פעם אחת מותר. מוכר את הבייבי שלי :)

  • פותח הנושא Axiel
  • פורסם בתאריך

Axiel

New member
פעם אחת מותר. מוכר את הבייבי שלי :)

מוכר נקסוס 500, שנת 2010.
יד 3, 36000 ק"מ.
אחרי טיפול 35k.
סט צמיגים חדש לחלוטין (מאפריל) של בריג'סטון.
מגיע עם סבל מקורי של GIVI וארגז 53 ליטר (לזוג קסדות)
40 כ"ס ומתאים לרשיון A1
נמצא באיזור גבעתיים.

רוב הנסיעות רמת גן-תל אביב והק"מ בהתאם.
יש היסטורית טיפולים מלאה מאז שקניתי אותו.
לא נחסך שקל. מבקש 18500 ולא גמיש במיוחד.
מוכן להחליף ב-CBR250 או בייבי נינג'ה עם תוספת מצידי.

0546326749.





 

xfwind

New member
קשה להאמין שאופנוע 250 יתן לך תמורה כמו הגדלנוע הזה

 

Axiel

New member
הנסיעות שלי השתנו.

הפכו להיות 20-30 ק״מ ביום עירוני עם יום או יומיים בשבוע שמוסיף 50 ק״מ של בינעירוני.
בתאכלס חיפשתי לשדרג למשהו יותר מפלצתי אבל אני לא רוצה למצוא את עצמי עם כלי מלפני כמעט עשור. איך שהתקציב נראה כרגע, נראה שיש לי כמה חודשים טובים לחסוך.
בזמן הזה אני מעדיף להתרגל להילוכים וללמוד קצת לפני שאני קופץ על כלי עם 80 סוסים ומוצא דרך מהירה יותר להרוג את עצמי.
&nbsp
אני עדיין מתלבט בין איזה gs נחמד לבין ה-250 המוצלחים של הקטגוריה.
 

אם פי 3

New member
המעבר להילוכים לא מצדיק בעיני

שנמוך כזה.
&nbsp
אמנם לוקח קצת זמן להרגיש טוב ובטוח גם על אופנוע, אם עד היום היית רק על קטנועים, אבל עם קרוב ל-200 ק"מ בשבוע, זה יעבור לך מהר מאד - ותשאר עם כלי שלא בטוח שמתאים לצרכים שלך - גם כי הוא ספורטיבי ולרוב האנשים זו תנוחה שפחות נוחה לשימוש יומיומי (יש כאלו שמסתדרים טוב), פחות אופציית נשיאה, וגם כי הוא חלש יחסית למה שאתה מכיר ורגיל.
&nbsp
באופנועים, גם אלו שסביב גיל 10, יכולים להיות במצב מצוין לגמרי. איכשהו, הם מזדקנים יותר טוב מקטנועים (למרות שמן הסתם יחסרו מערכות מודרניות, כמו ABS, ובמקרה שלי אפילו מד דלק...).
&nbsp
&nbsp
 

אם פי 3

New member
לא בטוח שאני הבנאדם הנכון

ליעץ.
ממליצה להתחיל מרכיבות מבחן - לבדוק אם בכלל מתאימה לך התנוחה, לבדוק עד כמה חשוב לך ארגז/אופציית נשיאה, ולנסות להתחיל לבדוק איזה סוג של אופנוע מתאים לצרכים ולרצונות שלך.
&nbsp
בעקרון נשמע שאחד מחברי קבוצה ה-CB500 מתאים לך, אבל סביר שזה לא בתוך טווח המחירים שלך.
אתה עם A1, נכון?
 

Axiel

New member
תקציב הוא הבעיה

לפחות על הCBR הייתי והוא היה ממש בסדר. תקציב זו הבעיה. הייתי רוצה שישאר לי אחרי הקניה גם כסף ליישור קו ולבלתמים. כבר הבנתי שלא קונים דו גלגלי בלחץ כספי. מבחינת רשיון אני כבר בשלב הטסטים אבל הלקח שלי מA1 הוא שזה יכול לקחת גם שלושה חודשים או יותר. בכל מקרה אין יותר מדי כלים טובים ב20-25 אלף. צריך לדעתי לקפוץ לכיוון ה35 בשביל לא ליפול
 

אם פי 3

New member
אז למה כבר למכור?

