מדריך לעדכון רשיון הרכב לפי 47 כוחות סוס

rusti james

New member
מדריך לעדכון רשיון הרכב לפי 47 כוחות סוס

כתבתי מאמר בנושא בדו"גרי : http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=3377
מוזמנים לקרוא ושבת דבש עם רכיבות טובות לכולם


 

אם פי 3

New member
כתבת נחמד אבל...

בסוף לא הוחלפו שמות הדרגות (A2 נשארה הדרגה הנמוכה, A1 דרגת הביניים)
&nbsp
 

rusti james

New member


את צודקת והדבר ידוע לי. תודה.
התכוונתי למהלך האירופי ב2014 ולא טרחתי לפרט את שולי הבלאגן המקומי כיוון שנראה היה לי זניח למטרת הכתבה
 

oliran1

New member
a1 ישן

רשום עד 54 כס..עבורי יש שינוי? זה עד 500 או עד הכס?..
 

אם פי 3

New member
זה לא קשור

בכתבה של ראסטי, מדובר על כלים שעד העדכון דרשו רשיון A, ועכשיו מותרים גם לבעלי A1 (חדש, כי לבעלי הישן הם היו מותרים גם קודם) - אבל יש צורך לבצע שינוי ברישוי של הכלי, כדי שזה יתאפשר (שינוי שלעניות דעתי היה אמור להיות אוטומטי בעת חידוש רשיון -דבר שרוב (כ-75%) הכלים כבר היו צריכים לעבור, 9 חודשים אחרי השינוי... אבל אנחנו בישראל...).
&nbsp
בעלי רשיון 02 (אאל"ט) ישן (A1 עם החרגה) יכולים להמשיך לרכוב על כלים עד 54 כ"ס או 500 סמ"ק - או אם הם מעדיפים, להחליף לחדש מה שיאפשר להם לרכוב רק עד 47 כ"ס, אבל בכל סמ"ק (יש כמה 600/650 מוגבלי הספק).
לעניות דעתי, מי שרוכב על הכלים הגבוליים (הספק או סמ"ק שצריך התפלפלות בשביל להחליט אם נכנס לתוך הרשיון או לא), עדיף שיגדיל ל-A, במקום לסמוך על זה שהשוטר/שופט האקראיים שהוא נפגש בהם, יחשבו שזה חוקי. זה לא כזה סיפור, בטח למי שרוכב קבוע.
&nbsp
 

אם פי 3

New member
לא

הספק 55 כ"ס, נפח 638 סמ"ק - בשום קונסטלציה זה לא נכנס לתוך A1...
&nbsp
 
למעלה