סיטואציה מכעיסה ופוגעת

gipsygirl

New member
שאלה

גם אני רואה את ריקודי הבטן כאומנות ואני רואה איך שאני מגנה כמוכם על האומנות הזו... אך נשאלת השאלה - האם מציגים אומנות בכל מקום? האם בחתונה זו אומנות? הייתי רוצה לשמוע תגובות אם אפשר..
 

י ע ל י ק

New member
../images/Emo45.gif

ובכל מקרה הציבור אינו יודע להבחין בין הרקדניות האמיתיות לכל האחרות.
 
לסאמרה, גם לי פעם הציעו להשתתף

בתוכנית טלויזיה, אני חושבת שזה היה התוכנית המשוגעת של קיציס. עורכי התוכנית תיארו בפני את הסצנה שלי שבה אני לוקחת את הילד שלי לגן וכשאני נפרדת ממנו לשלום אני מוציאה את הסנדוויץ שהכנתי לו מהחזיה..... מה תגידי על זה? כמובן שסרבתי. וזהו. ואני מתארת לעצמי שאחרי שאני סרבתי עוד מאה רקדניות אמרו כן. בכלל כל העניין הזה שרקדניות משתתפות בפרסומות, כמעט תמיד הן מוצגות בצורה לא מכובדת או בהקשר של חומוס,,, או משהו כזה. לכן בעיני באמת עדיף לא ללכת לפרסומות האלה, או לברר היטב היטב, מה התפקיד שלך בפרסומת ולמה הפרסומת מיועדת. זה נכון מאוד סאמרה, גם אני חושבת שאנחנו הרקדניות צריכות לשמור על עצמנו ולא להופיעה בכל מקום. ורקדנית שתרקוד בביקיני או בחוטיני לא תתרום דבר ודבר לא לעצמה ולא למקצוע! בברכה תמרה
 
לא להגזים...

אני לא מבינה למה רקדנית שמשתתפת בפרסומת לחומוס זה לא בסדר. הרי הריקוד הוא ערבי וגם החומוס. זה לא שאוכלים מהגוף או החזייה שלה את החומוס היא בסה"כ רוקדת שם. מה לא בסדר בזה?
 

keren alfasi

New member
גם

גם אלי התקשר וביטל (לא ביקש שארקוד כשחותכים אבל, הסביר שנורא לחוצים לקראת הברית...), אבל גם התקשר אחר והזמין הופעה לברית שייצאה לפועל....אז אי אפשר לדעת. לעומת זאת, בשבועות האחרונים מתקשר אלי מספר לא מזוהה בשיחת ווידאו... כמובן שאני לא פותחת את הווידאו, ומספר פעמים נתתי לבעלי שיענה - ומאז יש קצת שקט... לפני שנה היה מישהוא שהיה מתקשר וגונח ונאנח לי בטלפון. אחרי שכמה פעמים נתתי לגברים שהיו בסביבתי לענות - הוא נעלם... כמובן שהיו טלפונים שרצו הבהרה - "סליחה אולי את רקדנית שגם נותנת מעבר, זאת אומרת את מורידה חלק עליון?" אז לאלה עניתי, סליחה!!! אני לא חשפנית!!! אם זה מה שאתם מחפשים- לכו חפשו במקום אחר! והיו כאלה רציניים שהתקשרו לשאול אם אני פנויה? ואפילו אשה שהתקשרה לברר אם אני פנויה, רק למטרות רציניות, כמובן... והשיא היה בבחור "ביישן" שהתקשר לברר פרטים על ... "נו, איך קוראים לזה...אממממ....נו, איך קוראים לזה....הופעה....לאת יודעת, נו....אמממ......במסיבה לרווקים כזה...." תוך כדי שיחה התברר שהוא בכלל דוס, שבעצם נורא רצה לשאול כמה שאלות, נו איך קוראים לזה - הדרכה מינית, בערך.... מתברר שהוא מעמיק ומתחזק בנושא "ריקודי בטן", היו לו שאלות בסגנון של: "האם כל הרקדניות עשו .... נו איך קוראים לזה... את יודעת...נו...להגדלת ה.... או שזה ככה טבעי? ואם זה טבעי אז מה לכולן ככה יש? נו... את יודעת... כולן ככה.....זה.... נו....גדול? וגם שאלה אחרונה כשהרקדנית זורקת את הצעיף שלה בהופעה ... זה עושה תחושה שזה מזכיר נו רקדניות כאלה שאיך קוראים להן.... נו... חשוף.... את יודעת... אז הן זורקות את הצעיף בשביל שזה יזכיר את אלה ש....נו... חשוף? והאם רקדניות בטן יודעות שהן עושות נו...שהן....מאוד כאלה....שגברים שמסתכלים... אז מה הן רוקדות כדי ל.... נו ... גירוי....לגברים....? מזה נוצר הריקוד הזה? והן יודעות שזה מה שקורה לגברים? והן עושות את זה בכוונה? ומודעות לזה?" המזל שלו היה שהוא תפס אותי בזמן מאוד טוב, היה לי המון סבלנות ונורא נהנתי לענות לו על השאלות, זה הסביר גם לי הרבה דברים, תוך כדי שהברתי לו. מאז אני לא משליכה את הצעיף כמו חשפנית, אלה נפרדת ממנו בהוקרת תודה ובתשומת לב... הרגשתי היתה שהוא נורא נבוך, ותמים בשאלות שלו. בסוף השיחה הוא נורא הודה לי, איזה עשר פעמים ואמר שנורא עזרתי לו להבין דברים ושזה מאוד מעניין. אני הסברתי לו כמה שהריקוד הזה הוא בשבילי "דת", במובן של דרך להתפלל, להודות לאל, לחוש את עצמי, להיפגש עם עצמי, עם הבריאה, עם אלוהים ולרקוד איתו. ריקוד=תפילה. אבל, בסוף, בסוף, אני לא מצליחה להבין מה הקטע של הסוטים שמטרידים? מה יוצא להם מזה? איזה מין עונג? נו אז מה? התקשרת להזמין לברית וביטלת... איך זה עושה ריגוש? איך זה מדליק? מצחיק? מה? אני לא מבינה.
 

