S3 250 - סיכום קצר, 1,112 ק"מ
שלומות
הקטנוע עבר טיפול 1,000 (חינם, לפי הסכם הקניה) לפני מספר ימים, מאז נסעתי עוד טיפה ותדלקתי - חשבתי שזה טווח ראוי לסיכום הרצה קצר.
הקילומטראז' טיפס יחסית לאט מהרגיל בעיקר בגלל הסערה שהייתה - התחילה עם כמות עצומה של חול באויר שאיני יכול לנשום (לקחתי אוטו) וכללה טמפרטורות שפשוט נמוכות מידי. אני לא רואה סיבה לענות את עצמי סתם ביומיים מתוך כל ימי השנה בהם מד הטמפ' מראה על 2-4 מעלות בבוקר...
לקטנוע עצמו - דבר ראשון, מד המהירות מזייף, מאוד. בסביבות ה-20%, לפי תחושה. כשבספר כתוב לא לעבור את ה-80-90 בהרצה, יש להתייחס לכך ולא להסתכן בזחילה על 50-70 אמיתיים.
* ההזרקה מדוייקת והקטנוע התניע בכל מצב. אכן ראיתי שהסטרטר דורש כ-2-3 שניות כשקר מאוד - האם זה ההר שעשו מהעכבר בפורומים? זה ממש לא נורא. נורא זה להתניע DR650 ישן עם קיק כשכבל מפחת הקומפרסיה קרוע. פרופורציות...
* תא המטען מאכזב עקב מבנה הפלסטיק בתחתית המושב שנועד כנראה לגרום לו לשבת כמו שצריך. הפלסטיק תופס מקום ונתקל בעצמים גדולים כמו תיק גב שתנסו להכניס לתא.
* תנוחת הישיבה מעט מוזרה, כמו בקאסטום, אך עדיין נוחה בהרבה מאשר בסילברווינג, בעיקר כי המושב תומך בתחת+ירכיים כראוי ויש מעט מקום לזוז. לאנשים בגובה 1.85+ יהיה צפוף - תנוחה זו תגרום לרגליים לקבל זויות חדות מידי ותרגישו שישבנכם פשוט ממוקם קדימה מידי.
מי שנמוך יותר - אין בעיה.
* צריכת הדלק הממוצעת הינה כ-31.57 ק"מ לליטר. האמת, שזו הצריכה הקבועה פחות או יותר בכל תנאי הנסיעה שלי - התדלוק האחרון (שהיה עם צריכה זו) כלל נסיעה בכביש 6 בתוואי הרגיל שאני עושה. חסכוני מאוד - יותר ממה שתכננתי. יצויין לפרוטוקול שאני נוסע כמו חננה.
* מיגון הרוח טוב. יש מעט רוח שמגיעה לקצה הקסדה - אך ללא מערבולות של ממש. הו, איזה הבדל ממגן הרוח של הויסטרום, לדוגמה, שהצטיין בעיקר בלגרום לי לכאבי ראש עד שהורדתי אותו למינימום.
* התנהגות הכביש מוזרה מאוד. היא לא "גרועה" אלא פשוט נעדרת פידבק. בכניסה להטיה הגלגל הקדמי צולל לפניה ונעלם - ואתה לא יודע מה בדיוק קורה ולאן הקטנוע נוסע. *אפשר* להינות ממנו בכבישים מפותלים, כמו שעשיתי בזמן ההרצה בנסיעות נחמדות באיזור לי-און\בית גוברין, זה רק לא יהיה במהירות של ממש.
בגדול, יש לקטנוע פלוסים ומינוסים, לי כרגע בעיקר פלוסים. אני לא מחפש תחליף זול ל-R1 אלא קטנוע חסכוני שעושה את העבודה ושאני יכול לטייל איתו לכל מקום בארץ בנינוחות. את זה הוא עושה בגדול.
שלומות
הקטנוע עבר טיפול 1,000 (חינם, לפי הסכם הקניה) לפני מספר ימים, מאז נסעתי עוד טיפה ותדלקתי - חשבתי שזה טווח ראוי לסיכום הרצה קצר.
הקילומטראז' טיפס יחסית לאט מהרגיל בעיקר בגלל הסערה שהייתה - התחילה עם כמות עצומה של חול באויר שאיני יכול לנשום (לקחתי אוטו) וכללה טמפרטורות שפשוט נמוכות מידי. אני לא רואה סיבה לענות את עצמי סתם ביומיים מתוך כל ימי השנה בהם מד הטמפ' מראה על 2-4 מעלות בבוקר...
לקטנוע עצמו - דבר ראשון, מד המהירות מזייף, מאוד. בסביבות ה-20%, לפי תחושה. כשבספר כתוב לא לעבור את ה-80-90 בהרצה, יש להתייחס לכך ולא להסתכן בזחילה על 50-70 אמיתיים.
* ההזרקה מדוייקת והקטנוע התניע בכל מצב. אכן ראיתי שהסטרטר דורש כ-2-3 שניות כשקר מאוד - האם זה ההר שעשו מהעכבר בפורומים? זה ממש לא נורא. נורא זה להתניע DR650 ישן עם קיק כשכבל מפחת הקומפרסיה קרוע. פרופורציות...
* תא המטען מאכזב עקב מבנה הפלסטיק בתחתית המושב שנועד כנראה לגרום לו לשבת כמו שצריך. הפלסטיק תופס מקום ונתקל בעצמים גדולים כמו תיק גב שתנסו להכניס לתא.
* תנוחת הישיבה מעט מוזרה, כמו בקאסטום, אך עדיין נוחה בהרבה מאשר בסילברווינג, בעיקר כי המושב תומך בתחת+ירכיים כראוי ויש מעט מקום לזוז. לאנשים בגובה 1.85+ יהיה צפוף - תנוחה זו תגרום לרגליים לקבל זויות חדות מידי ותרגישו שישבנכם פשוט ממוקם קדימה מידי.
מי שנמוך יותר - אין בעיה.
* צריכת הדלק הממוצעת הינה כ-31.57 ק"מ לליטר. האמת, שזו הצריכה הקבועה פחות או יותר בכל תנאי הנסיעה שלי - התדלוק האחרון (שהיה עם צריכה זו) כלל נסיעה בכביש 6 בתוואי הרגיל שאני עושה. חסכוני מאוד - יותר ממה שתכננתי. יצויין לפרוטוקול שאני נוסע כמו חננה.
* מיגון הרוח טוב. יש מעט רוח שמגיעה לקצה הקסדה - אך ללא מערבולות של ממש. הו, איזה הבדל ממגן הרוח של הויסטרום, לדוגמה, שהצטיין בעיקר בלגרום לי לכאבי ראש עד שהורדתי אותו למינימום.
* התנהגות הכביש מוזרה מאוד. היא לא "גרועה" אלא פשוט נעדרת פידבק. בכניסה להטיה הגלגל הקדמי צולל לפניה ונעלם - ואתה לא יודע מה בדיוק קורה ולאן הקטנוע נוסע. *אפשר* להינות ממנו בכבישים מפותלים, כמו שעשיתי בזמן ההרצה בנסיעות נחמדות באיזור לי-און\בית גוברין, זה רק לא יהיה במהירות של ממש.
בגדול, יש לקטנוע פלוסים ומינוסים, לי כרגע בעיקר פלוסים. אני לא מחפש תחליף זול ל-R1 אלא קטנוע חסכוני שעושה את העבודה ושאני יכול לטייל איתו לכל מקום בארץ בנינוחות. את זה הוא עושה בגדול.