנה ו/או פחות משנתיים שעבר בדיקה ויצא כמו חדש...
&nbsp

&nbsp
 

בועז בר

New member
ציפור קטנה לחשה לי...


שיש בטרייד-אין של הונדה S-wing 125, מודל 2012 שמור, מטופל, ומחוזק עם מאלוסי,
&nbsp
אולי טיפה מעל התקציב שלך, אבל שווה ובהחלט שדרוג עצום לווספה, ובכלל לכל 125 אחר.
&nbsp
*חזק יחסית
גם חסכוני, 1:26 בעירוני צפוף וגם חזק - 13 כ"ס
*נוח להשתחלות בפקקים
קליל, זריז, עם צידוד מעולה
*מראות צד שלא מהוות מכשול ברכיבה צפופה

*נראה טוב
|מרצדס|
*מושב כפול להרכבה או לפחות מאד נוח להתניידות זוגית

*מקום לשתי קסדות מתחת למושב
קסדה מלאה + עוד מקום לתיק בינוני
*עם יכולת להוסיף ארגז
סבל מקורי מובנה
*האצה סבירה פלוס
עם המאלוסי הוא טוחן כמעט כל 125 אחר, ומראה את הזנב גם לגדולים יותר. במקור - סביר וזהו.
*ברקסים טובים מאד
שני דיסקים במערכת משולבת (דגמי 2010 כוללים גם ABS)
*יציב
מאוד
*אמין
הונדה...(וגם זול לתחזוקה)
&nbsp
ואם כבר חטפו אותו, או שהמחיר גבוה -
יש עוד כמה בלוח, כשאלה מ-2010 כוללים כאמור גם ABS, ונסחרים די הרבה מתחת ל-10K₪
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
למעלה