gd 250 vs xevo 250

jony stekino

New member
gd 250 vs xevo 250

אני פשוט לא רואה את המבחנים בפול גז - אני יעשה תקציר ממש קצר -איתכם הסליחה

מבחינת מנוע שניהם מצויינים אין צורך ביותר מזה
תא המטען ב GD על הפנים אבל יש לו משטח לא הכי שימושי בעולם כי המושב מפריע לנצל את מלוא הפוטנציאל
אבל ניתן להוסיף ארגז , באבו תא מטען ענק אבל סבל לקטנוע לא נראה ממש מתאים והוא גם מתנדנד
ל GD מרווח גחון מאד נמוך בעליית מדרגות ,מתכון להרס בלוק מנוע אם לא נזהרים
והוא גם מאד נמוך לרוכב
המושב בGD יותר מדי רך לטעמי באבו הקטנוע גבוה מושב חזק ולא שוקע
האבו בנוי מצויין אבל לא למכונאי
גישה גרועה להחלפת רפידות אחוריות ולהחלפת צמיג אחורי
ב GD הגישה ממש נוחה בתור אחד שהואב לטפל לבד
בנסיעה מהירה ב GD כמעט עפתי ממנו למרות משקלי הלא קטן 83 ק"ג ללא נוזלים לסיכום מיגון רוח גרוע
מבחינת אחזקה הGD יותר זול אם לא הזול ביותר מכל הקטנועים טיפול כל 5000 ק"מ
באבו טיפול כל 10000 אבל יותר יקר ובטח גם החלקים הרבה יותר יקרים
חסר לי נתון מי יותר גניב
את הפנתאון הייתי זורק בכל חור בחיים לא גנבו לי אותו

הפרש 4000 ש"ח האם שווה את ההשקעה או שווה לתקן את הפנתאון האהוב
 

ch561

New member
יש לך את מחירי הטיפולים ב GD?

כי אני זוכר במבחן שעשו לקטנוע בפול גז מציאות שונה לחלוטין.
המחירים היו הגבוהים ביותר שראיתי בזמנו.
לדעתי, ה XEVO הרבה יותר קטנוע מה GD ובטוח שווה את ההפרש של 4K ש"ח.
לגבי השיקולים של טיפולים לבד אין לי מושג.
 

jony stekino

New member
אני מרגיש שלא ניתן לנצל את הפוטנציאל שיש למנוע של ה GD

בגלל המיגון רוח הקלוקל
לגבי הטיפולים כמו שאני זוכר החלפים ב GD מאד זולים

האם סידרו באבו את הבעיה שהיתה במשאבת דלק ?
 

xfwind

New member
כיום משתמשים באמצעי ניווט לווייני

ואין צורך במגדלור נייד...


 

mannster

New member
כן, היה לי. לא פוגם ביציבות. כלי מעולה, ממליץ בחום

היו לי 2 כאלה. בשני לא שמתי סבל וארגז - הסתבר שיש מספיק מקום אחסון להכל. אפשר גם לתלות שקיות בין הרגליים.
 

rusti james

New member
ללא קשר לכוח מנוע,לאקסאבו התנהגות עדיפה

וזה שווה לביטחון אקטיבי. נק' למחשבה.
&nbsp
גילוי נאות: לא יצא לי לרכב לא על זה ולא על זה. רק לקרוא מבחנים והתרשמויות של בעלי הכלים בפורומים השונים.
 

xfwind

New member
השאלה העקרונית היא האם עבור רצפה שטוחה חייבים

לוותר בתחום השילדה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

פרארי1

New member
כנראה שכן

אמנם שלדת ה-GDINK רחוקה מלהיות הספגטי של הגרנד דינק הישן, אבל עדיין, השידרה המרכזית שיש ברוב הקטנועים מנפח 250 ומעלה, מוסיפה לשלדה קשיחות שחסרה בבעלי הרצפה השטוחה.
 

jony stekino

New member
לא קניתי בגלל הריצפה השטוחה

קניתי כי ראיתי שמאד קל לטפל בקטנוע
וגם בגלל המבחן של בועז
 

gsxr77

New member
רק להרגיע אותך בנושא טיפולים לקסאבו

טיפלתי ב-250 שהיה ברשותי ועכשיו ב-400 ללא כל בעיה. החלפתי לבד צמיג אח' ורפידות אח', אולי לוקח מעט יותר זמן מאשר בקטנוע אחר (אולי) אך וודאי לא מסובך כפי שאתה חושב.
 
למעלה