חכה שתסיים את ה-A.
אפשר למצוא CBF600 בטווח המחירים שאתה מדבר עליו (שנתונים ישנים, אבל לא מרגישים, חוץ מכאמור העדר טכנולוגיות מודרניות) וזה אופנוע-ראשון / A ראשון מצוין, ידידותי, סלחן.
&nbsp
נדמה לי שהנקסוס גבוה לי מדי, אחרת הייתי מציעה "החלפות"...
 

אם פי 3

New member
זו לא השוואה נכונה

מעבר לזה שקישרת CBR250R - כי בגלל ההבדל בצורת הישיבה והמושב, גובה טוב באופנוע, יהיה גבוה מדי בקטנוע, חוץ מזה ששלי גם מונמך קצת - ובגובה שלי גם 2-3 ס"מ הם משמעותיים.
&nbsp
אני עוד לא ממש מחפשת כלי אחר, אבל לפעמים יש הזדמנויות שלא כדאי לפספס....
למה לחזור לקטנוע?
&nbsp
- כי הוא אוטומטי וזה נוח: אין לי בעיה עם ההילוכים, אבל הם גם לא מקור ההנאה שלי.
&nbsp
- כי האופנוע קצת גבולי לי מבחינת גובה ומשקל. בזמן רכיבה זה חסר משמעות, אבל ב"תמרוני קרקע" זה כן, וכשהקרקע לא לגמרי מפולסת (כמו בחיפה, למשל...) זה דורש ממני מאמץ גדול, וכבר היו מצבים שהוא נפל לי בגלל זה (נפילה מעמידה, בלי נזק) - ואני גם לא יכולה להרים אותו לבד (את הג'וימקס עוד הצלחתי, במאמץ גדול).
&nbsp
- כי אני כופרת במשפט המקובל בפורום השכן, שטוען שקטנוע זה פרקטי ואופנוע זה בשביל הנשמה. ההנאות שלי מהרכיבה, מתקיימות יפה מאד גם בקטנועים (למרות שלרדת מ-600 ל-250 זה אכן מצמצם הנאה משמעותי).
&nbsp
- כי בקטנוע לרוב יש יותר מקום אחסון, וזה שימושי לי.
&nbsp
עוד לא מצאתי כלי שעונה באופן מלא על הדרישות והרצונות שלי (כולל מחיר...) - בינתיים אני נהנית על האופנוע ומשפרת יכולות - אבל מגששת לגבי הכלי הבא.
&nbsp
&nbsp
 

xfwind

New member
"לא מפולסת" = עומדת בהדר עם רגל בכרמל ורגל בעיר


 

אם פי 3

New member
לפעמים מספיק שתהיה גרנולית במקום משטח אספלט/בטון

בשיפועי הכרמל - ואני כבר לא יכולה להוריד או להעלות את הרגלית בלי לתפוס זוית שבה אני לא יכולה להחזיק אותו (ואני לא יודעת/יכולה/מעזה לעלות עליו כשהרגלית לא למטה, ובמיוחד שאי אפשר להניע בראשון כשהרגלית למטה - כלומר לנסות להתחיל לנסוע ואז להרים רגלית).
&nbsp
זה גם אומר שאני לא יכולה להרכיב, אפילו את הילדים (כי זה מנמיך אותו עוד יותר, ואז צריך זוית גדולה יותר בשביל הרגלית - ובכלל אין לי סיכוי להחזיק אותו יציב מספיק לעליה/ירידה בלי רגלית).
 

xfwind

New member
שאני נדחף


לדעתי - תשאר עם הנקסוס עד שתמצא את השדרוג שרצית.
אתה מוריד עצמך ל20-25 כ"ס....מה שיפגע לך בהנאה וביכולות האקטיביות.
&nbsp
 

Axiel

New member
אופי הרכיבה שלי

לא מצדיק את כל הכח הזמין שיש. אני לא רוכב מעל 120 על כביש מהיר ולא קורע את העיר בפתיחות מצערת. אני ממש נהנה מפיתולים בעיר וכל מני backroads אבל הייתי שמח אם הייתה לי שליטה על המומנט הזמין. לפי הביקורות שקראתי זה נשמע תפור על הפיציאר או הבייבי נינג'ה
 

Yemeth

New member
אופי הרכיבה שלך מעולה לקטנוע

אפילו אם זה 500, הוא שלך.
מעבר לאופנוע שאינו ~600 סמ"ק אותו אתה רוצה בעוד כמה חודשים = הפסד אלפי שקלים על כלום.
&nbsp
הייתי ממליץ לחכות ולנסות למכור את הנקסוס כשתרצה משהו גדול יותר לאחר קבלת הרשיון.
 
למעלה