י ע ל י ק

New member
סוטים הם חלק

מההוויה האנושית. תמיד היו ותמיד יהיו, ואם היינו מבינים את ה"קטע" שעושה להם את זה, היינו גם אנו סוטים (קצת לפחות)
אהבתי את הסיפור על הבחור הביישן. הגישה שלי בחיים היא להתייחס אל כולם יפה, אך לשמור על כללי בטיחות ברורים בחזקת כבדהו וחשדהו
 

eduard16

New member
הגעתי מהעמוד הראשי

אבל למה ציפית?? זה טלוויזיה, זה מדיה רדודה צריך משהו שיצטלם טוב לא משנה אם זה באמת ריקודי בטן או לא העיקר שזה יהיה דומה.. לא באמת מעניין אותו טכניקות מעניין אותו מישהי שתצטלם..
 
סתם שאלה בנושא (אני מהעמוד הראשי)-

את מרגישה שלא לכבודך ולכבוד המקצוע לרקוד בפרסומת או להוציא כריכים מחזיות (אני מניחה שאם הייתי יודעת לרקוד משהו, גם אני הייתי חושבת ככה). אבל הרבה רקדניות הבטן המתחילות מופיעות במסעדות וברים ושם הקטע העיקרי הוא כן סקס (הרבה פעמים), השאלה היא האם זה לא חלק מהמקצוע (רקדניות בלט למשל לא מופיעות כמעט בכלל מחוץ לאולמות)?
 
../images/Emo124.gif../images/Emo124.gif../images/Emo124.gifאם למכור היום ריצפז

צריך להיות חשוף ונועז
ובשביל איזה מטבח צריך לראות גבר נאנח
. סטיות וסוטים
הפכו להיות להיטים
, וכל אלה הנורמלים
הם פשוט משעממים
. כל דבר צריך להיות סקסי מסוקס
והרבה פעמים לא רק המעי גס
. טוהר ותכול המטפחת
רטט ורוך של היד
הם פאסה מה נעשה? הבו עוד רטט וטפח בשר
ואז כל אחד שר; כמו שפעם נאמר ביום בהיר, בקול הרעם מקהיר
; כוחותינו נלחמים בכל החזיות...!
 

ליילה 1

New member
לסיומו של ליל קורטוב של נחת../images/Emo8.gif

אח אח אח, ציפור שיר יקרה, כמה טוב לראות אותך שוב כאן.
 
שיתקשר אלי אני מסכים 8,000 ש"ח מראש ארקוד על

בסיבוב עם תחתוני חוטיני וחזית ביקיני שיתקשר , רק אותי אף אחד לא רוצה לצלם ולשלם לי על העינטוז (((-: ובננות מה נסגר איתכן , מציעים לכן לא מתאים תגידו לו וביי מה כל הסיפור שעשיתן מהצעה מדליקה לפרסומות , אני מכיר את הקטע הזה שאתן רוצות לכתוב את התסריט אבל אין לכן כסף...אז כשמציעים לכן שכר אם בא לכן תעשו לא בא לכן על ולא לא תקבלו מאד פשוט.
 

ס א מ ר ה

New member
מונח הרבה יותר מזה על הפרק

גם אם נסרב תמיד תהיה איזו רקדנית שתסכים ובעצם ההסכמה שלה הרי שהיא מאששת את כל הסטיגמות על רקדניות הבטן. סטיגמות שאנו נאלצות להתמודד איתן על בסיס יומי ונאלצות להילחם בהן על בסיס יומי.
 
למעלה