סוף סוף מותר לגלות - זה סגור....

סוף סוף מותר לגלות - זה סגור....

כולנו זוכרות כמה קלוד דדיה התפעל מהפסטיבל ואף הודיע על הבמה בסדנא שלו ששנה הבאה הוא איתנו שוב "תגידו ליעל ואורית שיזמינו אותי..." זוכרות. והייתה אכזבה כאשר פרסמנו את רשימת המורים ושמו לא הופיע... אז זהו שפתאום הסתבר שיש לו התחייבות אחרת ממש חשובה, ועד לפני חמש דקות לא היה ברור אם הוא יצליח להגיע, טוב...אני מאוד מתרגשת..אבל סוף סוף זה סגור ואפשר לגלות ש...קלוד דדיה יהיה איתנו באילת השנה והפעם גם כשופט ועם שתי סדנאות ולא אחת (כך שיהיה פחות צפוף) ואתן לא מאמינות איזה שמיניות באויר הוא עשה על מנת להיות איתנו, הוא פשוט אוהב את הפסטיבל ולא היה מוכן לותר וגם אנחנו לא רצינו לותר עליו... סוף טוב הכל טוב...ו...השנה הוא גם יהיה שופט באודשנים, אז עוד תמריץ למתלבטות. והוא מוסר לכל אחת מכן ד"ש מלונדן - תאמינו או לא אבל כל ההרגשות הגדולה הזו ב-S.M.S ומיילים . מלונדון הקרה. אז חיבוק מקלוד שמצפה לפגוש אותכן בפסטיבל....
 
אפשר לשאול שאלה לגבי פסטיבל אילת?

אני הייתי מגיעה כל שנה לפסטיבל אילת ונהנת מאוד. בשנה האחרונה היה עומס . נוראי. כלומר לא ראיתי את המורים, היינו אולי 300 נשים בסדנא, בכניסה להופעות כמעט נרמסתי בדלת, אם הייתי רוצה כוס מים לשתות היה נהר של בנות לפני שמחכות באותה מידה. אתם מפרסמים (וטוב שכך) את שמות המורים שיעבירו סדנא, אבל באמת ללמוד משהו לא כך כך אפשר בעומס שכזה. הייתי רוצה לדעת מדוע אין הגבלה על מספר המשתתפות בפסטיבל? וכבר אם אין הגבלה למה לא עוברים למלון הרבה יותר גדול? עם יותר אולמות לימוד ויותר מורים? הייתכן ש 1200 בנות יכנסו ל 4 או 5 אולמות לימוד בבת אחת? בשאלתי זו, אני ממש לא מתכוונת להרע, רק באמת רוצה לדעת. הסיבה שאני כנראה לא יגיע לפסטיבל השנה תהיה הצפיפות . תודה!
 
בוודאי שאפשר.. ויש תשובה!

הי עדי, הפסטיבל הרי מתפתח ומתעלה על עצמו משנה לשנה, ואנו תמיד שמחות לשמוע רעיונות, הצעות, ביקורת בונה וכל מה שיאפשר להמשתתפות להנות איתנו - גם לאלו שזו פעם ראשונה עבורן וגם לאלו שחוזרות אלינו כל שנה בשמחה ובציפיה. השנה הפסטביל מתקיים בשני בתי מלון ובשניהם בזאר, סדנאות, הופעות וכל החגיגה כולה, כך שכבר הקלנו על העומס. שני המלנוות הם הכל כלול ונמצאים זה מול זה- הגודלן טוליפ ופלמירה, המלון הראשון של הפסטיבל. המשתתפות מטיילות בין המלונות להנאתן וגם המופעים יתקיימו בשתי הצגות ובמקביל - כל אלו יסבו את הקהל הרב במתחם. מדובר על כ- 800 משתתפות ומשתתפים שיתחלקו בין שש סדנאות במקביל , כאשר בכל מלון שלושה אולמות ... ומרחבים אחרים, כמו המאהל הבדואי, שפת הבריכה, מדשאות, פינות ישיבה.. את כבר זוכרת. לא נקיים מופע גאלה אחד באולם הגדול, כי אם מופע קצר בשתי הצגות, כמו בפסטיבל מלפני שנתיים. בפורום הפסטיבל מתפרסמים תמיד עדכונים לגבי התכניה וכל החדשות , ותוכלי תמיד להתעדכן על מה שצפוי . אנו מקפידות על איכויות הפקה ברמה גבוהה, מהתכניה ועד הפינוקים הקטנים שמסביב, ויש הרבה מסביב, ודואגות להביא ביבוא אישי (אורית נפגשה עם כל אחד מהם) מורים תותחים מחו"ל. נכון שהפסטיביל הוא לא ממש אינטימי- הוא ססגוני, צוהל ועשיר, ולכן כל אחת ואחד מוזמנים להנות מהאווירה, מהמפגש עם מורים שזוהי הזדמנות יחידה לצפות בהם מופיעים ומלמדים כאן בארץ, מהיכרות ושיתוף עם רקדניות וחובבות מכל הארץ, ועוד ועוד... קצרה היריעה... יחד עם זאת, קשה לרצות את כולם...וזה בסדר גמור, כל אחת ואחד עושים ובוחרים במה שמתאים להם. אפשר תמיד לקחת נשימה ולהרגע בשמש החורפית, להנות מהרצאה טובה, להתנסות במורים פחות מוכרים בסדנאות פחות גדולות, לפצח גריעינים במאהל הבדואי, להנות באמת מהכל כלול, עם יין טוב בערב... המורים המסכימים שיצלמו אותם בוידאו מאפשרים לך להנות מהסדנא ולתרגל בבית.. יש הרבה אפשרויות. נשמח לראותך, אם לא השנה אז בשנה הבאה, הפסטיבל פתוח לכולם! להתראות באילת!!
 
ועוד משהו..

קודם כל התנצלות על שגיאות ההקלדה המרובות.... שנית- קיבלנו במייל קליפ חמוד מערב תגלית הפסטיבל ובו תוכלו לראות את ענבלאדי, יעל ספרא, גל שימרון, יוליה גורבנוב, רוז שבת, הילה בן נעים (הזוכה במקום הראשון), אסי ועוד ועוד... שלישית- רשמו לפניכם- ביום חמישי הקרוב בערוץ 10 בתכנית הבוקר, בין 08:00-09:00 אורית מפציר ואסי יתארחו , יספרו על הפסטיבל וכמובן ירקדו.
 

inbal701

New member
יאאאא איזו הפתעה ...לא ידעתי

על הקליפ הנ"ל......אני מככבת...איזה כיף..זכרונות משנה שעברה..פשוט תענוג.... ענבאלדי - ענבל זוהר
 
מלון הגולדן טוליפ מלא...

אז זהו...מלון הגולדן טוליפ מלא עד אפס מקום אבל במלון פלמירה הזכור לטוב מהפסטיבל הראשון יש עוד חדרים (לא הרבה) חשוב לנו לחזור ולציין שהפסטיבל יתקיים השנה בשני בתי המלון - סדנאות, בזאר, מופעים והכל כלול ....כיד המלך, אם החלטת להרשם לא כדאי לחכות לרגע האחרון... ניפגש באילת אורית ויעל
 
למעלה